Raskaaksi 2016

Onnea plussanneille ja kaikille tsemppiä! :Heartred

Täällä olis ekat luomumenkat km jälkeen ohi, nyt kp 7 siis. Ja positiivisena molemmille meille, tänään uskaltauduttiin peittojen heilutteluun ekan kerran km jälkeen! Edellisestä kerrasta siis km raskauden oireidenkin takia n. 2kk aikaa, ja vielä muutama viikko sitten olin tosi ahdistunut pelkästä ajatuksesta. Eli nyt todella positiivisin mielin tästä.

Onnea plussanneille ja kaikille tsemppiä! :Heartred

Täällä olis ekat luomumenkat km jälkeen ohi, nyt kp 7 siis. Ja positiivisena molemmille meille, tänään uskaltauduttiin peittojen heilutteluun ekan kerran km jälkeen! Edellisestä kerrasta siis km raskauden oireidenkin takia n. 2kk aikaa, ja vielä muutama viikko sitten olin tosi ahdistunut pelkästä ajatuksesta. Eli nyt todella positiivisin mielin tästä.

Kysymys... Kauanko sulla meni että menkat alkoivat? Mä tässä odottelen,kkm 2,5 viikkoa sitten,jos kierto ois pysynyt samana ni odottelisin niitä alkavaksi 8-10 päivän päästä. Ja pahoitteluni,elämä ei todellakaan ole reilua :(
Marsa80

Onnea plussanneille!!

Hienoa tiiamariia, että alatte pikkuhiljaa "palautua" kurjasta kokemuksesta. Tsemppiä yritykseen!

Täällä viimein kp 1, kun täti salli vihdoin saapua. Edellisen kierron mitaksi siis 34 päivää, kun edeltävät kolme kiertoa 27.. Tämä nyt siis yk 10, ja tämäkin kierto mahdollisesti menee hukkaan kierron siirtymisen vuoksi, kun mies on matkoilla juuri oletetun oviksen aikoihin :( Aika kurjat fiilikset siis...

Marsa80 mulla alkoi menkat tasan 4 viikon päästä kaavinnasta, eli melko ajallaan. Tosin siinä oli tiputtelua ennen sitä muutamia päiviä, mutta kyllä sen sitte vaan erotti kun ne muuttui menkoiksi.

Ja ei ole todellakaan reilua, muttä näillä eväillä pitää mennä joita annetaan :) tsemppiä ja toivotaan että sulla kans alkais ajallaan!

Kiitos tsempeistä <3

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 27
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 12, km 10/15
Hamma yk9
Maicy yk8
Kissankulta yk 10, ensimmäinen toiveissa
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
MrsBee ya 9/15, ensimmäinen, km 12/15, kr 3/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
RouvaKettunen yk 5
Kirppu^ yk 5
Vargynja tjotyk5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
Neita yritystä 01/16
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Mileim yritystä 11/15
Milttis yk2
histam-iini- yk 2, esikoinen toiveissa
iinaalisa yk 3 (2), esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15, yritystä 4/16
Mauste yk1
Sara80 yritystä 01/16
diabolicat
Enisa83, yk 1, viides toiveissa
tiiamariia, yritystä 12/15, km 3/16, esikoinen toiveissa
Syvissävesissä, yritystä 8/15,km11/15, esikoista yritetään
Alessia, yritystä 02/2016, yk3
Duulia, yritystä 2/2016
Unelmatulevan♡ yritystä 04/2016

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16
Tonttu92 LA 11/16
Unajama, yk3, LA 11/16
Browneyedgirl, yk7, LA 11/16
Syksyinen yk6, LA 12/16
Lipstikka, yk 8, LA 12/16

Toivottavasti tämä oli viimeisin versio, päivitin omat tietoni..

Kyllä ovis taisi olla,nyt viiva haalistunut, tallettelut on tehty. Nyt vain odotetaan niitä ensimmäisiä kuukautisia.
Marsa80 yritystä 8/15 kkm 4/16

Hei!

Kissankulta: tiedän että harmittaa :shifty: itselleni kävi myös niin että talleteltiin yhden kerran koska mies työreissun jälkeen niin puhki että oli pakko päästä Nukkumaan :sleep002

Ei oireita suuntaan eikä toiseen :oops: todella varma tunne että ei ole tärpännyt

Aikakin matelee

Muurahaiselle onnea lapsettomuushoitoihin ja ihana kuulla että putket oli priimakunnossa:Heartred

Mukavaa viikonloppua kaikille:dance008

T. Enisa kp 24/27

Täällä ovistesti ei näytä kun haaleelta haamua. Talletellaan silti. Ei siitä haittaakaan ole. Eilen oli kyllä oikeellla puolella mahassa jotain tuntemuksia. No näillä mennään. Ei mulle ton poitsunkaan kohdalla ovistestit plussaa näyttäny vaikka sillon 2x vrk testailin... Ovis oli kuitenkin kaikesta päätellen silloin.

Täällä dpo3 menossa ja alavatsaa vihloilee. Se ei voi tietää hyvää... Ja tänään tullut haaleaa vaaleanpunaista vuotoa. Sekin epäilyttää. Kaikki epäilyttää ja tuntuu huonoilta ennusmerkeiltä. Äh. :shy: onneks on tuossa laatikko punaviiniä, jota voi viikonloppuna hieman siemailla levottomuudet lievittämiseksi :grin

Täälläkin (kai) dpo 3 ja koko päivän jomotellut oikealla munasarjan kohdilla. Ja alaselkääkin juilii.

Täällä dpo3 menossa ja alavatsaa vihloilee. Se ei voi tietää hyvää... Ja tänään tullut haaleaa vaaleanpunaista vuotoa. Sekin epäilyttää. Kaikki epäilyttää ja tuntuu huonoilta ennusmerkeiltä. Äh. :shy: onneks on tuossa laatikko punaviiniä, jota voi viikonloppuna hieman siemailla levottomuudet lievittämiseksi :grin

Täällä dpo 5 eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. En tiedä kumpi sitten on parempi, nyt sellainen olo ettei siellä mitään taida tapahtua... Viinimaistelut (maltilliset)olisi täälläkin tiedossa nyt vkl, jospa mahdollinen tärppi vaikka sen ansiosta kiinnittyisi paremmin :)

Kärsivällisyyttä kaikille kanssayrittäjille <3

Tsemppiä kaikki yrittäjät! Täällä luultavasti ovis tuloillaan... Oireet on ainakin.. Testejä en ole ostanut joten en pysty tikuttamaan.. Nyt vaan pitäis saada talletuksia... Viimeks keskiviikkona niin tänää olis tarkoitus myös.. :happy: Sais vaan nuo kaks muuta lapsukaista aikaisin nukkumaan.

Hei!.Olen seuraillut teidän ihanaisten kuumeilijoiden keskustelua jo tässä pitkän tovin, ja nyt itse rohkenin liittyä mukaan keskusteluun. Ikää on jo 37, ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu heinäkuussa. Yksi km 4+6, ja toinen kkm todettiin ultrassa vko 12. Onnittelut plussanneille, onnea piinapäiväläisille, ja tsemppiä muille uuteen kiertoon!. Täällä kp8, ja ovista odotellaan muutaman ovuloimattoman(tikuilla todettu) kierron jälkeen. Eli tämä ois yk8? nyt meneillään :D.

Tervetuloa Finnchick, pikaista pysyvää plussaa!!
Tuulia onnea matkaan :)!!
Keskusteltiin niistä mammavitskuista ja rautalisästä joku aika sitten. Mulla käytössä nytkin, vaikka joku oli saanut ohjeen välttää rautalisää 1. raskauskolmanneksella. Olin siis viime ke siellä neuvolassa ja hemppa sormenpäästä oli vaivaiset 118. Raskaus on laskenut hemoglobiinin 10 yksikköä alaspäin huolimatta rautalisästä. Mua hengästyttää ylämäet ja pienikin ponnistelu, vaikka olen maratoonari. Omalla kohdalla joutunen pian aloittamaan vielä jonkun lisälisän rautaa, että jaksaa edetä :) Mutta joo, kenellä hemppa luonnostaan yli 140 niin en ehkä ottais lisärautaa ilman ohjeita päälle.
Mukavaa lauantaita kaikille!
Katjusha rv. 10+2

Mulla on kanssa katjusha normaalisti ollut hemppa yli 150, ja tiistaina neuvolassa se oli vaan 123! :O ja mäkin syön rautalisää siinä vitamiinien mukana.

Unajama, itse kun oon vielä "vaaran viikoilla", niin koittaa kaikista raskausoireista olla superkiitollinen. Iltaisin on huono olo ja joo kyllä puuskututtaa. Veren tilavuus on nyt hyvästä syystä kasvanut (vaikka paino on kyllä edelleen tosi alhainen mulla) että olkoon siunattuja oireita kaikki. Viime kesänä kävin lenkillä ja olin voimieni tunnossa rv. 5-6 ja keskenhän se meni. Kun ei oo vielä sitä kotidoppleria, niin täytyy vaan jaksaa uskoa että pieni siellä kasvaa ja kehittyy joka päivä. Seuraava "kuuntelukerta" on ensi to neuvolassa. :)

Takaisin