Raskaaksi 2016

Onnea Emi00 !!

Mut voisi myös lisätä kuumeilijoihin.. :) Maicy, yk8

Ei menkkoja vieläkään. Tälle aamua en edes testannut.. :( Tilasin raskaustestejä netistä, niin odottelen ne ja testaan niiillä sitten. Toivon mukaan tiistaina saa testailla aamupissasta. Yksi digitaalinen on, vaan en halua tuhlata sitä ennenkö nään edes halpistestisä jonkunlaista viivantynkää.

Mua masentaa tämä tilanne. Ei ole oikein ketään kenelle puhua. Päivät menee niin julmetun hitaasti, että mä oikeasti kärsin. Kuvittelin jo, että eilen olisi menkat alkaneet, kun toissapäivänä tuli tooodella vähäistä pinkihtävää valkkaria pyyhittäessä, vaan eheii. Ei niin mitään. :( Huoh..
Pakko soitella lääkäriin ja kysellä labra-aikaa alkuviikosta, koska en voi jatkaa mun laihdutusprojektia, jos oonkin raskaana. Ja ei, en usko, että tämä mun projekti on aikaansaanut tämän pitkittymisen, koska ikinä ennen ei ole mikään asia vaikuttanut kierron pidentymiseen. Pikemminkin on aina tullut liian aikaisin, jo ennenkuin on niitä edes osannut odottaa.

Mutta, tsemppiä kaikille! Puhureita ja liimoja täältä lähettelen! <3

Täällä dpo 9 ja oviksesta asti vaivanneet menkkakivut on nyt helpottaneet, mutta ilmestyvät lievempinä takaisin kun liikkuu enemmän. Ensin tulee repäisykipua ja sitten menkkajuilintaa mutta edes pientä verihippusta en oo bongannut onneksi. Tissit tohottaa myös lämpöisinä ja nännit on arat. Väsyttää kovasti.
Jotenki on semmonen olo että suottako tässä oottaa mitään kun kuotenkin testo sitten loppuviikosta näyttää vaan negaa ja menkat alkaa. Pessimismi nostelee päätä kovasti. Toisaalta tuntiu ettei tee mieli lämpöjäkään mittailla ettei vaan tuu pettymyksiä jos näyttääkin ihan normia lämpöä.

Onneksi tuo mies on niin ihana ja laittelee mulle herkkuruokaa :)

Nega testattu dpo 12. Testi oli herkkä, 10 iu, joten näkyisi kyllä jos olis jotain nähtävää..Valmistaudun tädin visiittiin armottoman vitutuksen saattelemana!

Laitan tännekkin, kun tänään mulla kp 8 ja kauhean selviä ovis oireita? Voiko ovis olla jo näin aikaisin vai tekeekö hormoonit kujeitaan muuten vaan? :rolleyes: Ovisbongailun aloitan huomenna, mutta nyt en oo tikuttanu vielä, mutta olot ihmetyttää...

pätkis, oo hienoa! Millä testeillä tikutat? Omiini en ole koskaan saanut tasavahvoja viivoja, vaikka ovis todennäköisesti kuitenkin tapahtuu - tai sitten ei. Mene ja tiedä. Mutta juu, tärppionnea teille tähän kiertoon. Kellistä se mies viehätysvoimallasi :)

Syksyinen, voi olla tai voi olla olematta. Testaan yleensä aamuisin, minkä vuoksi huippu saattaa hyvinkin mennä ohi. Mutta hyvä kuulla, että plussia on ropissut myös negatiivisista ovistikuista huolimatta. Ei kai se voi tärpätä, jos ei yritä.

Maicy, pitkää pinnaa! Toivotaan, että tilanne ratkeaa parhain päin mahdollisimman pian ettei tarvitse venyttää kärsivällisyytään ikuisuuksia. Ehkä ne verikokeet on paikallaan.

Milttis, pessimisti ei pety, mutta älä vielä luovuta. Niin kauan kun täti pysyy poissa on toivoa. Pidetään nyt vielä lippu korkealla, eikö vain?

RouvaKettunen, pahoittelut negasta. Mutta ei se ole kiveen hakattua että näkyisi vielä, vaikka olisi kuinka herkkä testi. Parin päivän päästä uutta kehiin, jos mikään ei muutu. Eihän sitä koskaan tiedä.

ansaki, voi tulla aikaisemminkin, mutta jos tikutat, niin sillähän se varmistuu. Ellei sitten mennyt jo. Välillä hormoonit tekee temppujaan ja aiheuttaa kaikenmoisia oireita. Varman päälle jos haluatte ottaa, niin petipuuhiin vaan mars!

ON: kp 19/ 28-30. Parina päivinä juilinut ikävästi tätimäiseen tapaan, mutta vielä ei ole tapahtunut mitään. Tämän kierron suhteen olen menettänyt jo toivoni, mutta seuraavassa sitten on taas uudet mahdollisuudet. Mietityttää vaan, ovuloinko ollenkaan, kun testien viivat eivät lähde kunnolla vahvistumaan... Nyt jo toinen kierto tällä tavalla. Plääh.

Pätkis, voihan höh :( Tosi kurjaa jos mies ei jaksanut innostua kun ovisplussakin tuli. Kun aattelee että kuukaudessa on vaan ne muutama pvä mahdollista tulla raskaaksi. Ehkäpä tänään ei olisi myöhäistä? :) Nythän sen olisi itse O-päivä :)

Kp 16/24-28 dpo 4 yk 6-7?
Alavatsaa ja selkää särkee,niistettäessä verta...? Ärsyyntynyt ja kiukkuinen olo. Miksei vois olla jo kierron loppu!?!
Gynelle aika ensviikolla ja just oletettuna kuukautisten alkamispäivänä jos lyhyimmän kierron mukaan mennään.

Sitten on samat, pätkis. Ja voi harmi tuota miestäsi. Mahtaa ketuttaa... Ikävää :shifty: Mitäs jos vielä tänään koittaisit puhella ja purkaa tuntemuksiasi, jos heltyisi? Pakollahan ei kannata, mutta pian tilanne voi eskaloitua siinä määrin että alkaa vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.

Marsa, hyvä että menet gynelle. Kärsivälisyys on itse kullakin koetuksella, mutta kyllä se siitä. Hetki kerrallaan vaan eteenpäin ja ajatukset muihin asioihin, jos mahdollista. Se kierron loppu tulee siltä vaikka ei kytistäisikään - tai sitten tulee plussa ja täti pysyy ainakin seuraavat 9 kk poissa :)

Hei kaikille! Mulla on ollut pieni tauko tässä, enkä tiedä keillä on tärpännyt kun lukemattomia viestejä oli yli 900:grin
Omaa napaa sen verran että nyt on kp8/?
Viime kierto sai päätöksen kp60 ja vuoto kesti 6 päivää. Mulla on 1.3 aika lapsettomuuslääkärille ja saan käyttöön jotakin hormoneja ja lisää lappuja täyttelemään.
Nyt on meillä siis yk9 ja takana ainakin yksi km

Plussatuulia:notworthy

Noista herkistä testeistä: Mun kokemuksen ja lukemien juttujen perusteella, ovat todella huonoja. Mulla ei näkyny 10miu:ssa mitään kun sain pc 25miu kirkkaan plussan.. :)

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha .....
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Puhvis yk9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
MrsBee Yk 6,ensimmäinen,km 12/15
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Syksyinen yk5, toinen toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Kirppu^ yk 4
Vargynja tjotyk4
Senni_ tjottailua 3/2015, yritystä 6/2015. Toinen toiveissa
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
RouvaKettunen yk 3
Ansaki yk 3
Rbck yk3
Unajama Yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga
Simpsakka yritystä 07/15
iinaalisa yk 1, esikoinen toiveissa kkm jälkeen, yritystä 11/15
Enisa83 viides lapsi haaveissa, yritys alkaa huhtikuussa
Tonttu92, esikoinen, tjot 6/2014, yritystä 1/2016

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Omppoloinen, yk3, LA 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16

Hellurei! Pitkästä aikaa täällä.
Eilen päästii reissusta kotiin ja tein ovistestin. Viiva oli selkeä, mut kuitenkin haaleampi kuin kontrolli. Eli ovis on mennyt. Eilen kuitenkin talleteltiin kahteen kertaan ja sitä ennen torstaina. Tänään jo viiva selkeesti olematon. Kalenterien mukaan ovis olisi ollut eilen. Tänään dpo 1-2.

Pikkuhiljaa keskenmenosta toivuttu, edelleen tulee itkupurkauksia, etenkin kun kaverin 1kk ikäistä vauvaa kävin katsomassa. Plussatuulia kaikille!♡

Heips. Mä liityn taas näin kierron loppupuolella mukaan juttuun :)

Onnea plussanneille! Koitan nyt taas lueskella useammin niin pysyy vähän paremmin kärryillä jutuissa :)

On. Luulin että tää on ihan turha kierto, mutta tänään ovistestisssä sen verta vahva viiva että eiköhän se ovis tapahdu. Pitää koittaa miestä saada myös innostumaan tänään ja huomenna petipuuhiin ;) saa sitten taas parin viikon päästä jännittää :D

Kp 14/24-32 yk 9

Voihan tylsä mies, pätkis! Jospa saisit tänään miehen kumoon...

Ansakille Onnea ovismetsälle! Jospa onkin kunnon ovis tulossa kun jo oireilee!

Menkkajomoja on ollut koko päivän, viimeistään huomiselle tai keskiviikolle odotan tätiä, en viitsinyt edes testata tänään kun niin oloissa tuntuu täti. Aina sitä silti salaa toivoo, et ämmä pysyisi poissa, vaikka järki muuta sanookin..kp 26 tänään, mun kierto on yleensä sen 26-27 päivää.

Hei,
täälä kans toivotaan pikaista raskautumista. Meidän esikoinen kuoli kohtuun viime marraskuussa rv27. La olis ollut nyt helmikuun lopulla. Vaikka vauvan kuolemasta on vasta reilu 2kk ja suru ottaakin oman aikansa, niin me miehen kanssa toivotaan, että seuraava raskaus sais alkaa mahdollisimman pian.
Mulla alkoi eilen toiset menkat synnytyksen jälkeen ja vaikka oisinkin toivonut ettei niitä olis tullut niin sentään positiivista on se, että menkkakipuja ei ole. Mulla on taustalla endometrioosi ja sen vuoksi kipuja on ollut vuosia ja myös ekaa raskautta yritettiin melkein vuosi.
Tässä kierrossa on outoa se, että ovistesti näytti plussaa vasta viikko sitten ja eilen alkoi menkat. Voiko kierto olla jotenkin vielä niin sekaisin, vai miksi ovulaation ja menkkojen väli on lyhempi kuin 14 päivää?

Hei,
täälä kans toivotaan pikaista raskautumista. Meidän esikoinen kuoli kohtuun viime marraskuussa rv27. La olis ollut nyt helmikuun lopulla. Vaikka vauvan kuolemasta on vasta reilu 2kk ja suru ottaakin oman aikansa, niin me miehen kanssa toivotaan, että seuraava raskaus sais alkaa mahdollisimman pian.
Mulla alkoi eilen toiset menkat synnytyksen jälkeen ja vaikka oisinkin toivonut ettei niitä olis tullut niin sentään positiivista on se, että menkkakipuja ei ole. Mulla on taustalla endometrioosi ja sen vuoksi kipuja on ollut vuosia ja myös ekaa raskautta yritettiin melkein vuosi.
Tässä kierrossa on outoa se, että ovistesti näytti plussaa vasta viikko sitten ja eilen alkoi menkat. Voiko kierto olla jotenkin vielä niin sekaisin, vai miksi ovulaation ja menkkojen väli on lyhempi kuin 14 päivää?

Kierto voi olla sekasin, omakin oli km takia ekassa kierrossa sekaisin. Itsellä myös endometrioosi. Tsemppiä!

Voi nolous...tän ketjun viesteä luettua oli pakko tarkistaa mun ovistestien (one step liuskat) ohje. Ja siinähän tosiaan lukee, että EI aamuvirtsasta!!! Oon aina testannu aamuvirtsasta! Ja oon kyllä saanu positiivisia tuloksia, mutta miten sitä voikaan lukea niin väärin?? Kun luulin lukeneeni että nimenomaa aamuvirtsasta pitää testata... No, kerran oon tällä "menetelmällä" tullut raskaaksi (tosin sillon kerralla en tainnut saada ovista tikkuun), joten jospa se ei oo niin justiinsa. .. :D

Nualle pahoittelut esikoisen menetyksestä! Onnea uuteen raskautumiselle!

No mä pölhönä vaihdoin testimerkkiä ja testasin äsken ja haamuja todellinen esi-isä näkyy kun sopivassa kulmassa tikkua tiirailee. Oon lueskellut huonoja kokemuksia rfsu:n halpistesteistä, et saattavat näyttää väärin. Onko muilla kokemusta noista testeistä?

Nua tervetuloa mukaan ja pahoittelut esikoisen menetyksestä.

Täällä elellään nyt kp 29/28?. Kuumetta pukkasi eilen päälle, illalla oli 37,4 ja aamulla olikin jo 38,5. Testailen sitten joskus kun jaksan raahautua kauppaan testiostoksille jos menkat ei ala. Esikoinenkin yskii siihen malliin että kohta silläkin kuume ja unettomat yöt edessä, huoh.

Mulla on rfsut toimineet hyvin, esim one stepit tuli todettua kuraksi. Ostin jo kaapit täyteen tulevia raskaustestailuja varten pregcheckejä :D

Takaisin