Raskaaksi 2016

Dpo on days past ovulation eli juurikin noin. Ovisplussapäivä pn dpo-1 ja ovispäivä on dpo0. Niistä on hyvä laskee esim. testauspäivät ja luteaalivaiheen (=oviksesta menkkoihin) pituus.

Täällä kp23/26-28 dpo9? (mä oon jo ihan dpon laskussa sekasin).
No täällä oltiin miehen kanssa ilman lasta hotellissa yksi yö, syötiin hyvin ja tunnustan että juotiin kuoharia ja viiniäkin muutama lasillinen. Mukava irtiotto arkeen. Ihan vain meidän kahden aikaa...

ON. Keskusteltiin tuossa kahden kesken ollessamme siitä, että lopetetaan yritys kun tuota pikkukakkosta ei näytä tulevan. Eli tämä kierto vielä katsotaan ja sitten mä harkitsen vakavasti sen kierukan asennusta, vaikka onkin ihan p...stä kun asennus sattuu ja voi tulla kipuja yms. jälkikäteen. Ikä on suurin syy meillä. Josko vois sen jälkeen elää kunnolla eikä laskea päiviä, miettiä milloin on otollinen aika, tuskailla pari viikkoa ja pettyä jälleen...tai sit raskautua ja kärsiä taas uuden km:n. Vähentäis kyllä stressiä aika tavalla kun vois sen kaiken energian valjastaa muuhun. Että tämmöstä tänään aamulla mielessä...

Onnea unamaja. :)

Täällä kp1 yk6. Mietin vähän miten tässä kierrossa nyt edettäis. Vieläkö oikein yrittämällä yritettäis vai otetaanko rennosti pari kiertoa.

Toinenpikkuinenko, nyt kuva on tarkentunut taustalle. Onnistuisko paremmin, jos laitat tikun pöydälle ja otat vähän kauempaa, mut zoomaat niin et näkyy toi sama alue. Mulla ainakin toimi paremmin kännykkäkamerassa toi tapa...
Olis kiva nimittäin nähdä se viiva hiuka vahvempana...kun tuossa epäselvässä kuvassakin jo jotain näkyy... :)

Joo on epätarkka kun sulake päätti kärähtää niin piti ikkunaa vasten yrittää ottaa ja potkia mies kauppaan..sulakkeita kun ei kannata ostaa ikinä valmiiksi
Ja kauheasti onnea Unamaja

Toinenpikkuinenko mä oon käyttänyt salamaa noita kuvatessa. Saa huomattavasti selkeämmät kuvat. Näin ainakin mun samsungilla

Lipstikka, en sitten ihan hakoteillä ollut
Jos tuo terolut kuuri ei auta tasaamaan kiertoja niin pitää varmaan alkaa taas tikuttaa ovista ja laskea totakin puolta, varmaan hyvä olla tiedossa jos lääkärille joskus joutuu vierailemaan kun ei tärppää..

Nyytikki2, onneksi sitä kierukkaa ei välttämättä ihan heti saa asennettua, jos vaikka yrittämisen lopetus auttaisi raskautumaan kuten monilla kuulemma..

Pätkis, onnea uuteen kiertoon!

Muuta en nyt kerkeä sanomaan, kun että onnea unajama! Ja nyytikki, kuulostaa ERITTÄIN hyvältä tuommoinen pikku irtiotto. Ei tarvii tosiaan pitkäkään reissu olla, niin kyllä siitä jo saa taas uutta energiaa! Minäki haluuuuun!

Nyt kyllä jo jollain menee hermo tämän mun postailun kanssa...mutta
Tissi juttuja.
Mun rintoja on kylmännyt pari päivää. Ne on tossa. Turvonneena. Ja oon siitä jotenkin inhottavan tietoinen kokoajan. Ja niitä kylmää! Oonko seonnut...

Alan duunarina vastaan eli Hirmu ei pitäisi vaikuttaa alkanut raskaus hampaan poistoon :) jos tehdään ihan tavallisessa hammashoitolassa leikkauksellinen poisto ja olet perusterve. Mainita pitää lääkärille tottakai asiasta :) saat sitten tarvittaessa sopivan antibiootin ja kipulääkkeet. Ennemminkin poisto suositeltavaa, varsinkin jos olet jatkuvasti tulehduksista kärsinyt. Toivotaan että plussa pärähtäisi :)

Onnea unamaja ♡

Hirmu mulla oli plussakierros juuriki tuo että tuntu viikon ajan että menkat alkaa ja oli sidekki valmiina mutta eipä ne alkanukkaa! Tein testin ku sillä ne aina alko ja oliki kaks viivaa.

Nyytikki raskaita päätösiä sielä teillä, toivotaan ny parasta että tärppäis!

Täälä ovistesti näyttää koko ajan vahvistuvan, ensviikosta teen r-testin ellei menkat ala! Jomotteluja mahalla on että luulisin niitten alkavan.

Niemja dpo12?

Kotimama, kiitosta tiedosta

Niemja testaatko siis ovistestillä nyt oisko raskaus alkamassa?
Itse testasin ööö vissiin tossa alkuviikosta ovistestillä ja sain viivan, mutta ei ehkä ihan niin selkee ollu että tulkitsisin mitenkään. R-testinkin tein mutta en muista päivää, ja negahan se oli.
Siksi en oikein jaksa uskoa että olis tärpännyt kun aina olen raskaudet tosi alussa huomannut vaikka menkkoja en tuolloin ollut koskaan merkannut ja raskaudet oli vahinkoja. +testit ollut aina heti tosi selkeitä plussia..

Onnea Unamaja!
ON: Joku laittoi kylmistä rinnoista jotain, itre laitan tulikuumista tisuleista! Eivät oo niinkään kipeet mutta jessus mitkä lämmöt niissä! :rolleyes: Olis ny kovilla pakkasilla ollu tuollaiset niin johan ois ollu lämmin! Ja uuden jutun huomasin nyt kun koirien kanssa lenkillä kävin, että nyt kyllä hengästytti ihan pirusti, eikä nyt mitään turbo vauhtia tosiaan menty... Typerää on, että en jaksa oottaa alkuviikkoon hcg testausta! Aion kauppareissulla ostaa kyllä parit testit (sikäli mikäli noi lapsukaiset ei halua mukaan...)! :p Miksi ihminen ei malta! Yleensä oon aikas maltillinen, mutta tässä asiassa en, näköjään...

Ai niin, unohdin vielä senkin, että oon hirmuisen kiukkuinen joka asiasta ja koko ajan! Tyttäreni (16-vee) sanoi tänään, että"kiva, äitillä on kotityranni päivä!" :confused: Yhtään en tiedä mistä sen saikaan päähänsä yks kaks... :oops:

Äh. . Oon nyt laskenut väärin. Nyt menossa oikeesti vasta kp 33/25-35 joten hyvin kerkee täti vielä tulla. Ja varmasti tuleekin kun oireet on semmoset.
Äsken tein viimesen halppistestin kaapista ja puhdas nega edelleen.
Tiiän että oon hätäinen mutta nyt en kyllä enää koskaan ikinä rupee miettimään onko tärpänny ennenku menkat on viikon myöhässä.
Luovutan.

Ansaki toivottavasti plussaa pukkaa, etkös ainakin jotain haamuja jo testannut vai muistanko väärin?

Testasin juu, mutta oli niin hailee, että en siihen vielä luottais mitenkään! Katsotaan nyt kuinka käy, no oon jokatapauksessa iloinen tästä kierrosta kun viimeinkin ollut sellainen ettei vähän väliä ole tullut tuhru vuotoja! Alkaa kaiketi tasoittumaan kierto, sekin jo pelkästään hyvä, olussa tietty parempi! :grin

Kuulostaa lupaavalta ansaki tuo hengästyminen lenkillä :) oli miun ensimmäinen oire esikoista odottaessa useempi viikko ennen kun viimein tajusin testata 7+ viikolla :grin Ja kuumista tissesistä tulee mieleen kun maito alko nousta synnytyksen jälkeen :grin en kyllä muista tissien lämpenemistä raskausaikana..

Ollaanki sitte vähän erimieltä miehen kanssa. Mies haluais vielä yrittää yhden kierron täysillä. Musta taas tuntuu että mun hermot kaipaa pari kiertoa lepoa. Tuntuu että ajatukset nyt pyörii liikaa tän ympärillä että miksei tärppää onko mussa jotain vikaa voisinko tehdä asian hyväks jotain jne.

Kyllä on jännää tämä porukassa jännääminen :D

Täällä alaselkää vihloo, eikä ole ainakaan koskaan mulla olli menkoista sellaista merkkiä. :o

Takaisin