Raskaaksi 2016

Sosionomiksi hain :) tsemppiä repo <3
Kiitos, kyllä se tästä iloks taas muuttuu :).

Toivottavasti pääset opiskelemaan! Mielenkiintoinen ala, voi varmaan kans suunnata monenlaiseen.
Mun joskus teki mieli lastensuojelun puoleen töihin, mut sit järki esti. Oon viimeiset pari vuotta seurannut kaverin työtä sivusta, iso hatun nosto kaikille jotka sitä työtä jaksaa tehdä kyynistymättä, huhhuh.

Repo ei se loppukierto tai kuukautisten odottelu ole mun kohdalla ainakaan mennyt ajan kuluessa yhtään helpommaksi. Ja aina se menkkojen alkaminen surettaa ihan yhtä paljon.... Vaikka miten etukäteen olis mukamas siihen valmistautunut.

Mä kävin moikkaamassa ystäviä kellä aivan ihastuttava ja nauravainen 3kk pikkupoika. Tuntui niin ihanalta hänen kanssaan leikkiä ja halitella. Isoilla silmillä mua tuijotti ja nauroi niin ihanaa naurua. Olin aivan myyty... Vasta kun autossa istuin alkoi se tunne kalvaa sisällä, että voi luoja miten olisin onnellinen omasta pienokaisesta :smiley-angelic003

Joo, ei se kuukausi toisensa perään pettyminen oikein helpota mitä pidemmän aikaa sitä jatkuu. Jossain vaiheessa saattaa tulla sellainen turtuminen, että ei jaksa enää itkeä, mutta siitä kun pääsee yli, niin alkaa taas kaivertaa. Ja vaikka meilläkin yritystä vasta vajaa vuosi takana, niin kyllä se vaan korpeaa, kun plussaa ei tule. Jotenkin sitä pitää silti pysyä elämässä kiinni ja pitää mieli postiivisena, jotta jaksaa jatkaa eteenpäin. Muiden ihmisten sikiäminen ja lisääntyminen on toki ilon asia, mutta kyllä siinä usein se harmitustippakin tulee linssiin, kun oma toive on saada se sama onni myös syliin asti. Täytyy vain uskoa siihen, että sitkeällä yrittämisellä on jossain kohtaa se toivottu tulos. Mutta kyllä se sellaista mielen taistelua välillä on.

Piinapäivien kanssa eläville kärsivällisyyttä ja tärppionnea, kuten oviksen bongailijoille ja tjot- meiningillä menevillekin!

Ja tulkaahan te plussanneet kertomaan välillä kuulumisianne, niin pysyy omakin mieliala koholla, kun niitä kuulee. Valaa uskoa omaan tilanteeseen ja tulevaan :)

Nyt taas yövuorosta väsyneenä nukkumaan. Öitä ja huomenta!

Tuulia kp 12 tai 5 riippuen siitä lasketaanko nämä välivuodot vai ei. Pöh.

Huomenta!

Se on loma nyt :cool14 ihanaa pitää tuo mies 4 viikkoa kotona ja käydä reissussa ja tehdä kaikkea kivaa.
Kaikista parasta olisi saada se plussa raskaustestiin :Heartblue

Tervetuloa mukaan liviamuru

Nyt ei ehdi enempää

t. Enisa dpo 5/27 aika matelee :sad001

Kyllähän se harmittaa kun itelle ei plussa pärähdä ja ympäriltä tulee raskausuutisia tietoon. Enkä oo edes kenellekään viittiny puhua että halutaan toinen lapsi ja että on luomisen tuskaa asian tiimoilta. Varmaan kohoteltais kulmakarvoja että johan teillä on lapsi joka ei ole puoltatoista vuottakaan. No halu on saada pikkusisarus vielä. Poika on niin ihana että haluaisin hänelle siskon tai veljen leikkikaveriksi ja kumppaniksi. Kyllä itseä näin aikuisena harmittaa olla ainoa lapsi, tuntuu että eräällä tavalla että tukiverkosta puuttuu tärkeä osa. Miehellä on kyllä sisaruksia mutta ovat niin isoilla ikäeroilla että eivät juurikaan tekemisissä ole. Tämmöset ajatukset minulla päällimmäisenä tässä vauvan kaipuussa.

Vaikeita tunteita monilla. Itte itkin aina menkkojen aikaan esikkoa yrittäes ja sitte jo luovutin että me ei lasta saada ja varasin lääkäriajan että jotaki hoitoja nii plussa tuli.

Toivotaan tänne ny kunnon plussatuulta!

Ittellä kp32/35 menos ja vahvasti taas on raskautunu olo mutta testiä en uskalla tehdä. Sunnuntaina tein ovistestin ja ihan nega oli joten raskauteen en oikein usko.. Nyt on kyllä pahoinvointia ja menkkajomoja ja jatkuvaa pissahätää mutta saa nähä.

Loppuis tämä vuoto jo ni pääsis hommiiin! :D Esikoinen sai alkunsa samantein ovulaatiopäivänä tosin sillon ei käytetty hormonaalista ehkäsyä..

Esikoisen raskausaika oli vähän haastavaa selkäkipujen ja supistusten kanssa, sekä synnytys oli ihan kamalan hirveä! Mutta niin se aika kultaa muistot :) Jälkitarkastuksessa terkka kysy että mitä ehkäsyä ajattelin käyttää jatkossa, niin totesin vaan että selibaattia, ku minun lapset on nyt tässä! :D niinköhän oli.. :D

Tervetuloa liviamuru! Kivaa kun saadaan lisää kuumeilijoita!

Ei siihen jatkuvaan pettymykseen turru. Aina tädin lähtiessä viriää toivo uudesta mahdollisuudesta.. Jos ei yritä, ei voi onnistua. Välillä kyllä vituttaa ja rankasti, mut halu saada vauva auttaa jatkamaan!

Kp 11, talletusilta..

Täällä tänään kp20 keskenmenosta alkaneessa kierrosta eikä oviksesta tietoakaan!! Arg, ärsyttää. Testaillut olen kp10 lähtien joka päivä. Tää on niin turhauttavaa. Tulis edes ne menkat sit ajallaan vaikka ilman ovista.. Tietäis että kroppa toimii.

RouvaKettuselle onnea iltaan :)

Amorous, voi toki olla ettei ovista heti tule, tai sitten on vasta tulossa, osalla heittää kierrot km jälkeen. Ja joskus saattaa jäädä bongaamatta kokonaan, silti kannattaa talletella ;)

Talletteluonnea RvKettuselle ja jaksamista piinapäiville Pätkikselle.

Täällä ois kait rv 4+ 2-3. Jännittää, maha myöryää kuralla ja pelottaa onko kaikki normaalia ja ok. Eka etappi nyt saavutettu, eli kemiallisen kesto ylitetty. Seuraava ois keskenmeno, eli pitäis päästä vk 6 +. Tekee mieli testata uudelleen, ettei ole hiipumassa vain pois. Rinnat on kyllä edelleen superkipeät ja turvoksissa, joka sinänsä hyvä merkki, että edes jossain tuntuu..

Ite tein ekassa raskaudessa alussa digitestejä jotta näin viikkojen nousevan. Se antoi mielenrauhaa :)

Paljon plussatuulia kaikille tähän kiertoon! :smiley-bounce016

Huomenna jo kp 27! Jänskättää vaikka yritän asennoitua nii että menkat alkaa ettei tippuis nii korkeelta :D

Takaisin