Raskaaksi 2016

Mä jo ehdin aatella et voisko ny olla joku kiinnitymisvuoto kun on tullu tuhrua mut nyt on kuiteskin jo kp23/28 et ei kai täs vaihees enää. Nyt on alkanu nipistelee vasemmalt puolelt munasarjoista hiukan...eipä juuri mitään muita tuntemuksia, mut veikkaan et kierto on jostain syystä sekaisin ja menkat alkaa etuajassa. En oo sit viimemenkkojen alun jälkeen syönyt mitään vitamiineja et jos jotain on jäänyt kiinni niin kyllä mun tuurilla ei pysy menossa mukana...josko nyt nappailis sit sitä foolihappoa varmuudeksi kuitenkin... ☺

Täällähän nyt plussia vaan satelee! Onnea onnea!! :p
Oisko se meidänkin vuoro viikon päästä plussata.. :shy::rolleyes:

Sitä löysin taas itseni kuulostelemassa kaiken maailman oireita, jolle varmasti järkiselityksetkin löytyy.. äsken vasemmalta puolelta alavatsasta otti kauhean nipistyskohtauksen, ihan kun neulalla olis tökännyt kahteen otteeseen. Haukotutti henkeä, sen verran oli tuntuvat ja hetihän se sama viime kierrossakin ollut toivo päätänsä nosti - oisko voinu olla kiinnittymisestä... :shy:

Jos yrittäs olla nyt sen kummemmin taas tekemättä raskausdiagnoosia itselleen ennen kun odottaa ensi viikonlopun tätiä kyläilemään... :wacky:

Mileim kp 19/26-27, arvioitu dpo 5-7, yk3

Onnea kaikille plussanneille! Taustalla olen lueskellut mutta jotenkin on ollut niin kamala kiire etten ole kerinnyt teidän vauhtiin mukaan kommentoimaan..

Nyt tulee törkeää omanapailu, anteeksi vaan..
Kp1 yk 9 käyntiin.
Terolutit lyhensi tämän kierron 27 päivään.
Ärsyttää todella.. siis voisin haljeta! Enkä ymmärrä mitä nämä menkatkin on taas olevinaan kun vuoto on niin onnetonta tuhruilua taas.. alan olemaan sitä mieltä ettei meille vauvaa enää tule. Nyt oltu jo yli vuosi ilman ehkäisyä ja yritettykin raskautta 8 vaihtelevan pituista kiertoa. Ennen tulin raskaaksi suurinpiirtein miehen kanssa saunomisesta enkä ymmärrä mikä nyt mättää. Turhauttaa niin h*lvetisti..
Toivottavasti terot nyt vielä parin kierron jälkeen tasoittaa kuitenkin kierrot siitä 25-38 päivästä vähän selkeemmäksi.

Hups, avauduin. ..

Tervetuloa uusille! Ja onnittelut plussanneille <3:)

On: täällä kp16/30 menossa.. Tänään tai siis eilen lauantaina alko kunnon menkkajomot, jotka nyt valvottaa :o mulla tosi harvoin menkkakipuja muutenki.. Ovis pitäs olla laskujen mukaan nyt vkloppuna, tikut unohtu tilata nii varmuutta ei oo.. Just semmoset harvinaiset mut kipiät.. Mitä lie meinaa?? Alkaako menkat etuajassa näinki pahasti vai oisko ovis ollu viimeviikonloppuna ja kiinnittymistä? Help me! Pupuiltu on ainaki tiheesti koko kierto :)

Ihania plussia täällä tullut!! Onnea hirmuisasti :)

Uusille tervetuloa, toivottavasti visiittinne on pikainen!

Tonttu, mitä jos sulla on oviskipuja? Mulla ainakin oli testien mukaan todettuna ovispäivänä sen verran tuntuvat jomotukset, että piti oikein panadolkin ottaa. Käsittääkseni oviskivut on aika yleisiäkin.

Mahtavaa lauantaita kaikille <3

Syksyinen kp 18, dpo 4, yk 5

Onnea plussanneille :)

Tein uuden testin aamulla ja se oli täysin nega ei näkynyt yhtään mitään vaikka miten olisi käännellyt.

Onkohan mun hormonit vaan sekaisin... siitä lähtien kun lopetin pillerit on lähtenyt paljon hiuksia. Ja nyt viimeiset 2kk tosi paljon hiuksia. Naamakin kukkii välillä, mulla ei yleensä oo mitään finnejä.

Vähän meni kyllä usko siihen että olis tärpännyt. Ehkä oli vaan jotain yritystä kiinnittyä sitten?
Toisaalta ei edelleenkään oo yhtään pms oireita. Mikä on outoa tässä vaiheessa kiertoa.

Plussanneille onnittelut!
Kovin on negatiivista täälläpäin vielä. Mutta en lannistu, kyllä se plussa vielä tulee! Tänään siis kp32. Alavatsakolotukset on jääny jo joitain päiviä sitten pois, mutta rinnat on entistä aremmat. Nukkua pystyy selällään (mikä on mulle "vieras" tyyli) ja vaikka tää viikko on ollu töiden osalta superhelppo (vain 3pv eli yht 18,5h), voisin nukkua ihan koko ajan. Hajut tai maut ei oo ainakaan vielä aiheuttanu etomista, päin vastoin erityisesti kahvia on tehny mieli paljon. Normaalisti max 2 pientä kuppia/pv juonu, niin nyt maistuis joka välissä. En tosin oo lisänny sen juontia vaan sinnitelly tuskissani :D
Vielä on toivoa, koska tädin tulosta ei oo pienintäkään merkkiä!

Syksyinen, voi totta tosiaan olla oviskipujaki.. Ei vaan oo koskaan niitä ollut nii en osannu siihen yhdistää.. :p

Pätkis aika hurjalta kuulostaa tuo hiusten lähtö :o

Taisin kuvitella ne kaikki oireet koska nyt kp 1 :( toivotaan et muilla on parempi kierto ja plussatuulia paljon kaikille <3

Joo hurjalta tuntuukin... Monella yasminin käyttäjällä kuulemma lähtee paljon hiuksia kun lopettaa pillerit... Onneks näkyy että paljon uuttakin hiusta tulossa.

Onnea kaikille plussanneille!!
täällä piti pitää foorumitaukoa, kun alkoi käymään raskaaksi se, että ei luomulasta tai edes biologista lasta millään tuu. No, meillä on tulossa luovuttajamunasolu-IVF tässä ihan pian, joten jospa se sieltä 10-vuotishääpäivän kunniaksi se plussa lopulta tulisi ...
pueukut pystyssä ja painun taas taka-alalle...
Baby dust to all!!!
Katjusha kp 13 / ?

Pätkis, täällä kans hiusten lähtöä ollut aika reippaasti.. Tosin valmiiksi oli jo riittävästi et ei on haitannut että on enemmänkin lähtenyt. Mutta empäs tohon pillereihin sitä osannu yhdistää! Nyt tuntuu vihdoin rauhoittuneen :) toki pian tuleekin 1,5v pillereistä (Mercilon tosin)..

Onnea kauheasti plussista! Tulee tähän tylsään odottavaan vaiheeseen lisää puhtia kun muut plussaa :)

Täällä tuntuu että ovis vois olla ohi ja nyt vaa jännätään :) toki toivon että jäis mahdollisimman lyhyeks tää kierto (tuppaa venymään) kun ens kuussa on sit jo lähetteen hakureissu tk:ssa :)

Puhvis kp23/34-? Yk10

Minttukarkki, pahoittelut tädistä :(

Katjusha, toivotaan että tästä nyt tärppäisi ja plussa tulisi! :)

Takaisin