Raskaaksi 2016

Pätkis85 ja Merink90, pahoittelut tätituntemuksista...

Mulla oli esikoista odottaessa useampi virtsatieinfektio johon sit katsottiin sopiva antibiootti joka sopi raskaanaolevalle. Yskänlääkettä oli vaikeampi saada...kuulemma ei oo raskaana oleville. Ja kiva olla yskässä loppuraskaudessa kun pissa melkein lirahti joka yskäisyllä housuun :)

Diabolicat, mitä tarkoitat rasvahappolisällä...siis mikä ei ollut hyvä ja mikä toimi sulla? Mäkin voisin testata.
Sokerin jätin jo vuodenvaihteessa pois eli siitäkään ei voi johtua akne.
Ja tosiaan nyt tulee näppyjä leukaan ja suun ympäristöön, ohimoille, niskaan ja vähän decolten alueelle.

Onnea Minnille ja tarrasukkia :)

Tervetuloa jojoba! :) oltiin samassa LA ryhmässä, täälläkin 01/15 syntynyt poika ja toista kuumeillaan :)

Pahoittelut tädeistä ja tuntemuksista.

Jojoba ja Kotimama, eiköhän siirrytä täältä taas samaan ketjuun, LA lokakuussa 2016 :p

Mä olen mennyt tämän kierroksen "tjot" meiningillä. Olen kuvitellut et hyvin on mennyt mutta pah!! Täti on tällä vkolla tulossa ja sit taas tikutellaan seuraava ovis...

Täällä oireet hävinny kaikki joten luulen että oli ovis niin voimakas ja tuotti voimakaat oireet jotka oli saman tyyppisiä kuin raskausoireet,mutta kuun vikalla viikollahan se selviää.

Pahoittelut negan saanneille :(

Onnea Minnille <3
Mulla kanssa näppyjä vielä toisinaan pukkaa lähinnä leuan alueelle ja ikää myöskin kolmisenkymmentä. Teininä ajatteli, että onneks niitä finnejä ei sitten vanhempana tule, mutta pah! No ei toki niin paljon, mutta ärsyttää silti.

Miksköhän testaamatta oleminen on niin hemmetin vaikeeta?!? :grumpy: Koska sehän ei sinänsä vaikuta olemiseen odottaako sitten päivä tai kaks tai viikon enemmän! Sit vaan suotta testaa liian aikaisin ja ihmettelee negaa ja miettii ettei taas tärpännytkään... No, ihan sama, testaan huomenna aamulla ja tiedän jo valmiiks että on liian aikaista, mutta tuo testi huutaa niin lujaa tuolla kaapissa, etten vaan voi sitä kiduttaa siellä enää pidempään! :smiley-ashamed005

Ansaki: aika mulla ei oo kaapissa yhtään raskaustestiä, etten vain testaa :D odotan tän viikon tätiä kylään ja jos ei tule niin testailen sit. :)

Niin olis vissiin parempi kun niitä ei olis! :happy: Silläpä käytänkin ne nyt pois! :laughing002 Kun nyt ei putoais kauheen korkealta huomen aamusta! :bored:

ansaki: Sama täällä. En uskalla edes laskea kuinka monta testiä oon tehnyt elokuusta tähän asti :D
Talleteltiin ja ikinä en ole ollut näin limoissani kuin nyt. Siis hitto soikoon :D jos tämä ei ole hedelmällisyyteen viittaavaa niin ihme on.

WM kp 9-11 yk 6

Mulla tullu jotain kesto finnejä/näppyjä leukaan ja otsaan sen jälkeen ku lopetin pillerit. Ei oo yhtään normaalia mulle. Mulla ollu aina siisti iho jopa teininäkin. Ärsyttävää kun ei ne lähde millään. Hiuksiakin tippuu paljon enemmän. Mutta sääri ym ihokarvat ne kyllä jaksaa kasvaa enemmän ku ennen. o_O

Heh, mäkin kävin malttamattona tänään miehen kanssa hakemassa testejä :D Pitäis kyllä jaksaa odottaa kun on nuo kaksi kemiallista takana :/
Dimsku kp 25/26-27 dpo 11 (Koska kello on jo 00:09 ;) )

Jos on tehnyt elämäntaparemonttia ja jättänyt vaikka just sokeria pois tai viljoja tms. Niin finnejä voi tulla jo ihan siitä ilosta että kroppa puhdistaa itseään ja pukkaa kuonaa ulos :) itelläkin aina kun on ollut detox-kuurilla ja/tai paastolla niin iho alkanut kukkimaan. Ja toki hormonitoiminta muutenkin vaikuttaa ihoon.

on: kp 9 aluillaan. Oikeaa munasarjaa nippailee lupaavasti eli kyllä siellä ainakin jotain kasvaa :) ku vaan kasvais riittävästi. Perjantaina ultra. Mies oli hempeällä tuulella tänään ja yhtenään halimassa. Harmitti jättää se kotia yksin yöksi ja lähteä töihin.

Hormiga, itseasiassa testasin sunnuntaina illalla hätätestin vajaan tunnin pidätyksellä, joka oli tietysti nega. Eikä ole yhtään raskautunut olo, joten en jaksa alkaa himotestaajaksi. Ja samalla ajatuksella itsekin laitoin purukaluston kuntoon ennen kun alettiin yrittää esikkoa. Jotainhan voi tehdä raskaudesta huolimatta, mutta toisaalta se taas rasittaa myös.

Minni2, ONNEA!

pätkis, uusi testi parin päivän päästä, jos ei täti kurvaa paikalle? Vielä ei välttämättä näy ja muutenkin kaikki on vielä mahdollista :)

ansaki, tänne sitten raporttia, kun testaat, eiks jee?

Minttukarkki, jos menee pahaksi, niin hae ne antibiootit että saat itsesi kuntoon. Jos vaikka olisitkin raskaana, on erityisen tärkeää huolehtia terveydestään. Eikä noin varhain lyhyt lääkekuuri välttämätä edes vaikuta raskauteen mitenkään.

ON: kp 30/ 28-30. Eikä tätiä vieläkään. Huoh! Lopettelen tässä yövuoroa, joka on kulkenut taas vaihteeksi todella hitaasti. Nyt saisi ihan oikeasti jo alkaa uusi kierto, että päästään taas pitämään hauskaa!

Plussatuulia kaikille! Ja piinailijat: tärppionnea ja kärsivällisyyttä!

Tilailin eilen raskauskeijusta ovistesti + r-testi-paketin. Ajattelin että jos ne ehtis tulla tällä viikolla niin vois ovista pongailla niillä ja oireilla. Loppuviikosta pitäisi laskennallisesti olla.Nyt kp 11/27-32. Meillä käynnistyy yritys vasta huhti-toukokuussa (ei malta odottaa), mut Tjot on alkanut jo nyt. Ei haittaisi vaikka osuisi.

On. Kp 28/28-35. Hätähousuna testasin aamulla (25-puikolla), selvä nega :sad001. Pyyhkiessä sitten vasta huomasin, että menkkatiputtelukin oli alkanut. Joten laitoin kupin ja lähdin töihin. Kyllä harmittaa, vaikka olihan tämä odotettavissa. Ihmisen mieli on jännä, kun toiveikkaana sitä keksii vaikka mitä oireita. Sitten kun todellisuus lävähtää päin naamaa, niin tajuaa niiden ”oireiden” olevan ihan normaaleja. En käsitä, miten jaksaisin tällaista vuoristorataa ja jännäämistä kovin montaa kertaa :confused:, mietin vakavissani jopa ehkäisyn käyttöönottoa. Jos vaan unohtaisi vauvahaaveet. Mutta eiköhän tässäkin aika auta, varmaan jonkun ajan kuluttua on helpompaa. Miehellekin suutuin ja väitin, ettei sitä tarpeeksi kiinnosta tämä asia. Johonkin on vaan pakko purkaa paha mieli. :sad001

Parempaa plussaonnea muille jännääjille :), eikös ansaki ainakin tänään aikonut testata?

Tuulia, onpas jännää kyllä sielläkin, kun ei tätiä näy :wink

Onnea Minni!

Täällä näyttää uhkaavasti et jää ovis hyödyntämättä :sorry: Ei vaan meinaa millään jaksaa illalla kun tää arki on niin hektistä. No, katellan josko kuitenkin tänään ois erilaista, kun oon nyt lasten kans kotona.. isompi oksensi eilen eikä noi kumpikaan mene päiväkotiin, vaikka isompikin leikkii ja riehuu kuin ei mitään.

Testasin ja negahan se sieltä tuli... TIETYSTI! o_O Putosin, mutta en korkeelta! Ens viikolla uusiks jos ei täti sitä ennen tuu vierailulle! :bored: Maha on kun ilmapallo, lämmöt kohonneena, vessassa ramppasin yön ja suu on kuiva kun beduiinin sandaali! Seurailua ny si vaan!

Takaisin