Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tullu jotain kesto finnejä/näppyjä leukaan ja otsaan sen jälkeen ku lopetin pillerit. Ei oo yhtään normaalia mulle. Mulla ollu aina siisti iho jopa teininäkin. Ärsyttävää kun ei ne lähde millään. Hiuksiakin tippuu paljon enemmän. Mutta sääri ym ihokarvat ne kyllä jaksaa kasvaa enemmän ku ennen.![]()
Kyllähän se uuden kierron alku aina kirpasee kun kaikilla meillä suunnitelmissa kuitenkin on se nyytti.
Tiedän, että on menkat alkamassa kun alkaa finniä pukkaan poskiin, otsaan ja leukaperiin. Toivotaan, ettei niitä nyt loppukuusta sitten ilmesty.
kävin tänään 15tammikuisen kans neuvolassa jossa sit neukkutädille valittelin kovaa vauvakuumetta, meinas jo varaa kierukan poisto ajan mulle mut täytyy nyt varmaan toi ukko saada supstuteltua eka 
Kysymys; onko joku huomannut plussaraskaudessa pissan hajun/tuoksun muuttuneen? Ja siis ei mitenkään ällöksi hajuksi vaan ehkä jotenkin kuvailisin makeaksi, pehmeämmäksi tms? Kun nyt on taas sellainen hassu tuoksu pissassa ja mietin tätä samaa jo viimeraskauksien yhteydessä, mutta unohdin kysyä... Tai sit vaan kuvittelen senkin :)