Raskaaksi 2016

Oletko ostamassa kotidopplerin? :) kiva että saat neuvolaan mennä kuuntelemaan sykkeitä! Itsellä ei ole mitään todisteita vielä että ketään olisi kotona, nyt ollaan rv 9+0 ja nt-ultraan voi olla aikaa vielä melkein kuukausi (ei siis ole aikaa tullut vielä). Mäkin olen niin onnellinen kaikista oireista! Uskotaan ja toivotaan että molemmilla menee raskaudet hyvin ihan loppuun asti! :) meinaatko tulla jossain vaiheessa juttelemaan tuonne marraskuisiin? :)

Oon viettänyt hiljaiseloa foorumilta taas kuerron alkupäivät. Jännä miten sitä kuitenkin ajautuu tänne aina jossain vaiheessa ☺
Tiedän kyllä syynkin. Mulla on tänään ollut koko aamun etova olo ja piti oikein kalenterista tarkistaa mikä kp on meneillään. No vasta kp15 joten ei varmasti tässä vaiheessa oo mitään raskausoireita. Ovis oli ehkä kp10 aikoihin joten lyhyt kierto taas tulossa.

Nyytikille onnea tähän kiertoon :)
Unajama, mies olisi jo ostanut. Sai varsinaisen kipinän kun kuuli, että saatiin sykkeet neuvolassa. Neuvolantädillä oli tiedossa yks doppleri, mutta eipä taida olla vielä kaupan kun ei oo mitään kuulunut :) ens viikolla pistetään nettiostos tehden näillä näkymin. Mä taidan olla reilu viikko edellä sua? On tää jännää aikaa :) Mä oon miettinyt noita LA-ryhmiä, mutta vieläkin kaivelee että liityin LA helmikuu -ryhmään. Ei ole yhtään kiva, että se näkyy appissa koko ajan ryhmänä johon osallistuin (onnekkaampana olisin jo äiti). Lisäksi, kun on ennätyspitkä yritys takana, niin pitempään yrittäneiden ketjuissa on samantyyppistä kokenutta porukkaa. 10 mennyttä vuotta leimaavat tätä odotusta, vaikka kuin koittas olla "normaali".

Joo, mulla on LA 26.11. :) doppler on kyllä ihan mahtava laite, esikoisesta mulla oli se ja oli ihana kun pystyi sykettä kuuntelemaan kun pelkäsi ettei kaikki olekaan ok. Voithan osallistua myöhemminkin jos siltä tuntuu :) jos olen oikein ymmärtänyt niin sielläkin on näitä joilla on pidempi yritys takana tai lapsettomuushoidoilla alkuun saatu vauva. :)

Mäki mietin että vaikka "vasta" 1 km takana niin en varmaan toivottavasti raskaaksi tullessani uskalla ihan heti mihinkään LA ryhmään mennä.. täällä on musta tosi kivaa vertaistukea kun paljon samankaltaisia kokemuksia. Harmittaa just kun tuo LA ryhmä jossa olin niin näkyy appissa koko ajan vaikka en siihen enää kuulu ja muistuttaa ikävästä tapahtumasta :(

Ihanaa lauantaita kaikille :)

Millä dpo päivillä olette saaneet jo ensimmäisen haamun näkyviin raskaustestiin?

ON: mulla kun ei nyt oo 100% varmuutta millon ovis oli, niin jännään ku menkkojen sitäs tulla su-ke välillä, että millon uskallan testin tehä... Tuntemuksia ei oo ollu muuta kun aamusin hieman huonoa oloa ja iltaisin on tissit kipeet +hiukset rasvottuu helpommin, mut en tiedä oikein onko tärpänny..

Voisin luetella liudan oireita joita oli vain viime raskaudessa ja jotka nostaa päätään nyt. Mutta liian aikaista. Kokemuksen mukaan pitäisi vain unohtaa koko asia. Viikon päästä olen viisaampi tai sitten en :confused2

Neita dpo 4 yk 4

Finnchick tervetuloa mukaan ja toivotaan että pian pieni tarttuisi mukaan♡ Mulla on monivitamiinit käytössä myös ja vielä ekstra-annos foolihappoa lisäksi sekä greippimehu kierron alussa :P Rauta-arvot on nuorempana ollut joskus ollut huonot joten luulen että tuo monivitamiineissa oleva on vaan hyväksi :P Tänään jo dpo 12 ja nega, taitaa ensi kiertoon mennä jännäilyt kun ei oireitakaan ole :/

Kiva kun uusia saapuu mukaan,tasapuolisesti ksikille onnea yritykseen! :)
Täällä kp 19 kkm jälkeen, vatsa kipeä,vahvat ovisviivat saatu 4 päivää sitten,tosin viiva oli vahva muutaman päivän tuosta eteenpäin.Kohdun aluella hirveä paineentunne,eilen kipu oli kovempaa,istuminen oli vaikeaa. Jos vanhan kierron mukaan tulevat kuukautiset alkais,siihen ois enää 6 päivää.

Marsa80

Kuinkahan nopeasti se ovis iskee näin ekassa luomukierrossa km jälkeen... menkat kesti sen 6 päivää ( normaali 4 ) ja nyt on kp10. Mietin vaan että himot puuhailuun on tullu ihan puun takaa ja aika usein se vissiin on merkki ovulaatiosta (vai kenties lähenevästä sellaisesta)? Noh, oon yrittänyt olla aktiivinen ja eilen ja tänään ainakin ollaan talleteltu! :)

Apuja/mielipiteitä hieman kaipaisin! Nyt menossa yk 4 ja kp 22/24 ja kp 14 oli ovis tikutettuna (sofi). Nyt tein piruuttani ovistestin (sofi) kun jännäily pahimmillaan :P Mitä voisin tuosta hennosta viivasta epäillä teijän mielestä? Uskallanko muutaman päivän päästä tehä r.testiä?
ad8529620433c8b12715878f1a4507e7

Kp14 ja kalenterin mukaan huomenna olis ovulaatio. Hieman ehkä limaisempi ollut mutta sylkitesti näyttää hedelmätöntä ja mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan. Yleensä mulla tuntuu kyllä nipistelynä alavatsassa kun se ovulaatio on. Mies tulee sentäs työreissulta huomenna niin voidaan varuiks peittoa heilutella alkuviikko ennenku se taas lähtee töihin. Joteki vaan tuntuu että jää tällä kierrolla ovis välistä...

Sodapoppi En lähtisi ovistestillä arpomaan, sillä itsellä ainakin monet testit näyttää tuommoista haamua mihin aikaan vaan kierrosta. Jos pamahtaa selkeä plussa testiin ja ovis on mennyt jo niin sitten voi jo miettiä mikä on syynä. Tee r-testi niin ei tarvi arpoa ja mielenrauhaa enempää horjutella :smiley-angelic001

Sodapoppi, itse kokeilin 14 dpo ovistestillä ja se oli räikeä plussa, ja raskaustesti osoittautui positiiviseksi samana iltana myös. Samoilla linjoilla, että hailusta ei voi päätellä vielä mitään. Mutta onnea matkaan kuitenkin!!
Katjusha rv. 10+4

Takaisin