Kirppu onkohan nuo samoja mitä marketista saa kun itse olen ostanut ton näkösiä ja sitten semmosia oransseja. .. sillä oranssilla sain itse sen väärän haamun...
Täällä dpo 15 kp 34/30-32.
Testiä en oo tehnyt. Tuhrua tullu eilisestä lähtien. Kivut puuttuu vielä... Sais jo kp1 lähteä käyntiin. Tuskin testi positiiviseksi muuttuu enää. Naama kukkii kivasti.
Kuinka paljon oikein pitäis talletuksia tehdä että olis tarpeeksi? Meillä kun elämäntilanne on se että hyvä jos onnistuu edes kerran viikossa. Oviksen aikaan ollaan yritetty sitten aktiivisemmin. Mutta mullaki limakalvot huutaa apua jos harrastaa seksiä peräkkäisinä päivinä ja saatan saada vti tulehduksen jos oikein huono tuuri. :/
Voi hitto, nyt ne vuodot pysyköön poissa!! ei mitään vuotoja, vaan plussauutisia KIITOS!
Pätkis, joka 2. tai 3. päivä on ok, eli jos hedelmällisenä viikkona edes kolmesti ehtisitte :) Täälläkin on monta plussaajaa, 1 tai 2 yhdynnästä kuukaudessa raskaana. Ei siihen tarvita, kuin yksi ajoituksellinen onnistuminen
Kirppu, onko yhtä herkkiä testit? Mulla ei oo kyllä hirveesti omakohtasta kokemusta. Noista one stepeistä oon kuullu kyllä paljon huonoa, juurikin valehaamuja. Mutta niitä mullaki (puikkoina) tuolla kaapissa on :D
Mun sisko tuli raskaaks sillee että kerran koko kierron aikana heilutteli peittoja.. joilleki se on helpompaa! :#
Mun kaikki kolme plussaa on tullu apteekin omalla testillä.. ja oon ehkä senverta skeptinen että jos toinen näyttäs plussaa ja toinen negaa niin uskoisin ennemmin väärään plussaan kuin väärään negaan.
Minä tuun kohta hulluksi täällä näiden oireiden kanssa..
Alkaisi vaan uusi kierto jos alkaa!
Mä en paljon liioittele, että aloin odottaa kuopusta yhden vuosittaisen sänkykerran jälkeen . (vanhempien lasteni isä ei halunnut koskaan.. mutta se on eri tarina se). Imetin silloin myös vielä alle vuodenikäistä esikoista. Varmaan ainoa kerta esikoisen syntymän jälkeen ja ihanan lapsosen sain. :)
Miksei se enää ole niin helppoa?
Ja murehdin, kun näemme mieheni kanssa vain viikonloppuina.
Ovat yhtä herkkiä.. no eipä auta kun heilutella peittoja taas useasti ja katsoa miten käy.. tää on niin turhauttavaa kun toivoo niiin paljon raskautta.
Kirppu, samassa veneessä ollaan. Turhauttaa enemmän joka kierron alkaessa..
On. Kp 26/28-30, Dpo 8/9. Oireena runsas valkovuoto, hajuherkkyys, rinnat kipeät ulkosivuilta, päänsärky, jomotus kohdun alueella, vilutuskohtaukset.. Mulla ei yleensä ikinä särje päätä. Voiko se olla raskausoire? :D
Lipstikka, Mulla oli alussa tosi paljon päänsärkyä. Nyt ei oo muutamaan päivään ollut. Rinnat kipeyty mullakin alussa lähinnä ulkosyrjistä, nyt on kauttaaltaan tosi kipeät.
Noniin tulihan se täti näin päivän myöhässä Ihme kierto, eilen ja toissapäivänä oli ne kivut ja nyt pelkkä vuoto!
Mä varmaan taas hiljenen hetkeksi ja tulen höpöttelemään taas jossain välissä kun on jotain mitä höpöttää :) Plussatuulia kaikille! :)
Niin ja itse tulin myös kerrasta raskaaksi esikoisen kohdalla, silloin oli tosin eri mieskin :) Nyt lähinnä pelottaa ettei nykyisen kanssa onnistu ollenkaan.
Mua kiinnostaa, vaikka täällä on jossain varmasti ollut jo aiemmin puhetta, että milloin raskausoireet on plussanneilla alkaneet ja millaisia? Tietty varmasti yksilöllistä, mutta kiinnostaa, että miten aikaisin ne voi jo alkaa. En yhtään muista esikoisesta, milloin alkoi, eikä mulla ainakaan kovaa pahoinvointia koskaan ollutkaan.
Pahoittelut negoista ja uuden kierron alkamisesta! Toivotaan et negat muuttuu plussaksi :)
Aamulla tein nopeasti testin vilkaisin melkein samantien että nega se oli. Mies heräsi sitten vähän myöhemmin ja haki minut reissuun vanhemmiltani ( olin siskoani hoitamassa kun sairastunut ) kertoi sit yllätyksenä että hän oli nähnyt testissä kaksi viivaa ja nyt sit mietin et katsoinko itse liian aikaisin testiä vai onko testiajan jälkeen ilmestynyt toinen viiva maanantaina vasta pääsen testailemaan uusiksi eli mitä mieltä te olette kumman näkemä tulos oli oikein? Mies ei sen tarkemmin osannut sanoa että oliko toisessa viivassa väriä vai ei mutta haalea oli kuulemma ollut.. Kuvaakaan ei ollut tajunnut ottaa..