Pätkis, tuosta seksin määrästä.... Kyllähän sitä sanotaan joka paikassa että siittiöt elävät noin 3 päivää, että hyvin se joka toinen pvä tahti riittää :) Mutta mä en ihan tuudittautuisi siihen uskoon, etenkään jos jo pidempään on vauvaa toivonut eikä ole tärpännyt ja seksiä on ollut 2-3 välein tai harvemmin.
Mä sanoisin että tärppipäivinä kannattaa harrastaa kerran päivässä :) Mä oon toitottanut tätä täällä jo monesti, tilastollisesti parhaat päivät tulla raskaaksi ovat ovulaatiopäivä ja päivä ennen eli dpo -1 ja 0 :) Jos ei harrasta joka päivä seksiä juuri hedelmällisellä hetkellä, niin hyvin voi jäädä välistä nuo parhaat päivät. Esim jos seksiä on -2 dpo aamulla (maanantai aamu ja sit pitää välipäivän (tiistain) -1 ja harrastaa seksiä kenties vasta 0 dpo illalla (keskiviikko iltana) tai sitä seuraavana aamuna (torstaiaamuna), niin näin voi hyvinkin jäädä se paras aika raskautua välistä! Etenkin jos ovis tapahtunut jo dpo 0 aamuna.
Ja tietenkin sekin on totta että vain yksi kerta riittää, jos se vaan on oikeaan aikaan! Esikoinen sai alkunsa tuosta yhdestä kerrasta, tuskin seksiä silloin oli kerrankaan kuussa.
Silti mä uskon tuohon yllä kirjoittamaani :) Jos tässä vielä joskus vauvaa yritetään, niin oman kiertoni tuntien haluisin parantaa mahdollisuuksia niin että kp 13-16 harrastaisin joka pvä, ennen tuota parin pvän välein :)
Tässä plussakierrossa meillä oli seksiä muistaakseni kp 8, 10, 13, 15 (ovislimat), 16, 22 ja sitten jo plussan tultua :) Mulla oli kyl niiiiiin voimakkaat ovisoireet (vuoto) että olen lähes satavarma oviksen olleen tuossa kp 15+- :)