Raskaaksi 2016

Onnea Unamaja kihlauksesta <3

Mulla edelleen ollu negaa one step liuskoilla. Tilasin lisää niitä joilla sain sen haamun,ensviikolla tulevat. Testaan niillä ensviikon loppupuolella. Ensvkolla pitäs menkat alkaa jos on alkaakseen.

Aamuyöstä/aamulla mahassa tuntuu outoa tunnetta,mahallaan ku on niin ei mee vatsa normaalisti vaan ikäänkuin jää vähä koholle ja tuntuu paineen tunnetta.
Aamuisin on lievää huonoa oloa mitä ei mulla yleensä ole ja päätä särkee aamuisin. Kunhan saan aamun käyntiin,kaikki oireet häviää,ihan kuin ei koskaan mitään olisi,nämä vaan siis aamuisin..en usko edelleenkää raskauteen..mutta mitä ootte mieltä. Lämmöt on kokoajan ihan normaalit,ei laske eikä nouse.
Pissa on normaalia tummempaa kuin ennen,ei auta vaikka juon vettä,ei haalistu. Tulehduksia mulla ei ole.
ÄLLÖÄ: Mulla alapää ollu todella limainen,tulee keltaista limaa kunnolla paperiin kun pyyhkii,välillä kellertevää klönttiä.

No on jännää!! Koska muut piinailijat aikoo testailla? Vaikka on niistä varmaan ollut puhetta, mutta tosiaan kirjotustahti on niin hurja että eibpysy perässä :D Mua haluttais testailla huomenna, mutta onko mitään järkeä kun vasta dpo10 olis..? Nyt on taas hyvä olo tästä kierrosta. Lämmöt viidettä päivää yli 37 ja välillä ottaa vatsasta niin että tuntuu että kohta tulee ylös..

JOS oon tulkinnut oikein ovistestin, niin dpo 8 tänään. Mutta mulla vahvasti sellainen olo, että en oo raskaana. Vaikka tietty sitä nyt jotain oireen poikasta oon yrittäny itsestäni kaivella, voi liittyä (ja varmasti kyllä liittyykin) ihan muuhun kun raskauteen. Mut en heitä vielä kirvestä kaivoon, parasta toivotaan! Mä en vielä ala testailee, vaikka mietin kyllä jo että millonkahan viitsis..:)
mulla on reuma todettu viime kesänä (puhkesi esikoisen syntymän jälkeen) ja senkin takia toivon, että piankin tärppäisi, jotta voin sitten jossain vaiheessa aloittaa lääkityksen (mulla on ollut nyt melko rauhallisessa vaiheessa, niin säännöllistä lääkitystä ei oo tarvinnut vielä onneks aloittaa). Onko täällä kohtalotovereita?

Mulla tänään dpo12 ja huomenna pitäs tätin saapua. Maanantaina ajattelin testailla jos sille on enään aihetta. Niin monena kertana joutunut pettymään testin tehtyä, että nyt päätin testata vasta sitten kun täti on oikeasti myöhässä

LaRa: Mulla on vuosia sitten todettu myös nivelreuma, johon söin tosi kauan lääkkeitä, mutta nyt olen ollut lääkkeittä n. kaks vuotta, ruokavalio muutoksella lääkkeetkin jäi pois! :grin Tosi hyvin on mennyt kyllä!

Hirmu testaan niillä joo, jos tulee oikeen vahva viiva niin haen r-testin. Imetän siis ja en tiedä varmaksi onko kierto käynnistyny vai ei ja tuliko ovulaatio vai ei ja tilasin 100 o-testiä nii sillä :D
Tekis silti mieli käydä hakees jo ny r-testiä ja tehdä.. Itte oon kans selvät viivat saanu, esikosta sain johki liuskaan melki yhtä vahvat ja digi näytti heti 3+ vaikka menkat oli vaan 4pv myöhäs :D

Kirppu, juu voi se kertoa mutta ei oo käsittääkseni mitenkään pomminvarma keino eli kannattaa aina varmistaa vielä r-testillä! :) On samantyyppisiä hormoneja nuo lh ja hcg. Mutta pitää toki saada tasapaksut viivat ovustestiin kuten yleensäki ovistesteissä, eli niissä ei haamu vielä merkkaa..

LaRa, mulla on todettu lastenreuma öö... 17 vuotta sitten (hyi kauheen ku oonki jo vanha :D ) viime keväänä vaihdettiin karenssilääkkeet pois ja tällä hetkellä menee vain salazopyrin jota saa syödä raskausaikana ja sen lisänä lisäfoolihappo :) tilanne ihan ok leukoja lukuunottamatta, mutta niihinkään ei lääkkeet vaikuta :/ raskausaikana kuulemma reumaoireet usein helpottaa eikä tarvii lääkkeitä ja meinaan kyllä lopettaa lääkkeiden käytön kaiken varalta jos raskaudun.

Kp 22/24-32 dpo 8 yk8

Lyhimmän kierron (24)kuukautisten pitäisi alkaa huomenna,pisimmän mukaan ens keskiviikkona(27). Oireina nyt runsas valkovuoto,pissa tuoksuu makealle,rinnat hiukan kipeät,välillä pyörryttää ja vatsassa viiltelee ja tuntuu elohiiriä. Voivoi kun nyt merkit toisivat plussaa jo vihdoin.
Kp 23/24-27 yk 6-7? Dpo 11?

Marsa lupaavat oireet, toivotaan parasta!

Täälä malttamattomana r-testi tehty ja ihan puhdas nega! Toki viallinen testi, koska siitä puuttuu pala.. Pitää laittaa reklamaatiota. Seuraavan testin teen vasta ensviikon lopulla jos ei menkat ala :)

tein ovis testin reilun tunnin pidätyksellä ja ei tullu minkäänlaista toista viivaa joka on harvinaista mulle :eek: eli siis en ovis mielessä vaan raskaus mielessä jos sen pitäs jotain näyttää jos raskaana on.

En oo mittaillu lämpöjä enkä tikutellu ovista,ihan laskureitten mukaan mennään. Laskurin mukaan dpo 7 oli niin kovat viiltelyt vasemmalla vatsassa että täpinöissäni ajattelin heti niitä kuuluisia kiinnittymiskipuja ;) en uskalla testata ellei ole reilusti myöhässä,muinakin kuukausina ollu "oireita" ja täti kuiteskin kurvannu paikalle... Koko ajan mietin et mä vain kehittelen oireita ;)

Marsa hyvältä kuulostaa oireet! :) mulla kanssa mielessä kehitteleekö sitä vaan oireita vai oisko ne jotain vaiko ei. Tänään mieli ollut maassa, eilinen nega vaikuttanut paljon :( vaikka testasinkin ajoissa, niin silti tuntuu, että raskaana en ole. Vaikka oireita onkin ollut ties kuinka paljon. Mutta oireet voi olla ihan mistä johtuvia vaan tietysti.

Hui, liityn oireiden kehittelijöihin. ☺ dpo 5 ja hirmu juilinta oli tunnin verran alavatsalla. Ei oo yhdessäkään kierrossa ollut aiemmin tähän aikaan! Kiinnittymistä toivon, katotaan vaan niin onkin joku tulehdus. :D

Testasin, mutta negahan sieltä tuli ja menkatkin, olivat näköjään pari päivää myöhässä.

Simpsakka, minäkin oon päättänyt testata vasta kun menkat on myöhässä mutta ei... lipsun taas.. kun osais olla kärsivällinen.

Mekku pahoittelut negasta.. parempaa onnea uuteen kiertoon!

Kellä ois ollu terolut käytössä? Haen tosiaan sen kuurin alkavalle kierrolle ja ajattelin että onko hyvin tasannut kierrot nuo? Siis jos sitä varten ovat olleet. Ja onko tullut plussaa kuurin jälkeen?
Tiedän ettei nuo mitään ihme raskaaksi tulemisen lääkkeitä ole mutta voikai sekin vaikuttaa kun on epäsäännöllinen ja pitkäkin kierto..

Muokattu viimeksi:
Tuntuu että nämä menkat on nyt vähän runsaammat. Aikaisemmin ollut tosi niukat. Ehkä se sitte vaikutti kun oli nyt pitempi kierto.

Miehen toiveesta yritetään täysillä nyt vielä yks kierto.sen jälkeen mä haluan ottaa rennommin jos vielä nega tulee. Nyt jo jotenki ärsyttää ihan hirveesti ettei tärppää. :hungover:

Pätkis, mulla on korreloinut kierron pituus vuodon määrään. Nykyisillä tiedoilla toivoisin pikkusen pitempiä kiertoja ja kunnon vuotoa - kun onnettomia 3 päivän niukkamenkkoja ;)
Pahoittelut negan kohdanneille!! Jos ei osunut plussa kohdalle, niin toivotaan että uusi kierto mahdollisuuksineen alkaa pian!!

Takaisin