Raskaaksi 2016

Mä kans käytin noita rfsu ja pc testejä, pc totesin parhaimmaksi! One stepit mäkin todistin ihan kuraksi, ei edes haamujen haamua kun pc näytti kirkasta plussaa :D

on: Täällä on nyt 27/28 keskenmenon jälkeen ja aamulla oli niin selkeät ovisoireet että oli tänään aivan pakko tehdä ovistesti. No sehän näytti maailman selkeintä plussaa. Olin että häh?! 4 päivää sitten verikokeissa kävin ja hcg arvot oli 34, tiedä nyt sitten onko oikeasti ovis meneillään :sad001 Noin tummaa plussaa ovistestiin en ole saannut keskenmenon jälkeen kun ihan keskenmenon jälkeen jolloin hcgkin oli varmasti paaljon enemmän, keskenmenosta on nyt 4 vk!

Mikä on matalin hcg arvot jotka r-testit saattais näyttää haamuna?

Nua osanotot esikoisesta ♡ kamalaa ja toivottavasti pian alkaisi uusi raskaus joka päättyisi onnellisesti. Selviskö syytä kuolemalle?

Nua olen todella pahoillani :'( Toivon teille kaikkea hyvää ja onnistumista lapsen saamisessa<3 Tämmöset uutiset on niin kamalan ikäviä ja itsekkin paljon pelkään että kohdalle sattuu.

SunLight90, rv 25+6 <3

Kiitos osanotosta. Oman lapsen kuolema on asia, jota ei edes osannut pelätä, varsinkin kun koko raskauden ajan oli niin hyvä olo. Syy oli istukassa, sitä ei rutiinitutkimuksilla voi huomata. Tai meillä ainakaan vauva ei ollut vielä selvästi pienikokoinen tms vaikka vähän olikin viikkojaan pienempi, mutta niin oon minäkin siro enkä muutenkaan kuulu riskiryhmiin että olisi osattu seurata.

Osaatteko ovistestien käyttäjät sanoa, että onko nega tulos viiva ennen ovista erivahvunen kuin oviksen jälkeen? Mulla näytti tässä kierrossa pitkään haaleaa viivaa (eli ohjeen mukaan nega), oviksen positiivinen tulos oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja oviksen jälkeen ei tullut toista viivaa näkyviin ollenkaan. Oon vaan miettinyt, että voiko haalea viiva tulla testiin myös ovulaation jälkeen? Vai laskeeko hormonitaso niin alas, ettei oviksen jälkeen näy mitään?

Nua, osanotot täältäkin :( mulla ei ovistestissä näy enää oviksen jälkeen juurikaan mitään, mutta se vissiin vaihtelee.

Osantot täältäkin Nua.

Ovistesteistä: mulla ennen ovista viiva pysyi haaaleana muutaman päivän, sitten pärähti kirkkaan punainen viiva pariksi päivää jonka jälkeen ei näkynyt enää mitään. Viimesen kirkkaan punaisen tein aamulla ja viiva oli jo samana iltana kokonaan poissa.

Osanotot Nualle!

Ja plussatuulia kaikille!

Mä hengailen täällä taustalla varmaanki sinne ovis aikoihin asti tai sit kp 20 jälkeen vois tulla jännittelemään ja kehittelemään oireilua ;) nyt siis menossa kp6/30 vissiinki

Heitän jatkossa rfsut roskiin. Tänään ihan selkeä nega, kp 27. Mitä opimme tästä? Testaa vasta sitten ku menkat on myöhässä, ei tule epäselviä toiveita herättäviä haamuja! Muistanko tämän ens kierrossa?!? Hell no!! Mut paremmalla merkillä ainakin seuraavat testit!

Nualle osantot :sad001 :Heartred
mä elin läheltä samanlaisen tilanteen ystäväni kanssa.

tsemppiä piinailijoille, ja hyviä tuloksia myös ovistesteihin :)

Mulla oli todennäköisesti ovis sunnuntaina ja tänään alkanut menkkamaiset jomotukset selässä ja vatsassa. Jännää...

Osanotot Nua :sad001

On. Miullakin oli tossa kp 6-7 ihan sellanen olo, kun ois ovis ollut.. talleteltiin sillon kp6, ihan varmuudeks jos olikin.. nyt ihan ihme juilimisia joka paikassa ja tuntuu kun olis kipeekskin tulossa. Plääh, tiedä mistään sit, hormoonitko ne vaan temppuilee ja tekee oireita tässä vaiheessa kiertoa, kun ei pitäs mitään olla. Sit taas väkisin mielessä käy että entä JOS, kun talleteltiin just ennen menkkoja, mitäs jos olikin vaikka sillon se ovis kun en sitä tikuta..
Noh, jos ei. Jospa se sieltä on vielä nyt tän ja ensviikon taitteeseen tulossa, niin kun oppikirjojen mukaan pitäis :happy:

Muok. P.S vaihdoin monivitamiinit sellaisiin, jossa foolihappoa 400 mikrogrammaa(??-ko se on??) Kun edellisissä oli 200.

Mileim kp 9 yk 3

Muokattu viimeksi:
Ovistikuista tietävät! :anyone

Mulla nyt kierukan poistosta kp9 (kö??) Rupesin huvikseni tikuttaa jo kp6 ku niitä testejä tuol on vaikka muille jakaa.. ja sain sillon haleen viivan.. seuravana päivänä eli kp7 aamupäivällä tummemman mut ei ihan ollu saman vahvunen ku testi viiva.. eilen kp8 sit en saanu enään mitään viivaa enkä tänään o_O voiko olla et oiski ollu jo ovis jo sillon sillon kp7 mut en saanu vaan tikkuun sitä kunnolla :bored:

Tikutitko jojoba samoihin aikoihin joka päivä? Tästä liikkuu monenmoista juttua mutta ovista kannattaa tikuttaa iltapäivästä ja tietty samoihin aikoihin :) otitko kuvia testeistä? :)

Hei pitkästä aikaa!

koko poppoo oltu kipeenä :( ei oo jaksanut konetta aukaistakaan. Vieläkin yskittää mutta ehkä se tästä pikkuhiljaa taas iloksi muuttuu.

Täällä tapahtunut paljon, uusia nimimerkkejä tullut ja lisää plussia... mahtavaa tervetuloa kaikki uudet tasapuolisesti :)

Emi00 onnittelut hienoista viivoista, ihanaa 9 kk matkaa.

Olen niin pahoillani Nua! toivotaan pikaista onnistumista, en voi edes kuvitella miten kamalaa oman lapsen menettäminen on :(

Pätkis kurjaa että ovis jäi hyödyntämättä, mullekin jää vielä toviksi.

Iloista viikon jatkoa kaikille

Kaikki tikutin samaan kellon aikaan eli 12 :) ja kaikissa 2h pidätyksellä.. juu voin nappaa niist kuvaa kyl.. hetki vaan menee et saan lisättyä sen tänne :happy:

Heippatirallaa! Jospa minäkin liittyisin tänne vaikka en olekaan ihan varma onko yritystä päällä vai ei
Mirena poistettiin viime ke ja alunperin oli tarkoitus jatkaa kortsuilla ja miettiä sit jatkoa. Mirena poistettiin siis suurimmaksi osaksi välivuotojen, hiivan, raskausoireiden jne vuoksi. Mahtui siihen yksi kesken mennyt raskauskin. Ei siis ollenkaan mun juttu.
Lapsia ennestään kolme, joista vanhin 5v ja nuorin 2,5v.
Mä olen haaveillut neljännestä mut jotenkin kuitenkin hannaan vastaan. Palasin syksyllä töihin ja lapset aika hyvä kombo tällä hetkellä. Pelottaa miten vauva muuttaisi kaiken. Kuitenkin sisällä kytee ihan järjetön vauvakuume ja ehdotinkin jo ettei otettaisi niitä kortsuja käyttöön
Mä nyt tuun ainakin hetkeksi hengailee niin katotaan miten käy.
Nyt alkaisi olemaan tärppipäivätkin

Saapa nähä iskeekö flunssa. Tukkonen olo ja väsy. Pahaa oloakin pukkasi päivällä. En uskalla yhtään alkaa yhdistelemään että olisko raskausoireita ettei vaan tipu kovin korkialta. Aivastellessa repäisykipuja ja aamulla ko adtikin kun piti juoksee malla mennä töihin kun myöhästyin bussista. Tissit on todlla hellänä ja nännit suorastaan kipeät. Piti ihan miestä kieltää koskemasta kun sattuu :/

Takaisin