Raskaaksi 2016

Katjusha Niin jospa! :rolleyes: ei vaan uskalla testailla ja innostua vielä. Testailisi vasta sitten ku kierto venyny kolmisen viikkoa. Niin ja ihania uutisia olet saanut :happy119

Mashnu Ei ne nyt täysin hukkaan ole mennyt! Koska eikös siittiöt elä parhaimmillaan 3-4pv?

No tyttöä tässä kyllä vähän jahdataanki :wink Kyllähän ne elelee useamman päivän joo, olis vaan tienny niin olis ollu tiistainaki vielä mahis talletella :grin Kaks viikkoa jos malttais odotella ennenku testailen... Luultavasti kyllä jo ens viikon vkonloppuna pissailen tikkuihin täällä :p

Onpa ihanaa tulla tänne lukemaan positiivisia uutisia :Heartred saa itekin toivoa tähän toivottomaan oloon. Nyt olen ekaa päivää uskaltanut olla ilman sidettä jälkivuodon takia, ja hyvältä vaikuttaisi. Kätilön ohjeiden mukaan menkat vois tulla jo 2 viikon päästä, ja en tiedä olenko sitä ennen edes valmis peittoja heiluttelemaan. Toisaalta olis varmaan ihan hyvä ne yhet menkat tohon väliin ottaa, että ois varmasti ihan tyhjä kohtu sitten ku lähtee yrittelemään. :)

Hei pakko tulla omanapailemaan. Mulla alkoi menkat! Tänään ois kp 28. Yleensä mun kierto on about 50+ päivää pitkä. Takana nyt ensimmäinen terolut kuuri ja näyttäs tepsivän:) Syön vielä 2 seuraavaakin kiertoa terolutia ellen raskaudu. Nyt tänään alkoi siis yk 12:sad001
Vähän haikein fiiliksin uuteen kiertoon...

Onnea kaikille plussanneille:Heartred

toivottavasti meille muillekkin suodaan oma pikkuinen pian.:love7

Viima no tuolla 28 päivän kierrolla saat tilaisuuden tulla raskaaksi useammin :) Toki perseestähän ne menkat ainakin 2 ekaa päivää on. Sitten voi taas alkaa miettii talletteluja :)

Katjushallapa onkin ihana asukas masussa! Ja pian pääsette taas kurkistamaan pientä!

Monella taitaa olla jännäviikot meneillään. Kuka testaa ja milloin!?!?! Plussia kehiin, PLIIS!

Viiman kierto on nyt priiman mittainen. Eikusta vaan kaks viivaa tikkuun kierron päätteeksi!

Lisää uusia on tullut pinoon mukaan kivasti, tervetuloa ja lyhyttä yritystä toivon kaikille!!

On. Dpo 9, tunnelmia ei oo mihinkään suuntaan. Tiistaina ajattelin testata, jolloin pitäisi jo viivat näkyä jos niikseen on. Yks pikkuinen tonttu mahtuisi meidän perheeseen just hyvin!

Noni. Eilen juili munasarjojen kohdalta oikealta puolelta ja nyt sit vasemmalta. Mitähä tästäki vielä tulee...

No nyt mua rupes kauheesti jännittämään.. Sais nyt aika mennä äkkiä ni pääsis testailemaan. Esikoisen syntymän jälkeen on tuntunut noi ovulaatiot hyvinki selkeesti. Melkein toivois että alkais raskaus suunnittelematta ja "vahingossa" niin ei pääkoppa ryhtyis keräämään kaikenlaisia oireita... Nyt muka alaselkä on kipee ja alavatsaa turvottaa.. Nuku ny tässä sit :grin:rolleyes:

Hurrur. Ensimmäisiä viestejä tänne foorumille.

Itellä oli ovulaatio joko 21.3. tai 24.3. Ovismaiset oireet alkoivat 18.3, samana yönä oli seksiä, mutta mies joutui töiden vuoksi lähtemään toiselle paikkakunnalle. 23-24.3. oli paljon seksiä, myöhemmin illalla tuli ovulaatiomaisia kipuja vaikka luulin että ovulaatio olis jo mennyt. En sitten tiedä, kumpana päivänä se lopulta oli.

Nyt en sitten tiedä onko tavalliset pms-oireet vai jotain muutakin. Koko ajan yritän sanoa itselleni että "kuvittelet vaan". Tossa 28.3. tuli yhtäkkiä kohtu tosi kipeäksi, tuntui semmosta viiltelevää jomottavaa kipua ja olin todella uupunut. Vähän kuin menkat olis olleet alkamassa. Kipu helpotti seuraavana päivänä, jolloin tuli omituisen paljon valkovuotoa joka oli mielestäni vähän pinkkiä, verta seassa? En tiedä kuvittelinko vain vai oliko oikeasti.

Tämän jälkeen ollut aika tavallinen pms-olo, eli väsyttää, selkä on kipeä ja kohdussa semmoinen "menkat alkaa kohta" -olo. Näiden lisäksi tosin nenä ollut tosi kuiva ja nivusia jotenkin kolottaa, lisäksi olen juonut selkeästi enemmän kuin normaalisti. En tosin tiedä, onko tämä nyt vaan normaalia pms:sää ja suurenteleeko mieleni näitä juttuja siksi että toivon tärppiä niin paljon :(.

Kohta sen näkee, mutta odottavan aika tuntuu sietämättömän pitkältä... Yritän koko ajan pääni sisällä kuiskutella itselleni että ei tällä kertaa tärpännyt, etten sitten pety liikaa kun testi onkin negatiivinen.

On tämä naisen kroppa hämmentävä. Eka kierto synnytyksen jälkeen jäi 25 päivän pituiseksi. Vajaa viikkoa ennen menkkojen alkua alkoi aamuinen oksetus. Ja se jatkuu edelleen näin kolme päivää menkkojen loputtua... Mikään ei tunnu auttavan tähän oloon tai poistavan sitä, ihanaa. <3

Nyt mennään kp8, saa nähdä mihin tää kierto sit pituuden puolesta menee. Luomuna oli pituutena 32, pillereiden aikana ja niiden jälkeenkin jäi 28 päivään. (Ai ei muka vaikuta hormooneihin mitenkään.)

Tässä ekassa kierrossa oli kovin ovistuskat ja peittoja heiluteltiin, mutta saa nähdä tapahtuuko ovista sitten oikeasti vielä. Voisi kyllä, johan tässä on tullut odotettua... :D

Pilvilinna, joo, mäkin olen lukenut että janoisuus voisi olla yksi oire. Mutta tosi vaikea sanoa, koska en tiedä kuvittelenko itseni janoiseksi vain siksi että haluaisin olla raskaana :D. Vähän niin kuin placebo...

Rinnat ei ole ihme kyllä yhtään kipeät. Kipeytyivät muutama päivä sitten, mutta nyt eivät enää ole kipeät. Yleensä ennen kuukautisia rinnat turpoavat ja ovat tosi kipeät, ei ole käynyt ennen niin että eka kipeytyvät ja sitten menee ohi o_O. Samaten muutkin kivut, harvemmin käy niin että tulee ensin pms-tyylisiä kipuja ja sitten helpottavat ennen kuin menkat alkavat. Toisaalta en tiedä olenko ennen kiinnittänyt huomiotakaan niin paljoa.

Toinen outo juttu on että normaalisti ennen menkkoja mussutan noin viikon ajan putkeen suklaata. Nyt tuli suklaamässyt muutama päivä sitten, mutta tämäkin meni ohi. Tällä hetkellä ei tee oikein sokeria mieli ylipäätään, ja tosiaan yleensä viikko ennen menkkoja mulla on joka päivä kamalat sokerihimot.

Hartaasti toivon että tuo muutaman päivän takainen kipu olisi ollut jotain kiinnittymiskipua. Tunnen ovulaatiotkin aina tosi selkeästi, ovat hyvin kivuliaita. Ennen ei ole käynyt tuolla tavalla kuitenkaan, että yhtäkkiä viikko oviksen jälkeen tulisi tuollaiset kivut ja sitten menisi ohi (pms mulla yleensä vaan pahenee kuukautisten alkamiseen asti ja helpottaa sitten toisena menkkapäivänä). En vaan elättele ihan hirveästi toiveita, kun miehelle on lääkäri sanonut että hän on ilmeisesti vaikea saada lapsia. Nyt oli vasta eka yritys muutenkin.

Onko täällä ihmiset muuten mittailleet päivittäin lämpöä? Siis sekä ovulaatioajankohdan selvittämistä että mahdollisen raskauden selvittämistä varten. Itsellä mitattiin gynellä lämpö tossa pari päivää sitten, harmi vaan kun en oo päivittäin mittaillut niin ei mitään hajua onko se koholla vai ei

Tsemppiä Lankku sinne myös :). Onko tuollainen oksetus synnytyksen jälkeisissä menkoissa ihan tavallista? Itsellä ei ole lapsia vielä niin ei mitään tietoa noista.

Heipä hei, tänne kirjoittelen ekaa kertaa...
Meillä ollut yritystä tammikuusta asti kun jätin pillerit pois ja kahdet menkat olleet sen jälkeen Ovis laskurin mukaan ovulaatio olis 3.4, mutta eilen oli ihan mielettöntä kipua vasemmalla puolella ja limaakin tuli kunnolla... tiiä nyt sitten menikö jo... Tosin keskiviikkona oli aktiviteettia sängyn puolella... Kolmatta yritetään ja kaksi ensimmäistä on tulleet ilman mitään ovulaation laskemista ekalla yrittämällä... Tosin aikaa edellisestä synnytyksestä on kulunut 6v ja vanhin lapsi on 9v niin onhan ikäkin vaihtunut 30 paremalle puolelle....

natskuli, moi :) Tervetuloa. Mäkin tosin vasta liityin tälle foorumille.

Mulla on ainakin ovulaatiot heitelleet aika paljon ja joskus on tullut jopa kaks ovulaatiota peräkkäin (itsellä on niin selkeät ovisoireet että lähes mahdotonta olla huomaamatta, lisäksi kun on tullut kaks peräkkäistä ovulaatiota niin kuukautiset ovat tulleet sitten jälkimmäisen mukaan).

Tuokin on tosin hyvin yksilöllistä, että mistä se kipu sit johtuu. Itselläni tulee munasolun kypsymisestä kipuja jotka alkaa yleensä n. 3 päivää ennen varsinaista ovulaatiota, 3-4 päivää ennen alkaa myös liman tulo. Ovispäivänä järkyttävät toispuoleiset kivut jotka kestävät muutaman tunnin, sen jälkeen hyvin nopeasti n. vuorokauden päästä seksihalut ja limantulo vähenevät selkeästi. En tiedä millaista sinun kipusi oli, mutta voi liittyä myös tohon munasolun kypsymiseen.

Moi, Nyanya... Kiitos, Nii en tiiä sitten mitä kipuja oli mutta oli tosi voimakasta pistelyä ja jomotusta.. Limat alkoivat myös vasta muutamapäivä sitten selkeästi voimistua.. Voihan se olla kypsymiskipuakin ja se ovis osuis sitten tohon 3.4...

Olin aina ajatellut että 2 lasta riittää mutta nyt kun ikää on yli 30 niin on todella voimaksta vauvakuumetta ja sellainen olo että haluaa vielä kokea sen kaiken (kamaluuden, pahoinvointi/oksentaminen on ollut edellisissä aivan järkyttävää..) Eikä auta yhtään että kaveripiiriin on tullut parin kuukauden sisällä vauvoja.... :)

Mulla ollut kohta vuoden kova vauvakuume ja nyt muutama kaveri myös on raskaana, joka ei helpota asiaa :D tuli mieleen, onko joku tässä ketjussa yrittänyt joitain "poppakonsteja" raskautumiseen, olen selaillut tuota vinkkejä raskautumiseen foorumia mutta siellä ei ole kovin aktiivista. :)

Mullakin oli tuossa raskaudessa joka oli, niin ihan jäätävä jano. :D Nyt oon kuitenkin hermoillut kaikkia oireita kun raskaus menikin kesken, ja parin viikon päästä pääsen kilpirauhas- ja diabetestesteihin. Saa ainakin poissuljettua ne sitten toivon mukaan!

Takaisin