Maicy
Jostain jotain jo tietävä
Onnea Emi00 !!
Mut voisi myös lisätä kuumeilijoihin.. :) Maicy, yk8
Ei menkkoja vieläkään. Tälle aamua en edes testannut..
Tilasin raskaustestejä netistä, niin odottelen ne ja testaan niiillä sitten. Toivon mukaan tiistaina saa testailla aamupissasta. Yksi digitaalinen on, vaan en halua tuhlata sitä ennenkö nään edes halpistestisä jonkunlaista viivantynkää.
Mua masentaa tämä tilanne. Ei ole oikein ketään kenelle puhua. Päivät menee niin julmetun hitaasti, että mä oikeasti kärsin. Kuvittelin jo, että eilen olisi menkat alkaneet, kun toissapäivänä tuli tooodella vähäistä pinkihtävää valkkaria pyyhittäessä, vaan eheii. Ei niin mitään.
Huoh..
Pakko soitella lääkäriin ja kysellä labra-aikaa alkuviikosta, koska en voi jatkaa mun laihdutusprojektia, jos oonkin raskaana. Ja ei, en usko, että tämä mun projekti on aikaansaanut tämän pitkittymisen, koska ikinä ennen ei ole mikään asia vaikuttanut kierron pidentymiseen. Pikemminkin on aina tullut liian aikaisin, jo ennenkuin on niitä edes osannut odottaa.
Mutta, tsemppiä kaikille! Puhureita ja liimoja täältä lähettelen! <3
Mut voisi myös lisätä kuumeilijoihin.. :) Maicy, yk8
Ei menkkoja vieläkään. Tälle aamua en edes testannut..
Mua masentaa tämä tilanne. Ei ole oikein ketään kenelle puhua. Päivät menee niin julmetun hitaasti, että mä oikeasti kärsin. Kuvittelin jo, että eilen olisi menkat alkaneet, kun toissapäivänä tuli tooodella vähäistä pinkihtävää valkkaria pyyhittäessä, vaan eheii. Ei niin mitään.
Pakko soitella lääkäriin ja kysellä labra-aikaa alkuviikosta, koska en voi jatkaa mun laihdutusprojektia, jos oonkin raskaana. Ja ei, en usko, että tämä mun projekti on aikaansaanut tämän pitkittymisen, koska ikinä ennen ei ole mikään asia vaikuttanut kierron pidentymiseen. Pikemminkin on aina tullut liian aikaisin, jo ennenkuin on niitä edes osannut odottaa.
Mutta, tsemppiä kaikille! Puhureita ja liimoja täältä lähettelen! <3
Mitäs jos vielä tänään koittaisit puhella ja purkaa tuntemuksiasi, jos heltyisi? Pakollahan ei kannata, mutta pian tilanne voi eskaloitua siinä määrin että alkaa vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.