Neita
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tiiamariia poppakonsteista en tiedä mutta esikoista yrittäessä testasin greippimehua, tärppikierrossa en juonut sitä. Huomioitavaa on että juuri ennen tärppiä oltiin Kreetalla lomalla. Aurinko ja stressittömyys
Lisäksi vitamiinit jo muutaman kk ajan.
Tuossa aikasemmin maininnut että nyt kokeilussa foolihappo isona annoksena ja kovasti kiinnostaisi tietää onko kukaan muu kokeillut. Vaun artikkelista löysin maininnan tästä kun ensin ystävä vinkkasi,oli Omakohtaista kokemusta. Olen kokeillut myös ruusujuurta. Niiden kiertojen aikana runsaammat kuukautiset joten oletettavasti kohdun limakalvoihin vaikutti. Ja se auttaa stressiin (estää stressin välittäjäaineita tms) ja sanotaan Lapin gingsengiksi joten seksielämään voi tulla piristystä
Lisäksi vitamiinit jo muutaman kk ajan. Tuossa aikasemmin maininnut että nyt kokeilussa foolihappo isona annoksena ja kovasti kiinnostaisi tietää onko kukaan muu kokeillut. Vaun artikkelista löysin maininnan tästä kun ensin ystävä vinkkasi,oli Omakohtaista kokemusta. Olen kokeillut myös ruusujuurta. Niiden kiertojen aikana runsaammat kuukautiset joten oletettavasti kohdun limakalvoihin vaikutti. Ja se auttaa stressiin (estää stressin välittäjäaineita tms) ja sanotaan Lapin gingsengiksi joten seksielämään voi tulla piristystä

Mulla yksi keskenmeno takana viime vuonna ja siitä toipuminen otti sekä henkisesti että fyysisesti melkein kolme kuukautta... Ei oo helppoo. Siinä raskaudessa oli käytössä nuo monivitamiinit ja sittemmin olen miettinyt, että liekkö siihen vaikuttanut, kun tableteissa oli rautaa ja mulla hg arvot aina korkeat. Rv 8 aikaan hg huiteli 161 ja neuvolassakin sitä kovasti ihmeteltiin. Multa kiellettiin kaikki rautavalmisteet ja muut rautapitoiset ruoka aineet. Sen jälkeen popsinut vain d tä ja foolihappoa, kuten mieskin