Raskaaksi 2016

Sitä hailakanpunaista tuli eilen kerran,tänään muutaman kerran pyyhittäessä,tosi outoa... Menkkasärkyä on,sellaista ihan pientä,ja huono huono olo... Jos tätä nyt jatkuu ni testaan viikonlopulla... Ei tällaista oo ollut koskaan...

Voi Viima <3 mä niin toivoin plussaa sulle!

Marsa, jospa se olis kiinnittymisvuotoa :)
Viimalle pahoittelut tässä kohtaa, kun se plussa on kateissa.
Baby dust to all

Hei tyttöset! Ootteko muuten kuullu, että ibuprofeeni heikentää raskaaksi tulemista, vaikka siinä onkin ohimenevä vaikutus! :o yks lääkäri tuttu kertoi..

Pikkumyxx: Mulla siirty ovulaatio kun söin buranaa ovulaation aikaan toissa kierrossa (kaamea flunssa) silloin sain selville tämän ja vaihdoin paramaxiin niin ovis kuiten vielä tuli.

Mä oon kuullu et ibuprofeenia voi käyttää kuukautisten aikaan niin ei vaikuta hedelmöittymiseen mut jos ovulaation tietämillä niin voi olla ohimenevää vaikutusta ettei enää seuraavassa kierrossa vaikuta

Taidan uskaltautua itsekkin liittyä tänne joukkoonne. Miehen kanssa alettiin seurustelemaan 2010 ja nyt omalta osaltani koulut on hetkeen käyty ja töitäkin piisaa vaikkeikaan vakityöpaikkaa ole vielä näkösällä. Vauvakuumeiltu on jo useampi vuosi miehen kanssa yhdessä, mutta yritystä on lykätty kouluni vuoksi vain.
Nyt kun viimeinen e-pilleri liuskani loppuu on vauvalla lupa tulla, en osta pillereitä lisää ja tämä on yhteinen päätös. Yritys alkaisi nyt sitten toukokuun lopussa, vielä on pari viikkoa liuskaa jäljellä. jännittää jo valmiiksi!

Kannattaako raskautumista yrittää jo heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen? Minulla ei ole minipillereiden syönnin johdosta ollut kuukautisia kolmeen vuoteen joten kuukautiskierroista sun muista nyt ei ole mitään hajua. Tuhnuvuotoa on ollut joten uskon kuukautisten alkavan kuitenkin melkolailla heti pillereiden lopettamisen jälkeen melko normaaleina.

Mullekin gyne sanoi, kun määräsi 800mg buranaa menkkakipuihin, ettei niitä kannata syödä enää sitten, kun toivoo raskautta.

Heiduska, jokainen tietysti itse valitsee, mutta olen kuullut suosituksen odottaa yhdet menkat/yksi kierto ennen yrittämistä, että on helpompi laskea kiertoa ja mahdollista raskauden kestoa, jos tärppi kävisi pikaiseen. Onnea matkaan!!

Heiduska, tervetuloa :) itse aloittaisin saman tien vaan yrittämisen, kyllä ne viikot siellä ultrassa sitten selviää viimeistään. :)

Mulle lääkäri sanoi silloin vuosia sitten km:n jälkeen, että hyvä olisi pitää taukokierto välissä. No nyt tuo minun taukokiertoni nukkuu tuolla omassa huoneessa. Ultrassa ihan hyvin pystyivät viikot tarkistamaan. :)

Tälläinen tieto löytyi tuolta vaun etusivun jutusta "Olen kuullut gynekologilta, että missään nimessä ei kannata jäädä odottamaan niitä luomumenkkoja ennen yrityksen alkua! Pillerit saattavat vielä pitää kierron kerran säännöllisenä lopettamisen jälkeen ja raskautumisen pitäisi olla erityisen helppoa silloin. Monilla vasta menee kierrot sekaisin ensimmäisten luomumenkkojen jälkeen."

Joten eikun heti vaan yrittämään heiduska :)

Tervetuloa Heiduska :) itsekin jostain kuulin, että olisi hyvä antaa yhden kierron mennä ensin ja sitten alkaa yrittämään. Itsekin tein niin. Toisessa kierrossa raskaustesti näytti muutaman päivän plussaa mutta sitten alkoi vuoto, eikä ole sen jälkeen tärpännyt. Nyt tietenkin miettii, että olisiko pikkuinen tarttunut mahdollisesti jo ekasta kierrosta, kun oviksenkin sain silloin bongattua. Eli en osaa sanoa kumpi olisi ns oikea tapa :)

Viimalle pahoittelut :(

Kp 2 tai 3, nyt en muista, yk 5

Heiduskalle tervetuloa. :)

Viimalle tsemppiä plussan metsästykseen. Täälläkin toivotaan että sellainen teillä kohta näkyisi. Kuitenkin aika pitkä toi yritys jo ja paljon mahtunut vuoteen.

Oes, siellä onkin ollut hurja hammasreissu. Paljon tsemppiä sinne päin ja pahoittelut kp1 :Heartpink

Marsa, toivotaan että ne hanat jää nyt siellä aukeematta. Ootko testaillu yhtään?

Nemira kp19/~32, yk9

Hyvää huomenta, ihana aurinkoinen päivä taas! Se tuo niin voimaa tähän kaiken odottamisen ja yrittämisen keskelle. :)

Eipä ole kovinkaan sellainen olo, että meille luomuna sitä plussaa saataisiin. Testailen kuitenkin sunnuntaina ja sieltä ylläri plussa tulisikin. :)

Oikein mukavaa helatorstaita kaikille ja plussatuulia puhaltelen... :)

Muurahainen kp 26/31, dpo 9, yk 27

Tervetuloa joukkoon :)

Piinaillaan... Pientä vuotoa pyyhittäessä jatkuu,vähän on tiistaista yltynyt,että kyllä tästä varmaan ne ekat kk muodostuu,harmi kyllä. Silti ihan hyvä et kierto ei venynyt mahdottoman pitkäksi ja kroppa on näköjään palautunut hyvin kkm:stä. Kunhan vain alkaisivat nyt jo kunnolla ja loppuisivat ni saa aloittaa oviksen metsästystä! :)

Marsa80 yk 10,kkmhuhtikuu

Aurinkoista huomenta! Kyllä tosiaan aurinko antaa omanlaista energiaa ja saa jopa ajatukset johonkin muuhun kun kierron eri vaiheet tuntuu muulloin päässä pyörivän. :hilarious::p

Ja tervetuloa Heiduska!

Janniliini kp23/ 28-29, dpo8. Täällä ei minkään näköisiä tuntemuksia, ei edes niitä perinteisiä kuviteltuja oireita jotka joka kierrossa ilmestyy.

Tän aamun testeissä sama tulos kun eilen, pitäis vaa malttaa odottaa... Kauhee väsy kyllä on. Se vois olla r-oire ja flunssa :rolleyes: pitää katella päivä kerrallaan. Ihana ilma kyllä on.

Murkku: kyllä tosiaan tämä aurinko ja valo tuo iloa elämään muuten, ihanaa! Jännää, jos ei ala tuhru tai kunnon vuoto, mulla ois ehkä testipäivä kans sunnuntaina. Silloin oid arviolta dpo 14..tiukkaa tekee etten jo testais, mieshän sanoi että älä testaa ollenkaan...Ei kyllä yhtään uskoa plussaan, vaikka toiveita toki on. Onnea kaikille muillekin odotuksen odottajille!

Täällä on kyllä niin oireita ku voi vaa olla ja näi fyysist oloo vaikee kuvitellakaan.. :D nenä ihan tukossa, oksettaa kolmatta aamua putkeen, hajuaisti hyvin herkkä.. mut voiha se olla vaa vatsatautikin et yritän olla innostumatta :D jos laskut menee oikein ni dpo 6 mutta kehon tuntemusten mukaan ois dpo 10. Et vähän voi heittoa olla. Mut yritän olla hankkimatta testiä ennen kun jos menkat jää pois..

Takaisin