Raskaaksi 2016

Heipä hei. Oon täällä taustaillu alkukierron mut oon seurannu teijän juttuja kyllä. Onnea plussista ja pahoittelut alkaneista uusista kierroista.

On. Uuden kierron alku meinasi ottaa koville mutta ihmeellisesti olikin odotettua helpommat menkat enkä ollut edes keskimääräisen kipeä. Vuosi sitten clomi teki todella kipeät menkat nin olin ihan yllättynyt kun en ollut juuti ollenkaan kipeä nyt ekoissa letro-menkoissa. Täti poistui paikalta eilen ja kiertoki kerettiin jo korkata. Letroja otan vielä aamulla ja sitten oottelen kp 15 olevaa folliultraa.

Plääh..selvisikin mun huonoon oloon syy.. sappirakko,tulikin muutama tunti huonon olon jälkeen sappikohtaus:( eli se siitä yhestäki muka oireesta..

Mäkin pelkään, että kuvittelen kaiken. Ei oo viime kierrossakaan ollut tällaisia tuntemuksia.

Huomenta. Aamu aloitettu kahdella puhtaalla negalla. Mutta ei se mitään, laskujen mukaan oliskin vasta kp30-31. En siis jaksa tuloksesta masentua yhtään, kun olen vaan niin varma, että plussa vielä tulee :) Sunnuntaina sitten uusi yritys (ellei tätiä kuulu).

Onpas meitä piinailijoita nyt paljon! :) plussatuulia kaikille <3
mulla alkanut tänään menkkajomot joten pelkään et uus kierto alkaakin pian.. mut maanantaina testaan jos ei oo alkanu :)

Ompas paljon tullut tänne viestejä! :happy: Koitin kaikki kahlata läpi! Onnittelut kaikille plussanneille! :) Täällä vielä odotellaan, nyt siis dpo 8. Oireita ei juurikaan ole muuta kun lämmöt koholla ollut muutaman päivän jo.

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 25
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Viipsukka yk 18
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 9
Hamma yk9
Maicy yk8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Lipstikka yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
Syksyinen yk5, toinen toiveissa
RouvaKettunen yk 5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Kirppu^ yk 4
Vargynja tjotyk4
Ansaki yk 4
iijamariija tjot 09/15
Rbck yk3
Unajama Yk2
Mileim yritystä 11/15
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016
diabolicat
Hormiga
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16

Poistin itteensä listalta, liian nopee kirjoitustahti, en pysyy mukana :D

Plussatuulia kaikille :)

Heippa taas

Pätkis: kyllähän ne vahvimmat siittiöitä voi elää vaikka viikon, on kai se maximi korjatkaa jos oon väärässä. Mä nään kanssa haalean haamuviivan, hyvinkin voi olla tärpännyt vaikka talletukset ei nappiin mennytkään.

Senni: mun silmiin ei näy mitään, mutta testaile uudelleen jos ei tätiä näy :)

Tervetuloa uudet!

On: eilen kun pupuiltiin miehen kanssa, vihjasin että jätetäänkö kortsu pois..suostui sitten keskeytettyyn :shy: ei oo ennen kyllä suostunut vaan kortsu aina ollut pelissä mukana. Onkohan mitään onnistumisen mahkuja tuossa, kun sanotaan ettei touhutipoissa ole siittiöitä..onko joku raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? Ovikseen kyllä vielä pitkä matka että jos sieltä joku pääsi ehtii varmaankin kuolla ennen irtoamista.:crybaby2

Ihanaa viikonloppua kaikille ja plussa onnea, mä jään näiden ajatusten kanssa kärvistelemään

Kysyisin vielä mikä on dpo? Anteeksi tietämättömyyteni

T. Enisa kp 7/27

Enisa83 kyllä ihan oikeessa oot et siittiöt voi kestää ihan max jopa viikon. Ja mun yks kaveri raskautui keskeytyneestä eli voi touhutipoistakin raskautua toisin sit pienemmällä todennäköisyydellä :) dpo tarkoittaa ovulaation jälkeisiä päiviä :) eli kun ovisplussan saa niin on dpo -1 seuraava päivä dpo 0 jne. :)

Mietin pitäiskö hakea joku parempi testi huomis aamuksi. Luin että nuo one stepit on epäluotettavia antavat haamuja ilman syytä. Mutta se ei kyllä tosin selitä tuota tosi tummaa ovistestiä...

Mulla one stepit näyttäneet aina oikein, eli jos viiva on tullut näkyviin vaikka vain himmeänä, olen aina ollut raskaana :) että toivoa varmasti on.
En ole koskaan tehnyt ovistestiä samanaikaisesti raskaustestin kanssa, mutta hienot viivat siinä pätkis kyllä on.. :) toivottavasti vahvistuu tuo raskaustestikin.

Tääl nyt kp23 ja ehkä dpo9 ja on ntullut limaista tuhruvuotoa.....? Whaaaaat????

Muoks* Niin siis normikierto on tasan 28 päivää eli siksi ihmettelen...yhden kerran on ollut lyhyempi, muistaakseni 26 päivää...

Muokattu viimeksi:
Mä liputan precheckin puolesta :) muilla testeillä en oo aikasessa vaiheessa saanu ku haamuja,sillä tullut aina kunnon viivat jo dpo 12 ;)

Onnittelut plussille taas :)

Pätkiksellä onkin nyt jännää, uutta testiä odotellessa ;)

Mä oon taas jääny taustailemaan ja lueskellu vaan teijän juttuja :) ollu kaikkee koiran kuolemasta maatalouden veroilmotukseen :| mutta piinapäiviä täälläkin vietetään ja kp 25/24-32 dpo 10-11 ja tän aamun testi nega ja menkkamaisia tuntemuksia mahassa ollu jo eilisestä lähtien :/ eli eiköhän tässä uuteen kiertoon taas olla lähdössä :/

ImageUploadedByVau Foorumi1455910246.252885.jpg

Kp 30/34

Laskurin mukaan LA 27.10 :D

Oisko marraskuulle tai lokakuulle omaa ketjua jossai? tässä ekaa pitkään odotettua ihmettä odotellaan! Tämänhän ei pitänyt olla mahdollista!
Niin uskomaton fiilis <3

Takaisin