Raskaaksi 2016

Silkkitassu, eikös yleensä sanota että kun seitsämän kertaa jotain maistelee niin sit suu tottuu. :D tiiähäntä sitten. :D

:D No nyt on viides päivä menossa, että pari päivää jäljellä seitsemään. Täytyy koittaa tuota Inertian kikkaa, jos vaikka maistuisi paremmalta.

Onko hyvä vai huono, jos kp18, ovis oli kp15 (eli dpo 3?) ja kun äsken puuhailtiin miehen kanssa niin alkoi tulla verta sen jälkeen? :O Ei mitenkään överipaljon, mutta kuitenkin niin että joutui laittamaan pikkuhousunsuojan.. Ikinä ei ole tullut kesken kiertoa mitään vaan vasta lähempänä menkkojen alkua pientä tiputtelua ja tuhrua.. Oon kuullut kiinnittymisvuodosta (?), mutta ei varmaan näin aikaisin voi olla....? Apua.

Pumpulii ootko varma oviksen ajankohdasta? Kiinnittymistä ei voi olla mitenkään kun munasolulla menee noin viikko kun kulkee kohtuun saakka. Yleensä kiinnittyminen tapahtuu dpo 6-10. Vois ennemminkin olla munasolun irtoomisesta johtuvaa vuotoo sulla.

Joo en voi olla satavarma oviksen ajankohdasta, kun en ole sitä testannut/tikuttanut, mutta oireiden perusteella olis ollut kp14 tai 15.

Okei mutta siis munasolun irtoamisestakin voi tulla vuotoa?

fa6239854d6dc2eccb1c6e8f8f72f881

Ovulaatio lähestyy haaleena näkyy toinen viiva :)

Kertokaapa viisaammat kun jotkut käyttää tuota ovistestiä raskaustestinä :grin miten se siinä toimii? Tai siis näkyykö vai aiemmin siinä vai mitä hä :joyful:
Oon varmaan sittenkin vähän blondi

Kertokaapa viisaammat kun jotkut käyttää tuota ovistestiä raskaustestinä :grin miten se siinä toimii? Tai siis näkyykö vai aiemmin siinä vai mitä hä :joyful:
Oon varmaan sittenkin vähän blondi
Mulla ainakin näytti plussaa ovistikku dpo8 alkaen :) dpo10 oli ainakin raskauspäiväkirjan mukaan ihan kirkuvat viivat ovistestissä ja plussa jo kyllä raskaustestissäkin!
ImageUploadedByVau Foorumi1470903051.728613.jpg

Ovistesti dpo8-9 :)

Onpas mielenkiintoista.. Milläs dpo:lla ootte saanu ovulaatiotesteihin nuo viivat?
Nyt olis dpo 8 ja vähän tekis mieli kokeilla ovistestillä.... :nailbiting:

Pätkis ovistestissä voi olla se hailu viiva in any case, luulen että alkaen 9-10 dpo se vois näyttää plussaa niinku raskaustestikin jos on näkyäkseen niin aikaisin.. :)

Takaisin