Raskaaksi 2016

Mulla kp14 tänään. Ekaa kertaa tässä kierrossa tikuttelin ja oon happy kun tiedän että ovuloin. Keskenmenon jälkeen kesäkuussa ei oo helppoa ollut. Kierrot meni aluksi sekaisin ja ihmeen väli vuodot kiusas mua joulukuuhun saakka. Askel tämäkin eteenpäin! Hyvää naistenpäivää upeille naisille!
ImageUploadedByVau Foorumi1457446592.537020.jpg

Vauva2016, hieno ovisplussa! Siitä se sitten lähtee, kevätmielellä - toivottavasti johtaa parin viikon päästä uuteen plussaan, sinisessä testissä.
Täällä onnistuin pakoilemaan testaamista taas yhden uuden aamun. Tarkoitus on perjantaina tsekata, mikä on tilanne. Toivon parasta, mutta tietenkin pelkään negaa. Mulla on käsillä herkät testit (10 ja 12,5UI/ml), joten jos siellä mitään on, niin pitäisi jotain näkyä.
Katjusha 13 dpo /verikoepäivä 14.3.2016

Täällä on ollut ovis 2 päivää sitten jos aamulämpöihin on uskomista, mutta taas ovulaatiotesti näytti eilen plussaa :D Tiedä sitten kumpaa uskoa. Tosin noi ovulaatiotestit on osoittunu mun kohdalla kakaks :D

Mitkä hermot sulla Katjusha!:D

Tsemppiä piinapäiviin! Olet mielessä ja toivon niiiiin kovasti positiivista tulosta ja iloisia uutisia sulle!!!

Hei kaikki. :happy: Ajattelin liittyä mukaan keskusteluun, koska vauvakuume alkaa olemaan jo aika korkealla. Esikoinen olisi kummallekkin. Neljäs päivä menossa "myöhästymistä", mutta testit näyttää negaa. Missäköhän vaiheessa pitäisi varmasti näyttää positiivista? Mitään aiempaa kokemusta kun ei ole niin mielessä on vaikka mitä.

Muokattu viimeksi:
Oireiden kuvittelu on jo alkanut ja nyt on vasta kp 19/24-27 :'D eli en usko todellakaan noihin oireisiin ku niitä muutenki melkee joka kierrossa esiintyy :p
Katjusha toivon niin et sulle plussa tulee perjantaina!! Tsemppiä vaikka ootkin jo hienosti malttanut olla testaamatta! :)

Nyytti_00, tervetuloa mukaan. Joo, pieniä heittoja meillä voi olla kierroissa. Testitulokseen vaikuttaa todella paljon, milloin ovulaatio tapahtui ja milloin mahdollinen kiinnittyminen pääsi käymään. Olen kuullut, että joillain näyttää plussan vasta 1-2 viikkoa myöhässä, eli kärsivällisyyttä. Yleensä siihen mennessä ne mekatkin sieltä tulee, jos on tullakseen, ellei ole suurempaa kierto-ongelmaa. Periaatteessa plussa voi tulla vaikka tämän jälkeenkin, jos ovulaatio onkin ollut perusteellisesti myöhässä.
Kiitti kaikille tsempeistä, jollain pervolla tavalla tähän odottelememiseenkin tottuu!

Tervetuloa, Nyytti ja pikaista plussaa! Komppaan Katjushaa testituloksen saamisessa, oviksen ajankohta on tärkeä!

Voi, Katjusha kun on jännää! Niin kovasti peukutan teille plussaa viimeinkin! Itse en malttaisi olla testaamatta!

Testeistä puheen ollen. Eilen tuli illasta tehtyä kirkuva nega. Tänään kp 29/26-28. Välillä on koviakin menkkakramppeja, mut kestää vaan hetken. Oiskohan ovis voinu olla myöhemmin kun en sitä tuntenut. Tänään pitäisi tädin tulla, kierto kun on max ollut sen 28 päivää. Ja testissä näkyisi jos raskaana olisin. Erikoista..

Tervetuloa, Nyytti ja pikaista plussaa! Komppaan Katjushaa testituloksen saamisessa, oviksen ajankohta on tärkeä!

Voi, Katjusha kun on jännää! Niin kovasti peukutan teille plussaa viimeinkin! Itse en malttaisi olla testaamatta!

Testeistä puheen ollen. Eilen tuli illasta tehtyä kirkuva nega. Tänään kp 29/26-28. Välillä on koviakin menkkakramppeja, mut kestää vaan hetken. Oiskohan ovis voinu olla myöhemmin kun en sitä tuntenut. Tänään pitäisi tädin tulla, kierto kun on max ollut sen 28 päivää. Ja testissä näkyisi jos raskaana olisin. Erikoista..

No ovulaatio on saattanu olla vähän myöhemmin ja ei sen takia vielä näytä plussaa :)

On: Äsken bongattu taas ovislimat... Onko se normaalia että kp 12 ja tänään kp 16 on ovislimat :o Ja tosiaan nyt sen testin mukaan ja limojen mukaan tänään on ovis :)

Olen tarkastellut noita eri netin ovulaatiolaskureita ja löytänyt itselleni sellaisen joka on itselleni onnistunut laskemaan oikeat päivät. Jos nyt olisi onnistunut, niin laskurin mukaan olisi menossa 4 viikkoa ja 4 päivää. Eli ilmeisemmin viimeistään viikon päästä pitäisi jo näkyä?

Nyytti, onko sulla säännöllinen kierto? Mun älyn mukaan jos nyt oot jo neljä päivää normista myöhässä pitäisi testissä näkyä. Menkat alkaa noin 12-15 päivää oviksesta. Naisen kroppa tosin on niin mysteeri, et myöhästyneet ovikset ja pidentyneet kierros ei kai oo poikkeuksellista. Ja mikä ehkäisy on ollu ennen yritystä ja kauan sen lopettamisesta on voi vaikuttaa kierron pituuteen, ja stressi ja vauvatoive yms sekoittelee kiertoa entisestään! Tää on niin monimutkainen bisnes koko raskaustouhu!

Itselläni jos olis menkat myöhässä testailisin joka toinen päivä (lue:joka päivä :facepalm:)

Nyytti, onko sulla säännöllinen kierto? Mun älyn mukaan jos nyt oot jo neljä päivää normista myöhässä pitäisi testissä näkyä. Menkat alkaa noin 12-15 päivää oviksesta. Naisen kroppa tosin on niin mysteeri, et myöhästyneet ovikset ja pidentyneet kierros ei kai oo poikkeuksellista. Ja mikä ehkäisy on ollu ennen yritystä ja kauan sen lopettamisesta on voi vaikuttaa kierron pituuteen, ja stressi ja vauvatoive yms sekoittelee kiertoa entisestään! Tää on niin monimutkainen bisnes koko raskaustouhu!

Itselläni jos olis menkat myöhässä testailisin joka toinen päivä (lue:joka päivä :facepalm:)

En pysty tai enää halua käyttää naisille suunnattua ehkäisyä. Söin kolme vuotta sitten pillereitä ja lihoamisen lisäksi minulla puutui välillä käsi. Pelästytti aikanaan niin paljon etten aio enää edes kokeilla... Kierto on siis ollut pitkään säännöllinen ja lääkäri totesi, että minulla on hyvät mahdollisuudet raskautua. Reilu 4kk sitten meinasi jo napata (haamu viikon myöhästymisen jälkeen), mutta ilmeisemmin tuli aikainen keskenmeno. Toivottavasti nyt onnistuis ja menis hyvin. Testit kyllä kutsuu kaapissa. Olispa itsellä jokin ultra millä voisi tarkistaa, heh. :grin

Katjusha, mahtavaa, että oot malttanut testailun kanssa! Ylihuomenna odotus sitten palkitaan leffaviivoilla, eiksjeh!! Täällä on kyllä aika montakymmentä naista pidättämässä hengitystä perjantaiaamuna sun testitulosta odotellessa :P

Iinaliisa, eikö sun pitänyt lakata tuijottamasta niitä ovistestejä ja antaa vaan palaa peitonheiluttelun kanssa ;)

Nyytti, tervetuloa mukaan! Toivottavasti sulla olisikin siellä jo pieni mukana ja visiittisi jäisi käväisyksi vain! Mulla näkyi esikoisesta haalea plussa 6 päivää oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen. Ultrien mukaan sitten olikin niin, että ovis oli ilmeisesti tapahtunut sen 6 päivää oletetusta myöhemmin. Huomenna taas testiä kehiin, juuhan?

RouvaKettusella myöskin kutkuttava tilanne siellä päällä. Oi jospa tuo nega vielä lähipäivinä plussaksi muuttuisi, joojoojoo!

ON. Täällä kp 12/24-27, yk 6, ovista odotellessa, testissä tuli tänään hyvin haalea kakkosviiva eli ei ole vielä aivan ovella tuo ovis. Mutta eiköhän tällä viikolla vielä tule! Ja sitten vaan pitää alkaa toivoa ja toivoa ja toivoa, ettei kierto jäisi yhtä tyngäksi kuin viimeksi ja antaisi edes jonkinlaisen mahdollisuuden tärppiin. Kaikki viime kierrossa käyttämäni kikkakolmoset eli greippi, ananas ja punkku jätin/aion jättää nyt tässä kierrossa pois. Välillä "täysluomuna" :)

Katjusha, mahtavaa, että oot malttanut testailun kanssa! Ylihuomenna odotus sitten palkitaan leffaviivoilla, eiksjeh!! Täällä on kyllä aika montakymmentä naista pidättämässä hengitystä perjantaiaamuna sun testitulosta odotellessa :p

Iinaliisa, eikö sun pitänyt lakata tuijottamasta niitä ovistestejä ja antaa vaan palaa peitonheiluttelun kanssa ;)

Nyytti, tervetuloa mukaan! Toivottavasti sulla olisikin siellä jo pieni mukana ja visiittisi jäisi käväisyksi vain! Mulla näkyi esikoisesta haalea plussa 6 päivää oletetun menkkojen alkamispäivän jälkeen. Ultrien mukaan sitten olikin niin, että ovis oli ilmeisesti tapahtunut sen 6 päivää oletetusta myöhemmin. Huomenna taas testiä kehiin, juuhan?

RouvaKettusella myöskin kutkuttava tilanne siellä päällä. Oi jospa tuo nega vielä lähipäivinä plussaksi muuttuisi, joojoojoo!

ON. Täällä kp 12/24-27, yk 6, ovista odotellessa, testissä tuli tänään hyvin haalea kakkosviiva eli ei ole vielä aivan ovella tuo ovis. Mutta eiköhän tällä viikolla vielä tule! Ja sitten vaan pitää alkaa toivoa ja toivoa ja toivoa, ettei kierto jäisi yhtä tyngäksi kuin viimeksi ja antaisi edes jonkinlaisen mahdollisuuden tärppiin. Kaikki viime kierrossa käyttämäni kikkakolmoset eli greippi, ananas ja punkku jätin/aion jättää nyt tässä kierrossa pois. Välillä "täysluomuna" :)

No piti :D Ja kyllä tässä talleteltu on! kp 8-15 on talleteltu, mietin vaan että milloin uskalla jättää tallettelun pienemmälle? Ja sen testin tein eilen ihan vitsillä että saan sen vikan pois nurkista.

Muokattu viimeksi:
Täällä eilen illalla testattu ja pregcheckiin tuli "haamuviiva" siinä oli kuitenkin väriä, sofin testiin ei tullu ku viivan paikka (ehkä ihan hitusen väriä!?) ... hmm... huomenna clear blue viikkotesti... anteeksi kun täällä "huutelen" mut ku ei voi ihan vielä muille... mies ihan täpinöissään itse en ihan vielä uskalla olla... täällä oli joku toinen jolla oli kanssa jännät paikat?

Tänään 27-28/26 (jos kierto ennallaan)

Muokattu viimeksi:
Takaisin