Milttis
Vauhtiin päässyt keskustelija
Heipä hei. Oon täällä taustaillu alkukierron mut oon seurannu teijän juttuja kyllä. Onnea plussista ja pahoittelut alkaneista uusista kierroista.
On. Uuden kierron alku meinasi ottaa koville mutta ihmeellisesti olikin odotettua helpommat menkat enkä ollut edes keskimääräisen kipeä. Vuosi sitten clomi teki todella kipeät menkat nin olin ihan yllättynyt kun en ollut juuti ollenkaan kipeä nyt ekoissa letro-menkoissa. Täti poistui paikalta eilen ja kiertoki kerettiin jo korkata. Letroja otan vielä aamulla ja sitten oottelen kp 15 olevaa folliultraa.
On. Uuden kierron alku meinasi ottaa koville mutta ihmeellisesti olikin odotettua helpommat menkat enkä ollut edes keskimääräisen kipeä. Vuosi sitten clomi teki todella kipeät menkat nin olin ihan yllättynyt kun en ollut juuti ollenkaan kipeä nyt ekoissa letro-menkoissa. Täti poistui paikalta eilen ja kiertoki kerettiin jo korkata. Letroja otan vielä aamulla ja sitten oottelen kp 15 olevaa folliultraa.
Koitin kaikki kahlata läpi! Onnittelut kaikille plussanneille! :) Täällä vielä odotellaan, nyt siis dpo 8. Oireita ei juurikaan ole muuta kun lämmöt koholla ollut muutaman päivän jo.
ei oo ennen kyllä suostunut vaan kortsu aina ollut pelissä mukana. Onkohan mitään onnistumisen mahkuja tuossa, kun sanotaan ettei touhutipoissa ole siittiöitä..onko joku raskautunut keskeytetystä yhdynnästä? Ovikseen kyllä vielä pitkä matka että jos sieltä joku pääsi ehtii varmaankin kuolla ennen irtoamista.