Raskaaksi 2016

Hirmuli tervetuloa joukkoon! Pitkään yrittäneiden ketjussa on lukuisia jotka ovat käyttäneet pregnyliä. Samoin itse olen IVF:n yhteydessä pistänyt myös sitä :) Toivottavasti saat avun ja pikkuisen alulle pian!!

Hei Katjusha,
olen itse kauhean piikkikammoinen, joten laitan miehen pistämään :D Yritystä on tosiaan taustalla, tai no ilman ehkäisyä olin aiemmassa suhteessa sen melkein viisi vuotta ilman mitään seurausta poikani jälkeen. Nyt uusi mies ja uusi yritys siis päällä, katsotaan miten käy, jotenkin on kuitenkin se fiilis että jotain ne ei vaan lääkärit nyt huomaa..

Voi iinaalisa, tsemppiä jännään tilanteeseen. Jännitän mukana! Kerro sit miten käy!

Tervetuloa hirmulille myös joukkoon! Toivotan plussatuulia teidän suuntaan!

MrsBeelle myös tsemppiä jännäilyyn!

Täällä kp1, täti saapui päivän etuajassa, eli todennäköisesti se ovis oli mennyt ennen tikutteluja. Nyt siis yk 9 käynnistyi. :confused:

Moikka! Pääseekö tänne mukaan? Äidiksi kovasti haluaisin ja vuoden vaihteesta ollaan yritetty, Eli yk 3 lähtee täällä. :) Ensimmäinen olisi siis toiveissa ja pillereiden lopettamisen jälkeen humahti kauhea vauvakuume päälle. :D Olen siis 31v. ja ensimmäistä kertaa on elämä edennyt siihen malliin, että vauva voisi tulla. Kovasti olen jo melkoisessa vauvahuuma aallokossa edennyt nämä kolme kuukautta. Kierto sinänsä loksahti paikoilleen heti, mutta viime kierto hieman pitkittyi. (mikä sai minut jo uskomaan, että olen raskaana). Nyt kierto siis menossa 4/28. Ensi viikon lopussa pääsee tikutteleen ovista. :)

Muokattu viimeksi:
Kiitos tsemppaamisesta!
Ei tää nyt ihan ratkennut tänäänkään, mutta oma tunne on, että kyseessä kemiallinen raskaus, joka ei vielä ole vain kokonaan irrottautunut (ehkä luget estää?) ja siksi haamuja ilmestyy. Tein nyt Professorin testin, pc:tä ei ole vertailtavaksi. Dpo 17 ja ekat haamut viikko sitten, niin pitäisi jo näkyä varmasti selkeämmin..

814beb43808ea441447a0a429d24f3f5

920f48d0f8b343cc11382ada441244d1

Eihän se iinaliisa mikään viivan paikka oo jos on väriäkin mukana ;) Huomenna on jo selvempi viiva!

Kissankulta, pahoittelut tädistä :(

Ruusutarha, tervetuloa mukaan kuumeilevaan joukkoomme! Toivottavastihan visiittisi jää lyhyeksi ;)

Mrs. Bee..inhottavaa epätietoisuutta... toivotaan nyt vielä että ratkaisi tilanne parhain päin! ♥

Tänäänkin tuli hamuu, veikkaan että ootan menkkojen alkamis päivää ja testaan silloin uudestaan eli tiistaina :)

Tervetuloa uusille, pikaista plussaa!! Iinaliisa jännitysnäytelmä siis jatkuu :)
Kissankulta pahoittelut kp 1 :(
MrsBee, harmillista kun seisoo vaan paikallaan tuo homma. Nyt kun oot jo myöhässä niin pitäisihän siinä jotain kehitystä näkyä. Monilla se 200 mg/vrk jo siirtää menkkoja, että ehkä sen ei ala sieltä ennenkuin lopetat :/ Harmi kun nyt on viikonloppu niin et pääse helpolla konsultoimaan lääkärin/hoitajan kanssa (?)
Baby dust to all!

Jep. Jos ma tää junnaa tässä niin soitan ja yritän päästä kokeisiin.

Nyt jotenkin vaisto sanoo, ettei mitään oo enää odotettavissa kuin kohta vuoto. Mut niinku mies sanoi, ei se miettimällä eikä sitä tikkua kattelemalla tilanne miksikään muutu :rolleyes:

Kissankulta, harmi juttu, pahoittelut tädistä :(

MrsBee, jopas sulla nyt junnaa, tsemppiä odotteluun! Tiedän että on vaikeaa (ellei mahdotonta ;) ) mutta yritä miettiä jotain muuta jos pystyt..

iinaalisa, nyt sais täti pysyäkin poissa! :)

On. Kp 20/28-34, eikä mitään ovisoireita, tikut näyttää pelkkää hailuraa. Voiko olla 2 oviksetonta kiertoa peräkkäin?? Mulla on varmaan vaihdevuodet näin 27-vuotiaana :( yk8

Minutkin voi lisätä yrittäjien listalle. Tammikuussa lopetettiin ehkäisy ja nyt on kolmas yk menossa. Tammikuussa ei vielä edes oikeastaan yritetty kun ajateltiin että antaa yhden kunnon kierron mennä ensin ja hormoonien tasaantua.

Mietin nyt, miten luotettavina pidätte Sofin ovulaatiotestejä? Olen nyt muutamia päiviä niillä testannut ja melkein aina siihen tulee hailakka viivaa? Tai onko viivanpaikka niissä testeissä jo itsestään voimakas? Testasin kp 10 apteekin ovulaatiotestillä ja siihenkin tuli hailakka viiva. Clearbluen digitaalisella ei näyttänyt missään vaiheessa että olisin ovulaatio käsillä. Tosin digitaalisella testasin vasta kp 11 ja siitä eteenpäin kun aloin epäillä noiden testien luotettavuutta. Olisiko ovulaatio sitten ollut jo kp 8-9? Sen puolesta vaan tuskailen kun talletuksia pystyttiin laittamaan kp 7 aamulla ja seuraavaksi kp 11 illalla. Mahtoiko ov olla juuri siinä välissä... Plääh...

Kaikkiin ovis testeihin tulee aina viiva useimmilla mutta kun on ovis testi viivan pitää olla vahvempi tai yhtä vahva kuin kontrolli viivan:)

Esikko1, kiitos täsmentävästä vastauksesta! Ilmeisesti ei koko ovis ole vielä ilmaantunut, näin ainakin uskottelen

Sara, tervetuloa mukaan :)
Moni käyttää Sofin testejä. Liitteenä esimerkki omasta ovisplussasta :) usein se ei näytä ennusmerkkejä, yhtenä päivänä vain rävähtää selkeä testiviiva, ja voi olla sama plussa vielä seuraavanakin päivänä. Useimmiten se plussa nousee kp 10-14 välillä mutta on tietenkin kuukautiskierron pituudesta riippuvaa minä päivänä. Noin 14-16 päivää ennen oletettuja seuraavia kuukautisia.
Kivaa sunnuntaita kaikille!!

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1458453786.524468.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1458453786.524468.jpg
    71.6 KB · Katsottu: 141
Takaisin