Raskaaksi 2016

Voi että, ihania plussia tänne tullut. Onnea plussanneille!

Oli älytön määrä vietejä mulla lukematta, ja nyt ne luettuani en enää muista kelle kuului mitäkin.. Joten tasaisesti kaikille tsemppiä ja plussatuulia!

Täällä on kp 2, yk 11. Aika pohjafiilikset asian suhteen, mutta niin kauhea kiire töiden ja muuttohommien kanssa, että onneksi aikaa ei nyt juuri jää tädin kiroamiseen. Kierrolle tuli nyt mittaa 30 päivää, mikä mulla aiemmin ollut vakiomitta, epäilen että olisiko voinut alkuvuoden kierrot jotka olivat lyhyempiä selvästi, olla ovuloimattomia kiertoja?

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 28
Junibea yritystä 07/14
Juliet yk20
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 12, km 10/15
Hamma yk9
Maicy yk8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
MrsBee ya 9/15, ensimmäinen, km 12/15, kr 3/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
Kissankulta yritystä 8/15, esikoinen toiveissa
Marsa80, yritystä 8/15, kkm 4/16 toiveissa viides
RouvaKettunen yk 5
Rbck yk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
Neita yritystä 01/16
iijamariija tjot 09/15
Milttis yk2
Niemja tjot 12/15, yritystä 4/16
Mauste yk1
Sara80 yritystä 01/16
diabolicat
Enisa83, yk 1, viides toiveissa
tiiamariia, yritystä 12/15, km 3/16, esikoinen toiveissa
Syvissävesissä, yritystä 8/15,km11/15, esikoista yritetään
Alessia, yritystä 02/2016, yk5
Duulia, yritystä 2/2016
Unelmatulevan♡ yritystä 04/2016
Villisilmä yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Repo yritystä 4/16
Unajama, yritystä 11/15, kkm 05/16
Mimmi!, yk 7, esikoinen toiveissa
Omppoloinen, yk1, kkm 4/16, toinen toiveissa
Mashnu, Yk3 ja toinen toiveissa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16
Tonttu92 LA 11/16
Browneyedgirl, yk7, LA 11/16
Syksyinen yk6, LA 12/16
Lipstikka, yk 8, LA 12/16
Minttukarkki LA 12/16
histam-iini-, yk2, LA 12/16
Iinaalisa yk 2, LA 1/17
Dimsku yk 8 LA 1/17
Kirppu^ yk 6 LA 1/17

Kissankulta, tsemppiä - onneksi sulla on muuta mietittävää rinnalla. Omalla kohdalla on ollut lyhyitä ovuloimattomia kiertoja. Toisilla ovuloimattomuudesta seuraa ylipitkiä kiertoa.
Plussia ketjuun!! Baby dust to all!!!

Heipparallaa!

Oon taustaillut nyt pitkään, kun tuli se kkm vappuna ja kiinnostus yrittämiseen vähän valjua ja mahd. raskauskin pelottaa.. Haluisin vaan suoraan sen vauvan! Oon käyny silti lukeen kaikki kommentit ja ihanasti on täällä plussia tullut, onnea! :)

Ja pahoittelut ikävämmille juonenkäänteille..

Voisko joku poistaa mut plussanneista ja siirtää yrittäjien listaan? En saa ite sitä tehtyä.. Yk 9 meneillään, yritys alko 8/15 ja kkm 5/16..

Hei pitkästä aikaa kaikille! Olen jos siirtynyt marraskuisiin jonkin aikaa sitte ja aattelin välikuulumisia kirjotella. Oon niiin koukussa tähän ryhmää et pakko lukia joka pöivä mitä teille kuuluu. Kovasti on tullut uusia ja mukavasti on myös tullut plussaa testeihin! Onnea ja tarrasukkia!! Josko kaikki pikkuhiljaa pääsis siirtymään pysyvästi la ryhmiin.. Toivotaan ainakin :)

Täällä siis 16 raskausviikko meneillään.. hirveet pahoinvoinnit oli alussa 13 viikolle asti, siitä helpottamaan päin ja väliin on pysyny useammanki pöivän ruoka sisällä ja väliin aamulla saanu pönttöä halailla.. kuitenkin ihan hyvillä fiiliksin vaikka helppoa ei ole ollut. Vatsaa ei vielä täällä näy vaikka hoikka olen, sitä odotellen :)

Tonttu 15+4
Tsemppiä vielä kaikille! Uskon et se yrittäminen, odotus ja tikutus vielä palkitaan, ennemmin tai myöhemmin :)

Viittisittekö lisätä mutkin Toho listaan ? Joo äijä läks taas sivariin ja ovulaatio ois laskentojen mukaan huomenna. Eilen harrastettiin mutta saas nähdä nyt että tärppääkö, epäilen vahvasti kuitenkin. Tosin oishan ihanaa saada se yks viel tähän :D

Täällä jo kp 33... Jos en anna mielikuvitukselle tilaa, niin oloja ei ole suuntaan eikä toiseen. Vähän ehkä korpeaa jo tämä odottelu.

Joo toi on niin tylsää ku joutuu odottelemaan että edes jotain tapahtuis :bored:

Täällä tehty selkeä nega heti aamutuimaan. Dpo siis 10 eikä haamun haamuakaan ilmestynyt. Vetäähän se mielen matalaksi, sitä ei voi kiistää. Päässä pyörii miljoona ajatusta miksi ei tartu ja lähde kasvamaan, onko se nyt vaan lopullisesti niin, että meille ei kertakaikkiaan ole tarkoitettu yhteistä rakkauden hedelmää. Jne...

Mutta, säästän teidät valitusvirreltä, huomenna taatusti jo taas parempi fiilis.

Tuulia, millon aattelit testata? ;D

Sara, tsemppiä! Tosin vielä aikaiset dpot, kerkiää vielä muuttumaan :)

Tänne ei mittään kp 29 ja menkkoja odottelen saapuvaksi. Ei lähtenyt vahvistumaan tuo haamulainen joka aikaisemmin testiin ilmestyi :/

Ihanaa Tonttu kun tulit kertomaan kuulumisia :) valaa uskoa,et kyllä se tärppi meille kaikille joskus tulee :) Ihanaa "vatsankasvatus" aikaa sinulle :)
Loppukiertoa mennään.. Oireita on vaikka muille jakaa,pessimistinä täällä kuitenkin jännäilen. Mieli tekis testata,mutta en halua nähdä vain yhtä viivaa testissä,niin odotellaan. Kp 21/24-28

Mashnu, äläpä... Mutta omat tympeytensä myös lyhyissä kierroissa, joita niitäkin on koettu. Kai sitä vaan sitten täytyy tyytyä osaansa eikä kurkkia aidan yli vihreämpää ruohoa :)

Sara80, aika aikaistahan tuo vielä on, mutta pahoittelut silti negasta! Ne vetää aina mielen tosi matalaksi. Yritetään kuitenkin ottaa päivä kerrallaan ja tulla toimeen sillä mitä on. Epätoivon heikkoja hetkiä tulee kaikille, mutta ne täytyy vain elää läpi. Kyllä se plussa vielä teillekin tulee tavalla tai toisella.

duulia, testaan ehkä huomena. Laskujen mukaan täti ei ole vielä myöhässä, kun ovis siirtyi eteenpäin, mutta en odota kummia, koska ei ehditty h-hetkellä puuhailla makuuhuoneessa. Parempaa onnea sinne!

Marsa80, jännittelen puolestasi minäkin :) Vielä muutaman päivän jos maltat odottaa, niin jotain saattaa jo näkyäkin. Kärsivällisyyttä ja tahdonvoimaa se toki vaatii, mutta parempi ehkä testata vasta myöhemmin, kuin tahallisesti aiheuttaa varhaisella testaamisella mielipahaa, jos tulos on negatiivinen.

Okei esikko, kurjaa :/ luulis toisaalta ettei imetys enää vaikuttaisi. Toivottavasti tasaantuu, kannattaa lääkärille varmaan aikaa varata!

Sara80 voi ei :/tiedän tunteet todella hyvin. Kokeiles ottaa käyttöön vehnänalkioöljy. Mä otin sen tähän kiertoon ja edelleen otan sitä päivittäin. Luulen että siitä oli mulle apua.

Pakko huudella nyt esikolle tänne mutta kysyin imetystukiäidiltä sillon kun kuopuksen yritys alkoi että miten imetys vaikuttaa raskaaksi tuloon. Kertoi siinä kaikenlaisia tarinoita, osahan raskautuu helpostikin mutta sanoi että joillakin naisilla ei kroppa pelitä imetysaikana. Imetys ei oo ehkäisykeino tietenkään mutta on kuulema niitä naisia joilla imetys häiritsee ovulaatiota eikä sitä tapahdu. Oli imetettävä lapsi sitten vauva tai 2v. Mulla tuli itsellä eka kunnon ovis kun imetin enää kerran päivässä ja iltaisin :) naisen kroppa on mysteeri. Toivottavasti teillä pian tärppää <3

Joo mä kans juttelin ja ei osannu silloin oikein vastata :) sano vaan että kunnes kierto käynnistyy eli ekat menkat tulee nii ei Pitäisi vaikuttaa mutta näyttää vaikuttavan :D

Takaisin