Raskaaksi 2016

Ymmärrän kannan siihen, ettei ar-ultralla pelasteta raskautta olisi se keskeytymässä tai ei. Itsellenihän kävi niin, että ar-ultrassa kaikki hyvin, mutta niin se raskaus menikin kesken muutama viikko myöhemmin. Ystävälläni kävi samalla tavalla, mutta keskeytyminen tapahtui hieman aiemmin. Tietysti kohdunulkopuolista raskautta epäiltäessä pitäisi ehdottomasti päästä aina ultrattavaksi. Olen päättänyt, että alkuraskausultraan en itse mene enää, ellei todella painavaa syytä asialle ole. Järkyttävää oli se, että ultraan ei pääse terveyskeskuksen kautta, vaikka epäilynä olikin keskeytynyt keskenmeno rv 12+1. Olisi pitänyt odotella viikko niskapoimu-ultraan :O ikäviä juttuja jokatapauksessa ja äärimmäisen piinallista aina vaan odotella ja toivoa, että kaikki olisi hyvin.
Plussatuulia kaikille!

Nemira, e-hei meille kunnan puolesta mitään tarjota. Ennen julkista nt-ultraa käytiin yksityisellä ultrissa, koska lahjamunasolu-IVF-alkiot voi kasvaa huonosti.
Minusta on parempi tietää, jos toivoa ei ole. Ei ultraaminen mitään pelasta, mutta jos asiat on huonosti voidaan homma keskeyttää ja miettiä jatkoa. Ihan hirveesti saa lukea keskeytyneistä keskenmenoista. Meillä on vielä yhdet ja viimeiset kaksoset pakastimessa. Eli loppumetreillä ollaan yrityshommissa. Tässä iässä ja kun on 7 vuotta tehty IVFää ei paljon huvita enää odotella. Jos homma on mahdoton niin sitten peli poikki ja miettii mitä tekee loppuelämällään.
Katjusha rv. 15+3

Tässä Ruusu kissamme pentuineen♡

Liitteet

• 1464506235403.jpg
    1464506235403.jpg
    95.1 KB · Katsottu: 206
Kirppu, voi taivas miten suloisia!
Onnea koko perheelle!
Toivotaan parasta, että pääsen raportoimaan perjantaina meidän beagle-kolmosista!

Voi jösses mitä touhua julkisilla Katjusha. :wideyed: Ei voi käsittää. Ihanaa, että teillä kuitenkin tämä pikkuinen on pysynyt hyvin matkassa ja ilmeisesti kaikki on mennyt hyvin. Aiotteko vielä yrittää istuttaa kaksoset jos ja kun tämä raskaus päättyy onnellisesti?

Kirpulla on aivan syötävän suloisia karvavauvoja. :joyful:

Nemira

Ihania pikkuisia Kirpulla. :)

Tulipa tässä yhtäkkiä mieleen että olikos mitään poppakonsteja millä verenkiertoa kohtuun pystyi parantamaan? Google kertoi että punaviini ja aspiriini auttaisi. Mutta en käytä alkoholijuomia kun saan niistä allergia ja astma kohtauksia. Mietin tuota aspiriinia mutta uskaltaako sitäkään.. Mulla ainakin vatsa ärtyy jos otan buranaa useamman päivän putkeen. Mahtaakohan sama tapahtua aspiriinin kanssa vaikka annos olisikin pieni..?

Pätkis kp 10

Pätkis, mä käytän ubiqinonia verenkierron tehostamiseen. Sillä on jotain samaa, ku aspiriinissä. Löysin tutkimustuloksia raskausmyrkytyksen ennaltaehkäisystä ja samantyylisiä tuloksia tuli. Siinähän on kyse istukan toiminnasta, ja toivon että tästä riskiraskaudesta huolimatta kroppa toimii :) Lisäksi säännöllinen liikunta vilkastuttaa verenkiertoa ja tekee kaikin puolin hyvää.
Nemira, ei ole poissuljettu vaihtoehto se kaksosten kanssa yrittäminen. Toki kaksosraskaudet on riski, mutta toinen näistä alkioista on heikompi. Yksi sieltä ehkä sitten hyvällä tuurilla tarttuisi. Saapa nähdä, ikä tulee vastaan eikä ne ihan sarjassa kai suostu synnytyksen jälkeen siirtämään. Mennään nyt tämä ensin :)

Moikka!

Täällä ois esikoisen yritys käynnissä :) Ikää mulla 30 v. Pillerit jätin pois pari kuukautta sitten. Koska ollaan miehen kanssa yleensä vain n. 50% kuukaudesta samalla paikkakunnalla, niin ajattelin aluksi, että tulee, jos on tullakseen.

Mies tuntui etenkin alussa olevan jopa enemmän innoissaan tästä (siis muustakin kuin alullepanosta :joyful:) ja on ollut menkkojen alkaessa tosi harmistunut. Ja pakko myöntää, että vaikken tähän mennessä oo ovulaatiopäiviä laskeskellut sen kummemmin tms., niin tänään olin kyl jotenkin pettynyt, kun kuukautiset alkoi. Tän päivän oon lueskellut tätä foorumia ja pakko myöntää, että kaippa tässä jonkinlaisesta vauvakuumesta kärsin minäkin ;) Tässä kierrossa sit enemmän yritystä peliin!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille :hello.

Nyytikille suuret onnittelut plussasta!

Ja Kirpulle karvavauvoista, voi miten pieniä ja suloisia :Heartred.

Täällä elellään dpo 7 loppua. Emmää jaksa oottaa. Mitään kummempaa oiretta ei oo edelleenkään. Mitä nyt meinasin nukahtaa pystyyn tänään ja itkukin on edelleen herkässä. Vatsatuntemuksia on pienesti, mut ei mitään erityistä siinäkään. Huoks, tylsää, ja huomenna töihin, sekin on tylsää :smiley-angry003. Onneks on puutarha mitä voi kuopia aina kun alkaa vauvahaaveet tuntumaan liian läsnäolevilta :rolleyes:.

Voi että mikä ihana värityskin heillä ♡♡ mä haluisin kisun, mutta meillä on jo toi yks hulivili koira, niin voi olla etteivät mahtuis saman katon alle kisulla palais varmaan pinna tohon ylileikkisään koiraan :D

Minä ku muutin pienemmälle paikkakunnalle ja kun itselläni oli raskaana sellanen fiilis että kaikki ei ole vauvalla hyvin (oli liikkunu esim liian vähän) niin soitin neuvolatätille ja hän otti vielä samana päivänä ultran. Välillä ultras vaan pelkästään siksi, että halusin nähdä vauvan. Hän sattu olemaan vielä neuvolan terveydenhoitajien vastaava.

:HeartpinkIhania kisuja:Heartpink

Kaipaan neuvoja..
Tikuttelut siis käynnissä..
Tämmöisiä viivoja kp 9 siis ei oikeestaan mitään viivaa.
Nyt kiertopäivä 11 ja tuollaisen sain aamupissistä.
En yleensä tikuttele, mutta nyt haluan varmistua että se ovulaatio tapahtuu..

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    261.1 KB · Katsottu: 155
Enisa, onnea oviksen metsästykseen! Eiköhän se plussaksi muutu lähipäivinä. Odotellaan niitä tasavahvoja viivoja ja talletteluhan kannattaa olla jo nyt hyvässä käynnissä ;) ihan eka aamupisu ei ole parhain oviksen etsintään, toisesta voi saada vahvemman tuloksen.
Plussatuulia ketjuun!!!

Takaisin