Raskaaksi 2016

Täällä on nyt kp 15, eikä hymynaamaa vieläkään näy. Eilen tuli bongattua kunnon ovislimatkin, eli oon nyt kyllä vähän ymmälläni ettei se tikussa näy ?? Onko kellään kokemusta clearbluen digitaalisista ovistesteistä? Oon nyt joka aamu testannut aamupissasta kp 10 alkaen ja kiertoni on pääsääntöisesti 28 pv (välillä heittänyt 1-2pv!). Tikkujakaan ei oo enään, kun neljä jäljellä....Pikkasen jännittää, että toimiiko tää kroppa ollenkaan vai onko mun ovulaatio oikeasti paljon myöhemmin ku oon luullu!!? yk 6 menossa.. :(

Mimmi, kyllä ne hyviä testejä on. Vinkkinä ehdottaisin, että seuraile aamulämpöjä lisäksi. Jos lämpö nousee johonkin aamuun 0,3-0,5 astetta, voisi se olla merkki oviksesta. Itse varmistelin testituloksen siis kuumemittarilla. Joillakin LH-piikki on niin lyhyt että ei tartu kerran päivässä testattaessa. Itse olen saanut vahvimmat tulokset klo 13 päivällä.

Sitä kans täällä vähän mietein, että jos tuo lh piikki on jäänyt juuri noiden testauksien väliin. Kumminkin kokonainen vuorokausi testauksien välissä.. Onneksi ollaan kumminkin pupuiltu paljon, vaikka ei hymynaamaa ollakkaan saatu.. Jatketaan kyllä vielä toistaiseksi!!!!! :D

Mimmi, aamupissa ei ole paras ajankohta lh:n mittaamiselle. Pitoisuus on suurimmillaan kello 10-20 välillä. Itse olen yhdessä kierrossa testannut kolmesti päivässä ja hymynaama tuli iltapäivällä, ja seuraavana päivänä se oli jo ohi. Jos sulla halpistestejä niin testaile vaikka parikin kertaa päivässä niin saat varmemmin oviksen bongattua. Jossain kierrossa mulla se hymynaama näkyi kahden päivän ajan, eli taitaa olla melko tapauskohtaista. Toivottavasti saat oviksesta kiinni :)

Viima, hyvinhän meillä menee :) Kuunneltiin taas vauvaa äsken. Mulla on aamulla neuvolavisiitti. Niillä on liikaa aikaa, koska saa mennä niin usein kuin haluaa ;) Käydään läpi seulontaverikoetulokset ja kuunnellaan pientä. Mulla on nt-ultra ensi viikon tiistaina, mutta on tarkoitus kertoa miehen äidille perheenlisäyksestä nyt äitienpäivänä. Olis mielellään kertonut vasta ultran jälkeen, mutta ajoitus olisi nyt hyvä. Samoin oli kerrottava esimiehelle tänään, että en vaikuta epämääräiseltä työntekijältä poissaoloineni. Kolmen lapsen isänä hän onnitteli ja lupasi pitää vielä meidän välisenä.
Tervetuloa vaan joukkoon tähän :)
Katjusha rv. 11+5

Ihana kuulla katjusha! Onnea vielä :Heartred

On. Ällävaroitus nyt näin suoraan...

Mulla tuli ehkä puoli ruokalusikallista, ehkä vähän enemmän valkovuotoa, joka oli tönkköä,paksua ja "creamy". Lämmöt nyt illalla kainalosta 36.7 ja vaginasta mitattuna 37.2.
Kramppeja on ollut vähän, ei paljoa eikä kovia. Kestävät ehkä max 7 min putkeen. Sekin pätkissä. Nyt ei taas satu mihinkään. Vasemmalla puolella on yhdessä kohtaa nyt 5-6 päivän ajan tuntunut pistävä ja tuikkiva kipu joka kestää tosi vähän aikaa kerralla.

Täällä kotiuduttu tehohoidosta ja eipä yllätä kaikkien opiaattien ja muiden lääkkeiden jälkeen, että kp 1... Sain massiivi infektion hammasleikkauksesta ja jouduttiin kiidättämään leikkuriin. Kyllä on taas itketty silmät päästä. Jo sitä että naama on leikelty sisältä ja ulkoa ja sitä, että taas lupaava kierto päättyi... Antibiootit pitää huolen ettei mussa elä tämän jälkeen mikään. :dontknow tuntuu niin kohtuuttomalta.

Minä olen käyttänyt clear bluen digi - ja kaksoishormoni ovistestiä monesti. Digin voi tehdä tosiaan mihin aikaan päivästä vain, 4h pidätyksellä. Hymynaama tarkoittaa, että kaksi seuraavaa päivää ovat hedelmällisimmät. Kun saa ensimmäisen hymynaaman niin käsittääkseni testiä ei pidä sen jälkeen enää tehdä, ei näytä pelkkää ympyrää vaikka hormoonitaso olisikin laskenut.

Kaksoishormonitesti pitää tehdä aamupissasta ja kun saa ensimmäisen vilkkunaaman niin sen jälkeen voi tehdä useammin päivässä. Itse olen tykännyt näistä testeistä ja netistä niitä saa paljon halvemmalla kuin apteekista!

Luinko mä täältä et maidosta vois tehdä r-testin? Nyt on vasta dpo 10 et se vastais dpo 11? Enhän mä sinne su malttanu venailla...

Oman elämän sankari hui!!! Minä oisin varmaan kuollut tuommoiseen,oon niin hammaslääkäri-pelkoinen ihminen, Parantumisia:)

Omaa oloa, kp 29/24-27. Eilen illalla tuli pieni verituhru pyyhittäessä ja se oli siinä. Nyt odotan että aukeaako hanat vai mikä tuo oli? Tietysti mielikuvitus alkoi laukkaamaan mut otetaan rennosti ja odotellaan.

Marsa80

Viimalla kuulostaa kyllä tosi lupaavalta! :)

Oman elämäni sankaritar, toipumisia sinulle ja tsemppiä uuteen kiertoon. :)

ON, kp22/28-29, dpo 7, Punaviini ollut kuvioissa muutamana iltana. Nyt vahva tunne että tärppiä ei tästä kierrosta.

Takaisin