Raskaaksi 2016

voi harmi ansaki, että sielläkin nega! :sad001

siis mä näin viime yönä untakin, että plussasin (ja unessa tännekin laitoin kuvan), mutta valitettavasti toiveet ja todellisuus ei kohdanneet.

Mulla tullu jotain kesto finnejä/näppyjä leukaan ja otsaan sen jälkeen ku lopetin pillerit. Ei oo yhtään normaalia mulle. Mulla ollu aina siisti iho jopa teininäkin. Ärsyttävää kun ei ne lähde millään. Hiuksiakin tippuu paljon enemmän. Mutta sääri ym ihokarvat ne kyllä jaksaa kasvaa enemmän ku ennen. o_O

Sama homma täälläkin...ärsyä.

Pahoittelut negoista ja tädin lähestyvista askelista..

Hormiga, hyvin tuttua tuo epätoivon tunne tiputtelun alkaessa, kun tajuaa, että tätihän se sieltä tulee viimeistään seuraavana päivänä. Mutta kyllä se toivon kipinä alkaa taas muutaman päivän päästä lähestyä ja ajatukset suuntautua kohti uutta kiertoa. Anna itsellesi lupa rypeä kunnolla, niin pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä. Tsemppiä sinne!

Syksyinen kp12/27, yk4

Pahoittelut pettyneille! Kuten Syksyinen tuossa sanoikin hyvin, on parasta antaa itsensä tuntea ne tunteet mitkä herää, vaikka se tarkoittaisi sitä itsessälissä rypemistä sitten. Ehkä sen jälkeen on helpompi suunnata ajatukset kohti tulevaa.

Ompas täälä hurja kirjotustahti!

Minnille onnittelut plussasta, olkoon se nyt pysyvä ♡

Pahoittelut negoista.

Plussatuulia muille!

Täälä kans ihme masisfiilis, vaikkakaa en edes plussaa odota ja nyt oon alkanu miettiä haluanko edes plussata.. Mies löyti ovistestit eilen ja oli vähä nyrpiänä että mitä testejä ne on ja miks teen, koitin sitte sanoa että yritän ottaa kierrosta selvää ja huonolta näyttää että onko se vielä käynnistynykkää, ainaki ovistestien mukaan. Sen mielestä menee kunnolla yrittämiseksi ku testailee..
No, alamaha on koko ajan taas hellänä, alkaa jo ärsyttää ku pelkään että siä on joku vika. Oireita olis väsymys (toki esikko valvottaa että siitä johtuu) ja ärtyneisyys (mikä voi johtua väsymyksestä) ja ilmavaivat sekä jännä tunne mahas. Katotaan miten käy!

Niemja dpo8?

Pahoittelut Hormiga tädistä. :sorry: Kyllähän se uuden kierron alku aina kirpasee kun kaikilla meillä suunnitelmissa kuitenkin on se nyytti.

Piti tuohon näppylä asiaan sanoa, että pitäis varmaan olla jollain tapaa otettu kun muija on kolmenkymmenen ja naama kukkii kuin teinillä :laughing021 Tiedän, että on menkat alkamassa kun alkaa finniä pukkaan poskiin, otsaan ja leukaperiin. Toivotaan, ettei niitä nyt loppukuusta sitten ilmesty. :wink

On. Täällä alkaa tärppiajat olemaan kohta kohdalla. Oviksen bongailu on aloitettu, mutta vielä ei mitään näkyvissä. [Ällövaroitus] Ei oo limoja eikä valkkareita. Viikonlopuks tuo kalenteri ovista povaa, katsotaan kuinka hyvin sen nyt saan kiinni. Samalla odotellaan uusia simppatuloksia, ainahan se jännittää. Tilasin viime viikolla royal gelee ja foolihappoa netistä, mutta ei ne valitettavasti ehdi tätä kiertoa tukemaan. Pitää varmaan asennoitua niin että ens kierrossa sitten jos sitä vaikka ei tuliskaan. :p

Nemira kp10/28-30, yk6

Pahoittelut negoista.
Odotan postia jotta sais lisää ovistestejä. Sit pääsen tämän päivän tilanteen kartoittamaan :)
Ainakin juilii paljon ja limaa tulee et eiköhän tällä viikolla ovis ole.

WM kp 10-12 yk6

Niemja, mä olen kans väsynyt ja ärtynyt...voisin jopa sanoa että hiukan masentunut. Hassuja tuntemuksia on mahassa vaikka tosin dpo5 vasta eli varmaan joku kuviteltu juttu.

Kysymys; onko joku huomannut plussaraskaudessa pissan hajun/tuoksun muuttuneen? Ja siis ei mitenkään ällöksi hajuksi vaan ehkä jotenkin kuvailisin makeaksi, pehmeämmäksi tms? Kun nyt on taas sellainen hassu tuoksu pissassa ja mietin tätä samaa jo viimeraskauksien yhteydessä, mutta unohdin kysyä... Tai sit vaan kuvittelen senkin :)

Heippa kaikille! Hetken jo ryhmää seuranneena ilmottaudun nyt myös mukaan! Hieman taustaa eli oon 27-vuotias ja mies vuoden vanhempi. Heinäkuussa jätettiin ehkäisy eli e-pilleri pois. Koko syksyn kierto ollut ihan sekaisin ja kierron pituudet oli jotain yli 40. Nyt on kolmas kierto menossa, josta tunnistan ovulaation ja kierto alkaa muutenki vähän lyhentyä, viime kierto oli 34päivää. Tosin tää kierto venyy taas varmaan pidemmäksi ku ovulaatio oli vasta kp25 ja kahdessa edellisessä kp22. Sen verran kauan tässä yrittämisessä on jo menny että tekis mieli käydä yksityisellä gynelle varmistaan, että kaikki on kunnossa.. Tosin nyt elellään jänniä päiviä ku saa pohtia, että onko se tärppi käynyt vai ei! Vähän jotain tuntemuksia on alavatsalla..

Simpsakka kp33/? 8dpo

Niemja, täällä vähän samankaltainen juttu. Aloitettiin jo marraskuussa miehen aloituksesta puhumaan siitä että toinen saisi tulla. Mies itse puhui mua innokkaammin. Lopetin sitten pillerit joulukuussa ja luulen että oli ovis viime pe/la tuntemuksien mukaan. Sanoin miehelle ja mies kysyikin illalla nukkumaan mentäessä että syönkö vielä pillereitä o.O sanoin sitten että en yli kuukauteen kun tästähän puhuttiin silloin mutta vedin kumminkin herneet nenään tästä. Tuli jotenkin fiilis että mies ei haluakaan toista ja höpötti että yritettäisiin saada toinen syntymään tammikuusta 2017. Suutuin vielä enemmän, kun ei se noin vain onnistu että naps vaan :( sitten pyyteli anteeksi hölmöyttään mutta paska maku vähän jäi että yksinkö tässä vauvakuumeilenkin. Poika tosin valvottanut nyt taas kun kulmahampaat pukkaa niin voi olla vauvakuumeilut hieman taka alalla.

Noh. Miehet.

Tervetuloa mukaan Simpsakka ! :) Mulla oli aikoinaan Diane Novan jälkeen 4kk menkat kokonaan pois, mutta sen jälkeen kun ne alkoi, niin raskauduin helposti :) Toivotaan että teilläkin kävisi pian niin!

Mitäs muuta kuumeilijoille tänään? Mulla on tänään selkeä pms-kiukku tullut kuvioihin, eilen oli vielä tyytyväinen olo. Kyllä ne menkat siis varmaan kohta alkaa!

Kiitos Mulla oli Mercilon käytössä lähes kymmenen vuotta.. mutta toivotaan että tärppi tulis pian! Ja kaikille muillekin toivon samaa!☺️

Mulla oli eilen kans karmea kiukkupäivä. Tänään taas töissä tuntui etten herää millään. Tällä viikolla pitäis menkkojen alkaa, mut niitäkään oireita ei oo. Eikä kyllä oo raskausoireitakaa :D

Katos täällä tuttujakin :happy: kävin tänään 15tammikuisen kans neuvolassa jossa sit neukkutädille valittelin kovaa vauvakuumetta, meinas jo varaa kierukan poisto ajan mulle mut täytyy nyt varmaan toi ukko saada supstuteltua eka :wink ei vaan hirveesti halua keskustella siitä :sad001 mut ehkä kohta.. tulee uniin jo vauvat ja toi neuvola ei oikein auta vauvakuumetta ku siel niit ihania nyyttejä näky.
Onnea ja tarrasukkia plussanneille :Heartred

Onnea plussista! Toivottavasti kaikki pienet pysyy matkassa.
Ja ei niin onnekkaille tsemppiä jatkamiseen...

Oma yritys jatkuu, mutta suuremmat tulkinnat oireista ja tuntemuksista olen jättänyt taakse. Yritän keskittyä siihen että jaksan odottaa kunnes jonakin päivänä kuukautiset olisi myöhässä ja testata vasta sitten. Jos sais näin vähän vähemmäksi ainaista pettymystä kun uusi kierto alkaa..
Nyt 5 päivää siihen kun tädin pitäis saapua ja eilen vähän sellaista tuntemusta olikin joten eiköhän yk 8 kohta näytä naamansa täällä.

Kysymys; onko joku huomannut plussaraskaudessa pissan hajun/tuoksun muuttuneen? Ja siis ei mitenkään ällöksi hajuksi vaan ehkä jotenkin kuvailisin makeaksi, pehmeämmäksi tms? Kun nyt on taas sellainen hassu tuoksu pissassa ja mietin tätä samaa jo viimeraskauksien yhteydessä, mutta unohdin kysyä... Tai sit vaan kuvittelen senkin :)

Nyytikki, kun tein sen ekan maagisen positiivisen testin, ensimmäinen ajatus testiä tehdessä (ennen tuloksen lukua) oli että ompa pissan haju muuttunut. Miedompi haju oli ja mielestäni ollutkin nyt.

Kotimama tutun kuulosta! No, ehkä tämä tästä. Miehet on miehiä. Meilläki mies välillä taputtelee mahaa että onko siä vauva ja välistä taas ihan eri ääni kellos..

Simpsakka tervetuloa!

Niemja dpo8.?

Takaisin