Pilvilinna, joo, mäkin olen lukenut että janoisuus voisi olla yksi oire. Mutta tosi vaikea sanoa, koska en tiedä kuvittelenko itseni janoiseksi vain siksi että haluaisin olla raskaana :D. Vähän niin kuin placebo...
Rinnat ei ole ihme kyllä yhtään kipeät. Kipeytyivät muutama päivä sitten, mutta nyt eivät enää ole kipeät. Yleensä ennen kuukautisia rinnat turpoavat ja ovat tosi kipeät, ei ole käynyt ennen niin että eka kipeytyvät ja sitten menee ohi

. Samaten muutkin kivut, harvemmin käy niin että tulee ensin pms-tyylisiä kipuja ja sitten helpottavat ennen kuin menkat alkavat. Toisaalta en tiedä olenko ennen kiinnittänyt huomiotakaan niin paljoa.
Toinen outo juttu on että normaalisti ennen menkkoja mussutan noin viikon ajan putkeen suklaata. Nyt tuli suklaamässyt muutama päivä sitten, mutta tämäkin meni ohi. Tällä hetkellä ei tee oikein sokeria mieli ylipäätään, ja tosiaan yleensä viikko ennen menkkoja mulla on joka päivä kamalat sokerihimot.
Hartaasti toivon että tuo muutaman päivän takainen kipu olisi ollut jotain kiinnittymiskipua. Tunnen ovulaatiotkin aina tosi selkeästi, ovat hyvin kivuliaita. Ennen ei ole käynyt tuolla tavalla kuitenkaan, että yhtäkkiä viikko oviksen jälkeen tulisi tuollaiset kivut ja sitten menisi ohi (pms mulla yleensä vaan pahenee kuukautisten alkamiseen asti ja helpottaa sitten toisena menkkapäivänä). En vaan elättele ihan hirveästi toiveita, kun miehelle on lääkäri sanonut että hän on ilmeisesti vaikea saada lapsia. Nyt oli vasta eka yritys muutenkin.
Onko täällä ihmiset muuten mittailleet päivittäin lämpöä? Siis sekä ovulaatioajankohdan selvittämistä että mahdollisen raskauden selvittämistä varten. Itsellä mitattiin gynellä lämpö tossa pari päivää sitten, harmi vaan kun en oo päivittäin mittaillut niin ei mitään hajua onko se koholla vai ei
Tsemppiä Lankku sinne myös :). Onko tuollainen oksetus synnytyksen jälkeisissä menkoissa ihan tavallista? Itsellä ei ole lapsia vielä niin ei mitään tietoa noista.