Raskaaksi 2016

Iinaliisalle onnittelut plussasta! :)
Hei miksi naiset laittaa sormuksensa raskaustesti kuvaan? Oon tätä pohtinut jo pidemmän aikaa. :)

Täällä metsästellään ovista ja järkkäillään aikoja tuleviin hedelmöityshoitoihin. Ihanan rento fiilis nyt! :)

Muurahainen kp 12/31, yk 27

Moi!

Iinaliisan viiva on tummunut hienosti, onnea!

Mäkin oon sitä mieltä, että myöhäinen ovis ei haittaa, onpahan limakalvo ennättänyt paksuuntua tarpeeksi!

Kp 17, ovis jäi selkeesti tuntematta, jomottelua oli useampana päivänä. Talletuksia oli yllättävän hyvin, joten jännäviikot taas menossa! Vappuaattona ajattelin testata jos täti ei löydä sitä ennen meille!

Viiva o-testissä vieläkin vahva :) harmi vain että mies lähtee työreissulle ja tulee vasta sunnuntaina kotiin... Noh,tallettelut on tehty,eli jännätään josko kierto ois edes pyörähtänyt käyntiin. Hyviä testailuja ja jännittämisiä kaikille :)

Marsa80

Täällä kp 14 ovistesti ei anna kun haamua eli ovis on todnäk vielä eessä päin. Tai sit se meni jo ennen kun ees aloittelin tikuttelemaan. Ei auta kun talletella ja koittaa tikuttaa. Viime kierto oli 27, koskaan ei oo koin lyhyttä kiertoo ollu. 30 on aika normi ollu 30-32 yleensä. Onko muuten menkat aina runsaamman synnytyksen jälkeen vai vaan ekat menkat. Kun niitä joutuu kuitenkin vielä vuosia kärsimään.

Kysymys tähän väliin... Mikä tuo punaviini juttu on mistä on puhuttu? Eli ovulaation jälkeen sitä joku oli nauttinut muunkin kuin viinin maistelun vuoksi??. :wideyed: Täällä viinin ystävä innostui! Mihin se vaikuttaa?

Iinaliisalle onnea!!!

Oes dpo2, kp 18/32

Hei, tulen uutena tänne. Olen jo pidemmän aikaa lukenut tätä, mutta nyt uskaltauduin liittyä ja kirjoittaa tänne. Eli minun tarinani on että jätin ehkäisyn pois touko-kesäkuussa 2015, plussan sain syyskuun alussa 2015 ja laskettu aika olisi ollut 14.5.2016. Mutta poikani kuoli kohtuun, ja synnytin esikoispoikani 24.1.2016, rv24+1. Ruumiinavauksessa selvisi että poikani olisi ollut täysin terve, mutta istukassa useita infarkteja ja veritulppa. Nyt toiveissa uusi raskaus ja enkelille pikku sisarus. :) Tjottailu meiningillä nyt siis. :)

Ja tsemppiä meille kaikille raskautumiselle ja onnea plussan saaneille ja toivon että menee hyvin loppuun asti! <3

Janniliini kp 9 / 28-29

Hirmuisesti onnea Iinaliisalle. Sä et täällä sitten kauan viipynytkään :) ihanaa 9 kk matkaa.

Taidan koittaa tuota punaviiniä ensi kierrossa jos ei nyt sitä tärppiä tullut.

Onnittelut Iinaliisa - hieno plussa :) mikä oli sun dpo kun teit testin?

Omppoloinen, tervetuloa takaisin <3 Toivotaan sulle erittäin lyhyttä visiittiä tässä ryhmässä, eli pikaista plussautumista =)

Täällä on dpo 4 (aika matelee....) Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ovisplussan jälkeen ollut. Edellisessä kierrossa oli vasemmalta puolelta munasarjoja juilimista, repimistä ja pientä jomotusta aina oviksesta menkkojen alkuun. Nyt ei ollut kuin päivän pari ennen ovista. Itse järkeilin jo itselleni, että viime kierrossa se munasolu ei päässyt sieltä kunnolla liikkeelle ja siksi jäi sinne juilimaan. Ehkä sen takia ei silloin tärpännytkään kun ei oikeat kaverukset kohdanneet =)

Milloinkas sitä punaviiniä piti ottaa, Enisa? :)

Onnittelut Iinaliisa - hieno plussa :) mikä oli sun dpo kun teit testin?

Omppoloinen, tervetuloa takaisin <3 Toivotaan sulle erittäin lyhyttä visiittiä tässä ryhmässä, eli pikaista plussautumista =)

Täällä on dpo 4 (aika matelee....) Minkäänlaisia tuntemuksia ei ole ovisplussan jälkeen ollut. Edellisessä kierrossa oli vasemmalta puolelta munasarjoja juilimista, repimistä ja pientä jomotusta aina oviksesta menkkojen alkuun. Nyt ei ollut kuin päivän pari ennen ovista. Itse järkeilin jo itselleni, että viime kierrossa se munasolu ei päässyt sieltä kunnolla liikkeelle ja siksi jäi sinne juilimaan. Ehkä sen takia ei silloin tärpännytkään kun ei oikeat kaverukset kohdanneet =)

Milloinkas sitä punaviiniä piti ottaa, Enisa? :)

Selkeän haamun sain dpo 9 ja tuon plussan tänään dpo 11 :) Ja kiitos! Huimasti se tummeni kahdessa päivässä!

Onnea iinaalisa! Toivotaan kaikem menevän hyvin nyt!

Tervetuloa ja pahoittelut Janniliini, voin vain kuvitella kuinka raskasta tuo on ollut. Jos koet tarvetta purkaa enemmän, tuolla keskenmeno-puolella on salainenkin ryhmä sitä varten..Saitko mitään selitystä, mistä tuollaiset istukan infarktit voivat johtua ja miten niitä voi ehkäistä jatkossa/voiko uusiutua?

MrsBee kp kai 8, ovistesti nega, viikonloppuna odotan oviksen tapahtuvan, vielä ei yhtään jaksanut yrittää talletella tähän kiertoon..

Seuraavissa raskauksissa alkaa minihepariinihoito (klexane-piikki), eli sillä estetään ettei tule infarkteja ja veritulppia. Luottavaisin mielin, tietenkin pienen pelon saattelemana yritys ja toive uuteen raskauteen. :) Ainakin tiedossa miten tulevaa hoidetaan. :)

Janniliini, klexane on mulle tuttu lääke. Käytin viime raskaudessa rv 18 -> 6vkoa synnytyksen jälkeen. Helkkarin kallis lääke, mutta turvaa mieltä kun estää tehokkaasti tulppia. Mulla on FV -leiden geenimutaati eli APC resistenssi, mulla on siis synnynnäinen tukostaipumus, siksi piti piikittää. Ei ole paha piikki, joskus vähän kirveltää ja saattaa joskus vähän sattua, mut ei kestä kauaa ja joskus ei tunnu missään :)

Miultakin tutkittiin synnytyksen jälkeen että oisko miula tuo FV-Leiden, mutta ei ollut. Lääkäri sanoi että jokatapauksessa tulevissa raskauksissa aloitetaan klexane jotta vältytään kohtukuolemalta. Joo, tuntuu olevan aika hintava lääke, mutta olen kyllä valmis maksamaan että vauva hengissä selviää :)

Janniliini: en voi edes kuvitella miten pahalta on voinut tuntua ja tuntuu varmana edelleen. Toivon sulle niin paljon Onnea tulevaan ja että saat terveen vauvan vielä.

Onnea plussanneille! On varmana mahtava tunne.

Mites teillä yrittäjät? Oletteko havainneet mitään oireita ja missävaiheessa? Mulla menossa tosiaan eka yk ja kp 27. Ei vielä mitään selvää oiretta ja tavallaan jännittää kokoajan, kun ensiviikolla voi jo alkaa testailemaan. Mulla kierto yleensä 31-35vrk ja vaihtelee joka kk.
Kokoajan alkaa nyt bongailemaan ja miettimään et tulisko niitä oireita et sais sen toivon kipinän päälle. Vielä kun ei oo mitään tuntemuksia niin on tavallaan luovuttanu tän kierron suhteen. Jospa se vielä yllättäis.
Tosiaan join matkalla punaviiniä jonkinverran ja silloin piti olla just ovulaatio myös. Aluksi ajattelin sen olevan huono juttu mut ei näköjään olekkaan :) hyvä niin.

Takaisin