Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kp 22/27-30, eli kierron loppusuora häämöttää. Viimeiset pari kiertoa on ollu tuon 27 päivää, mutta sitä ennen hyvin pitkälti 30 päivän kierrot, joten koitan malttaa sinne 30. kiertopäivään asti testaamatta, jollei täti jo ennen sitä vieraile.. koitan ottaa mahdollisimman rennosti ja olla ajattelematta, mutta kyllähän sitä koko ajan tarkkailee kroppaansa ja toivoo vaan, että josko nyt ois se meidän kierto.
Plussatuulten jatkumista meille kaikille siis!!
Höh...no olipa päivä. Mä tuikkasin jo aamulla menkkajomojen vuoksi siteen housuun, kun tiesin, etten työpäivän aikana ihan tosta noin vaan pääse irtautumaan vessaan, jos alkaa tuntuu siltä, et täti tulee. No eipä se täti sit tänään vielä tullutkaan...eli kp25/24-28 ja piinapäivät jatkuu... Se aamuinen jomotus hävis ilman särkylääkkeitä
, vaik normaalisti mun on otettava jotain, et pystyn olemaan töissä. Ja nyt on vaan turvonnut olo... Pöh, en kyllä testaa vielä vaan vasta kp28!!!! 
Semmoista vielä kysyisin että onko muilla ollut tämmöistä vaivaa kuin mulla eli että aamulla on paha olo, päivällä on paha olo, illalla on paha olo... ruoka vähän helpottaa jos sitä saa syötyä. Vanhaa kahvinistiä ihmetyttää kun kahvi ei uppoa. Ei laatata mutta etoo silti hienoisesti koko ajan. Muilla ollut?