Raskaaksi 2016

Omanapailua vaan. On taas tosi masentava aamu, aurinko paistaa ja kaikkee mut mieli on ihan maassa! Huominen varmaan vähän tässä taustalla, kun sain eilen kuulla että meillä on suvussa ollu endometrioosia ja päätin itsekin mennä tutkituttamaan asian. Onko täällä muilla siitä kokemusta?

Kp 16/24-32 dpo2? Yk8

Tuulia en testaile ovista, toistaseks mennään ihan näin jotta suunnilleen oikeisiin aikoihin talletellaan. :D Arvelin, että jos ei mitään tapahdu kesään mennessä, käyn sitten vasta testailemaan ovista. Oma kiertokin varmaan vielä hakee paikkaansa.. :)

Kp 12/26, yk2

Muokattu viimeksi:
Täällä oltu pari päivää nuhassa ja nyt iskenyt hirveä kurkku kipu myös :( ei oo kivat oltavat ollenkaan!! Saa nähä miten vaikuttaa loppukiertoon mut jotenki muistelisin et kiinnittyminen ei sairaana tapahtuis vai oonko ihan väärässä?

Ko 17/27

toinenpikkuinenko, olisipa tärppi käynyt! Varmaan sinä osaat jo ennestään lukea kehosi merkkejä, joten nyt pistää hymyilyttämään :) Testiä kehiin vaan!

vaveli16, ei se plussa vaadi jatkuvaa toisen vieressä könyämistä, vaikka elämän pieni ilo sekin. Meilläkin menee usein työt ristiin, mutta aina sitä jostain löytää sopivan raon, kun järjestelee. Toivottavasti teilläkin!

piia84, välillä se ovis livahtaa tikkujen ohi ja silti kannattaa heilutella peittoja vähän väliä. Onko tuon ruokavaliomuutoksen takana joku terveydellinen syy, jos saa kysyä? Itsekin pistin syömiseni uusiksi, mutta en ihan noin radikaalisti. Nyt jo sujuu omalla painollaan kun on tottunut.

Hamma, parempi se on tarkistaa kuitenkin. Toivotaan että kaikki on hyvin!

Mileim, liika syynäys ei pidemmän päälle tee hyvää, joten hienoa, jos saatte pidettyä tuollaisen luonnollisuuden puuhastelussa. Ja aika hyvin ne otolliset hetket osaa kukin arvioida ilman tikkujakin. Ei se ole mitään rakettitiedettä :)

Huh, työvuoro takana ja hyvin selvisin, vaikka kohdun seutuvilta välillä ottikin aika lujasti. Tulisi jo se täti että pääsisi näistä riesoista. Huomena on THE päivä. Jes! Uuteen kiertoon panostetaankin sitten täysillä!

Minttukarkki, Jaa-a, en ole kuullut moisesta, mutta kiinnittyminenhän alkaisi jonkun päivän päästä (6-8 dpo), että jospa flunssaa ei häiritse positiivista prosessia ..!

Minni2 Kerrothan heti sit tänne kun testailet, mä lupaan tehdä saman ;)

Pätkis85 Mä en osaa vastata kysymykseesi, mutta mulla imetyksen loputtua on ollut ihan järkyttäviä vaivoja alakerrassa! Tyttö oli 1v 3kk kun lopetin. Sen jälkeen on ollut just tosi kuivat limakalvot, paitsi ovulaation aikoihin. Lisäksi tosi kivulias ovulaatio ja kivuliaammat menkatkin kuin ennen. Pitäisi varmaan kysyä asiaa lääkäristä joskus. Kivulias ovulaatio on kyllä ihan hyvä juttu, tietää koska se on.

Plussatuulia kaikille ! :)

Dimsku kp 23/26-27, dpo9, yk 3.

Toivottavasti se ovis on lähellä wheelchairmama :)

Tuulia, vaikka oletkin asennoitunut hyvin tädin tuloon, niin jospa se kuitenkin kiertää :wink ja kiitos, yritän jostain saada pitkää pinnaa odotteluun. Kupin ajattelin myös keittää valmiiksi, ei tässä muu auta.

Hamma, minulla ei itsellä ole kokemusta endometrioosista, mutta parilla läheisellä ystävälläni se on, äitejä nykyisin molemmat. Eli varmasti asia on hyvä tarkistaa, ja tarvittaessa ottaa apuja vastaan :)

Mileim, meilläkään ei tikuteta ovista.Eikä siitä mitään hyötyä olisikaan, kun emme mieheni kanssa kuitenkaan edes näe joka päivä (töiden takia), niin siitäkin tulisi vain turhaa stressiä, jos pitäisi päiviä ajoittaa. Mennään fiiliksen mukaan :rolleyes:

Dimskun, minnin ja muidenkin lähiaikoina testaavien tuloksia odotellessa! Musta on kiva jännittää muidenkin puolesta. :)

minttukarkki, tuskin flunssa niin vaikuttaa, jos on tarttuakseen :) Toivotaan parasta! mullakin oli joskus kierron puolivälissä kovasti flunssa yhtäkkiä.

On. Olen miettinyt, etten kyllä ikuisesti jaksa jännittää, kuukaudesta toiseen. Mutta jos ensin nämä muutaman päivän. Tämän kierron tärppiin en usko, voisipa hetkeksi unohtaa itsensä kyttäämisen. Ja toivottavasti tämä kierto ei veny kovin pitkäksi. Miehen "ei enää lapsia" -vaiheen jälkeen on kuitenkin ihana huomata, että hänkin odottaa, että tärppäisi. Kanteli ja hoiteli eilen niin nätisti pientä sukulaisvauvaa yms :Heartred

kp 26/28-35 (noin)

Kerran kysyin kokeneelta gyneltä tuosta sairaana olemisen vaikutuksesta asiaan niin sanoi ettei pidä paukkaansa ettei sairaana voisi raskautua. Uskoisin siihen kun on ihan lisääntymislääketieteeseen ja gynekologiaan perehtynyt sekä tosiaan kokenut lääkäri kyseessä.

Nyt on r-testit hommattu. Olin vähän hätähousuja testasin äsken. Tänään dpo 10. Puhdas nega tuli. Tänään ollu menkkajomotusta koko päivän vatsas. Enteilee vissiin tädin tuloa että saattaapi hyvin pitää paikkansa tuo nega. No uutta testiä sitte parin päivän kuluttua ellei täti oo ennen sitä tullu.

Pätkis dpo 10, kp29/30-32.

Dimsku: mulla nämä vaivat alkoi toisen lapsen syntymän jälkeen. Lopetin imetyksen kun lapsi oli 1v10kk. Luulin että vaivat loppuisi siihen mutta ei loppunut. Edelleenkin vaivaa toki hieman lievemmin. Toinen lapsi jo 7v että aika pitkään on tää vaivannut. Gynet ei paljoa kantaa tähän ota paikallista estrogeeniä vaan määrätty. Sen jälkeen kun lopetin pillerit ollu kuivaa kokoajan ja ovis oireet poissa.

pätkis85, onpa mukava että joku muukin on yhtä hätähousu kuin minä :)
Toivotaan, että siellä vielä plussa tulee :)

Hormiga Joo on se oviksen tikuttelu miun mielestä tässä vaiheessa vähän turhaa jopa, itellä ainakin kun yrittäminenkin vasta niin alussa. Ja ihan kun sitä ei nyt stressais jo tarpeeks. :happy: Nyt jos ei tästä kierrosta tärppää, niin veikkaan että seuraavasta ei sit ainakaan, kun mies lähtee jokskin aikaa töihin/koulutukseen toiselle paikkakunnalle ja tulee sit kotiin viikonlopuiks. Ja just suunnilleen oviksen aikaan oon sopinu ystäväni meille koko viikonlopuks, joten ei voida miehen kanssa sitten talletellakaan... Mutta kun ei siitä tarkasta oviksesta tietoa ole, niin toki toivoa on sittenkin. Nyt toivon toki ensin että tästä kierrosta tärppäis :happy:

Lisäsin tossa pari viikkoa sitten ruokavaliooni monivitamiinit, jossa mukana foolihappoa. Aiemmin en oo vitamiineja sen kummemmin napsinut, mut nyt aattelin et josko sillä ois vaikka vähänkään vaikutusta. :p

En oo nyt lukenut teidän juttuja kun lomailen, mutta terkkuja teille Gran Canarialta! Lämpöä on +28astetta ja sielu lepää <3 mennään kp7 ja tallettelut on aloitettu jo hyvissä ajoin!

Jos täällä plussanneita on tullut niin onnea heille ja lopuille paljon plussatuulia!!!

Täällä edelleen nipistelee kovasti aikaajoin vatsassa ja turvottaa! o_O Ihan eritavalla kuin nyt on ollut tässä. Ja tisujakin polttaa (en osaa muulla tavoin sanoa), ei siis ole kipeät mutta sellainen lämmin tunne niissä on... Aamulämpöjä kun oon mittaillu niin viime ke, to ja pe oli lämmöt alakanttiin, eilen unohdin mitata ja tänään olikin sitten 37,3. No kun nyt malttais että tekis testin loppukuusta vasta! :rolleyes:

Mukava kuulla että sairastelun ei pitäisi kiinnittymiseen vaikuttaa! :) muistelin vaan lukeneeni jostain näin mut sepä olikin sitten virheellistä tietoa :) nyt on enemmän toiveita sit parinviikon päähän et jos se plussa tulis <3 :)

Minttukarkki: Tuli mieleen, voisko olla kyseessä siitä että sairastelu voi ehkä siirtää ovulaatiota? Tai ainakin täällä jokunen oli muistaakseni tikuttanut näin käyneen, kun oli kipeenä?

MrsBee: Voi olla hyvin mahollista että onki ollut puhe siitä :P no mulla ei varmaankaan ole ovulaatiota siirtänyt kun oli niin selvät oireet siitä alkuviikosta :)

Mä tilasin ebaysta 50kpl ovistestejä. Makso hurjat 6€. Et nyt on muutamaan kiertoon testejä :)
Ja viekin valvon. On ihan jäätävä pääkipu. Menee vie pulssin tahdissa jomotus. Oli pakko ottaa buranaa. Toivottavasti ei sekoita mun tulevaa ovista. Kokeilin panadolia mut siitä ei ollut apua.
Aamulla seiskalta herätys. Ihanaa :|

Takaisin