Pätkis85 ja Merink90, pahoittelut tätituntemuksista...
Mulla oli esikoista odottaessa useampi virtsatieinfektio johon sit katsottiin sopiva antibiootti joka sopi raskaanaolevalle. Yskänlääkettä oli vaikeampi saada...kuulemma ei oo raskaana oleville. Ja kiva olla yskässä loppuraskaudessa kun pissa melkein lirahti joka yskäisyllä housuun :)
Diabolicat, mitä tarkoitat rasvahappolisällä...siis mikä ei ollut hyvä ja mikä toimi sulla? Mäkin voisin testata.
Sokerin jätin jo vuodenvaihteessa pois eli siitäkään ei voi johtua akne.
Ja tosiaan nyt tulee näppyjä leukaan ja suun ympäristöön, ohimoille, niskaan ja vähän decolten alueelle.
Mulla oli esikoista odottaessa useampi virtsatieinfektio johon sit katsottiin sopiva antibiootti joka sopi raskaanaolevalle. Yskänlääkettä oli vaikeampi saada...kuulemma ei oo raskaana oleville. Ja kiva olla yskässä loppuraskaudessa kun pissa melkein lirahti joka yskäisyllä housuun :)
Diabolicat, mitä tarkoitat rasvahappolisällä...siis mikä ei ollut hyvä ja mikä toimi sulla? Mäkin voisin testata.
Sokerin jätin jo vuodenvaihteessa pois eli siitäkään ei voi johtua akne.
Ja tosiaan nyt tulee näppyjä leukaan ja suun ympäristöön, ohimoille, niskaan ja vähän decolten alueelle.
Koska sehän ei sinänsä vaikuta olemiseen odottaako sitten päivä tai kaks tai viikon enemmän! Sit vaan suotta testaa liian aikaisin ja ihmettelee negaa ja miettii ettei taas tärpännytkään... No, ihan sama, testaan huomenna aamulla ja tiedän jo valmiiks että on liian aikaista, mutta tuo testi huutaa niin lujaa tuolla kaapissa, etten vaan voi sitä kiduttaa siellä enää pidempään! 
Silläpä käytänkin ne nyt pois!
Kun nyt ei putoais kauheen korkealta huomen aamusta! 
Ei vaan meinaa millään jaksaa illalla kun tää arki on niin hektistä. No, katellan josko kuitenkin tänään ois erilaista, kun oon nyt lasten kans kotona.. isompi oksensi eilen eikä noi kumpikaan mene päiväkotiin, vaikka isompikin leikkii ja riehuu kuin ei mitään.