Raskaaksi 2016

Lara mulla alkoi raskausoireet dpo 7-8 ehkä ensimmäisen kerran kun tuli yöllisiä repäsykipuja, todella voimakkaita ja kivuliaita (epäillään kiinnittymiseksi) ja heti sen jälkeen alkoi tissikipu juurikin ulkosyrjiltä ja aivan erilaista kipua kuin ennen menkkoja. Sitten alkoi kaikenmaailman tuntemukset mahassa ja kokoajan nälkä, tissit on tiiliskivet jne :D

Sandy jossain täällä tai tuolla toisessa ketjussa on kiertänyt välillä taulukko jonka mukaan dpo -2 olisi kaikista isoin mahdollisuus raskautua :) Tiedä sitten, mutta ennen ovista kuitenkin riittävästi talletteluja! Itsellä oli tärppikierroissa -4,-2,-1 ja 0 :)

Minni rv 4+2 <3

Täällä ollaan palattu takaisin kylmään Suomeen +25asteen helteistä, mutta kyllä lämmittää kun mua kosittiin loman viimeisenä päivänä! Oon ihan sekaisin onnesta!!! <3

Täällä elellään kp12/28(?) ja huomenna varmaan kaivelen ovistikut kaapista :)

Tervetuloa paljon kaikille uusille! Yritän nyt taas päästä juttuun mukaan kun kerkeää taas lueskella!

Apua... ällövaroitus..
Ootan kokoajan millon se täti tulee kun ihan sellanen fiilis että millon tahansa.. mutta toivon raskautta niin kovasti että.. nyt reilu viikon olen ollut flunssassa, ja rinnat turvoksissa ja arat. Nyt vessassa käydessä paperiin eksyi valkea/kirkas limariekale? Wtf... eikä merkkiäkään menkoista paitsi juilinta vatsassa ja selän puolella. Yleensä tuhruaa päivän tai pari ennen alkua ja sunnuntaina viimeistään pitäis alkaa. Argh miksi pitää elätellä toiveita vaikka selkeesti menkat tulossa..
Edit. Ja menkat alkaa varmasti heti pian tän viestin jälkeen..

Tosta ruokavaliosta, itse olen ennen jokaista raskautta laihtunut hyviin lukemiin, alkanut liikkumaan ja syömään terveellisesti..

Hirmu kp 33/25-35 yk7

Muokattu viimeksi:
Onnea Unajama kihlautumisesta! Sitä jotenkin unohtaa tässä kaikessa vauvakuumeilussaan, että onhan sitä muitakin ilouutisia olemassa kuin raskautumiset ja synnytykset :) Taisi tulla kosinta yllärinä, vai? Ihanaa, kun love is in the air:Heartpink

Joo tuli kyllä ihan yllärinä, joskus pari kk sitte vihjailin miten ihanaa se olis jos tuo kosisi meijän lomalla ja se siihen vaan tylysti tokas et turha odottaa mitään romanttista kosintaa siellä :D ei oo muutenkaa ollu koskaa sellasta tyyppiä että naimisiin haluais mutta nyt se on jo kovasti maistraattia varaamassa! Mä en voi kun hypistellä tota sormusta hahaha :D

Pahoittelut negoista ja tädeistä. :(

Hirmu kovaa tahtia täällä kirjoitellaan ei oikein meinaa perässä pysyä.

On: ovista tikutellaan taas, viime kierrossa sain kp 10 vilkkuvan hymynaaman, tässä kierrossa en. Katsotaan mitä huominen tuo tullessaan. :)

Muurahainen kp 10/29, yrityskierto 24

Huomenta!
Heräsin aamulla kun luulin että vuodan jo, mutta eipäs tullutkaan
Kp.31 dpo. 14

Tänään jomotellut oikealle alas, lämmöt 37 astetta.
Rinnat ei ole enää yhtään arat - mikä taas yleensä mulla merkki siitä että täti tulee.
Hieman flunssainen olo, en kyllä kipeäksi tarvitsisi tulla :(

Muurahainen mä niin pidän peukkuja sulle, että muutaman päivän sisään hymynaama ilmestyy. Aika monella menee ne vilkut jotenkin ohi, että vähän lannistaa koko testityypin käyttöä ..,
Mulla tulee varmaan ovuloimaton kierto. En saa järkeviä tuloksia kuumemittarilla enkä ovistestillä. Eilenkin yritettiin talletella, mutta koska tuntui lähinnä vastenmieliseltä niin eipä nämä "hedelmälliset päivät" taida kuitenkaan olla sitä.
Katjusha kp 13 / 22?-30

Unajama onnea kihlauksesta! :)
Ansakilla hyvät oireet :)
Eilen illalla hätähousuilin ja testasin negan. Nyt vaan malttia loppukierto ja testaan, jos menkat tulee myöhässä.
AstaE kp25/28 yk3.

Onnea Unajama! Ihanaa!! :)

Merink, mun korvaan kuulostaa hyvältä noi sun oireet! :cool:

On. Kp 27/28-30, dpo 9-10. Yk 6. Epätoivo yrittää alkaa nostaan päätään. Ei oo enää niin raskaana-olo. Ällövaroitus! :D mulla kutisee alapää aina pari päivää ennen menkkoja(en tiedä miks) ja eilen tuntu sitä hetken. Nyt kyllä mennyt ohi.. Rintojen kipu on muuttunu. Aiemmin oli enemmänki arat, nyt tuntuu pinkeemmiltä ja siltä ku ne ois täynnä mustelmii :confused: kohtua jomottaa edelleen mutta minusta tuntuu eriltä ku menkoissa.

Näkeekö muut tuossa mitään? Luonnossa ainakin on joku haamulainen näkyvinään..
Toinenpikkuinenko kp 25/27-28 dpo 11

Liitteet

• 20160123_091618~2.jpg
    20160123_091618~2.jpg
    173.2 KB · Katsottu: 225
Toinenpikkuinenko, on kyllä tosi epätarkka kuva mutta mä kyllä ainakin olen näkevinäni haamulaisen :)

Kiva. Kirjoitin pitkän viestin ja se katosi.
En muista muuta,
Unamajalle onnea

Ja mitä tarkoittaa dpo? Päiviä oviksen jälkeen vai? Ja miksi niitä lasketaan...

Niiiin ja jos nyt sattuis oleen tärpännyt niin mitenhän mun maanantaisen viisureiden leikkauksen käy? Rupeeko ne leikkaamaan?

Takaisin