Raskaaksi 2016

Täällä eilen kun yritin kyljelle mennä niin vilkas oikealta puolelta alhaalta.
Mut se varma olo raskaudesta on poistunut :O

Onneks pääsee töihin niin jospa ei tulis mietittyä :D

Mulla on kans se varma olo raskaudesta poistunu, tilalla tunne etten ole todellakaan tällä kertaa raskaana.
Toivotaan silti et ne ois vaan oman pään juttuja ja totuus olisi toinen :)

Minttukarkki, ite oon kahdessa raskaudessa nimenomaan sairastunut kiinnittymisen aikoihin, eka vatsatautiin ja nyt flunssaan. Varmaan sattumaa, vaikka kyllä täällä foorumeilla sellainenkin huhu pyörii, että keho laskee vastustuskykyä, jotta kiinnittyminen voi tapahtua. Mitään "oikeaa" tutkimustulosta en tästä ole löytänyt.

Mantunen rv 6+4

Pelkkää omaanapailua;
Mulla alkoi nyt joku ihme masennusfiilis...tuntuu, että liittyy kyllä jotenkin tähän kiertoon, kun ei mitään muuta syytä ole. Nyt siis kp18/26-28,dpo4? Tällä hetkellä masentaa, kun on tullut finnejä viimeisen puolen vuoden aikana ihan älyttömästi. Mulla on ollu DianeNova-pillerit varmaan 10vuotta käytössä ennen ku lopetin esikoista ennen. Sen raskauden aikana ihossa ei ollut juuri mitään eikä myöskään yli vuoteen lapsen syntymän jälkeen, vaikka vedin kaksin käsin suklaata jossain vaiheessa. Nyt olen jättänyt suklaan ja juuston pois kk ajalta ruokavaliosta. Syön kuitenkin aika paljon pähkinöitä ja avokadoa...voisko ne vaikuttaa. Jätän nyt toistaiseksi pähkinätkin pois... :( Masentavaaaaaa! Jos en tästä kierrosta raskaudu niin marssin lääkäriin hakemaan tähän jotkut helvatin myrkyt...eli kärvistellään kuun loppuun asti nyt.
Onneksi jäi noita ovistestejä että voin hätäpäissäni sitten alkaa niillä testailemaan, jos rupee ahistamaan loppuviikosta. Silloin tosin vasta kp22-24 eli ei varmaan vielä näy mitään. Ja josko nyt sit odottais r-testin teon siihen kun menkat ei ala, kun viimeksi tuli aikaisilla päivillä joku haamu joka herätti liikaa toiveita. :(

Näyttää olevan yleistä, että jossain vaiheessa kiertoa on varma olo raskaudesta, ja se sitten hiipuu, ja tilalle tulee epäröinti :oops:. Tsemppiä dimsku ja merink90! Minullahan on ihan sama, mitä lähempänä kierron loppu on, sitä varmempi olen, ettei ole tärpännyt.

Toivottavasti wheelchairmama ei ehdi edes käyttää kaikkia tilattuja ovistestejä :wink

Nyytikki2, minullakin tulee usein finnejä, on aina tullut. Olen vaikka mitä lääkkeitäkin välillä syönyt, ei mikään auta lopullisesti. Ihan siedettävä aina välillä, enkä ole löytänyt mitään yhteyttä mihinkään syömisiin, vaikka olen yrittänyt. :angry5

Mileim, me ei yleensäkään nähdä kuin viikonloppuisin. Ja silti toivon tärpin vielä tulevan. :cool:

Ansaki, ei kai sitä testiä ole pakko loppukuuhun odottaa..? vai missä päivissä menet?:wink

On. Menkkajomottelua on selässä, ja rintoja aristaa niin kuin normaalisti ennen menkkoja. Näin untakin jo, että vuoto alkoi. Tällä hetkellä yritän etsiä positiivisia puolia siitä, ettei ole raskaana. Onneksi tosiaan oon töissä ja on illoiksikin menoja, jospa ei ihan koko aikaa miettisi asiaa. :)

Kp 27/28-35

Ihanan positiivinen asenne Hormiga <3 Unista puheenollen, mä olen nähnyt nyt kolmena yönä peräkkäin unta jossa olen raskaana! Viime yönä uin kaiken lisäksi mahani kanssa järven poikki :D
Ja joo, uskon Wheelchair Mama että et ees tarvitse kaikkia ovistikkuja! :)

Mä olen kahtena viime yönä nähnyt tosi omituisia unia...ehkä vähän ahdistaviakin joltain osin. Muistan että viime raskausessa oli kyllä sama juttu että alkuraskaudessa muistin aamuisin unet tosi hyvin ja olin nähnyt myös paljon painajaisia...? No voi johtua myös siitä että on ollu nenä tukossa muutaman päivän ja yöllä varmaan vaikuttaa hengittämiseen sen verran, et näkee jotain jahtaamisjuttuja yms. sen takia :) Vauvaunia en ole nähnyt.
Mahaa muuten nipistää/kivistää hiukan...nyt siis vasta dpo4 eli ei kai mitään kiinnittymiseen liittyvää vielä.
Koita tässä nyt sitten kärvistellä loppukuukausi...jännää!! No voin vaikka aikani kuluks puristella noita finnejä....älllöööööööö!!!

Nyytikki, mulla auttoi finneihin, kun jätin sokerin pitkälti pois vuosi sitten. Syön pähkinöitä runsaasti päivittäin ja raakasuklaatakin ajoittain (ei finnin finniä), mutta megamättökarkkipussit ja sokeria sisältävät elintarvikkeet teki mulle näppynaaman :/

Hormiga kaikki on mahdollista ja eihän se näkeminen vain viikonloppuisin sulje tietenkään pois mahdollisuutta raskautua, ovishan saattaa sattua hyvin sinne seutuville!! :) Optimistinen kannattaa olla! Itsellä lähinnä meinasin vaan sitä, kun se oma ovis todennäköisesti sattuu justiinsa sinne viikonloppuun/ihan alkuviikkoon, ja sillon on just viikonlopun ystävä kylässä ja mies lähteekin sitten sunnuntaina jo takas toiselle paikkakunnalle.. Mut toki sunnuntaina ehtii varmaan talletella ja pidetään vaan peukut pystyssä :happy:

Kp 13/26 yk 2 :happy:

Muokattu viimeksi:
Mä oon joskus lukenut sellaista, että sairastuminen kiinnittymisen aikoihin liittyisi siihen, että keho yrittää taistella "vierasobjektia" eli kiinnittyvää hedelmöittynyttä munasolua vastaan.

Nyytikki2 , onko sulle ikinä sanottu ettei Diane Novia suositella syötäväksi kuin max. vuosi? Minä söin niitä nelisen vuotta, sit kävin gynellä joka kauhisteli kun mulle oli syötetty niitä niin kauan. On kuulemma pillereistä ytyimpiä, minkä vuoksi ei suositella pitkää käyttöä. En tiiä sit tekikö mun kropalle mitään, ainakin tää hemmetinmoinen kuivuus alkoi niiden syönnin aikana.

...ja siis sillä kysyn, kun mulle ei ollut kukaan koskaan aiemmin sanonut, ettei niitä kannata syödä niin kauan.

Huomenta arvon naiset :happy:

Tuulia kyselikin mun ruokavaliosta ja saa tottakai kysyäkkin :cat:, pco oirehtii sen verta innolla(monien oireiden kera) nyt että lähden rajaamaan elimistöstä ruoan avulla palikoita kohdalleen. plussaa toki on jos siinä ohessa muutaman kilon ohenee :woot: Oon tehny aiemminkin saman ja se kyllä tehosi, elämäntapahan se sitten lopuiksi onkin.... kuopuksen raskausaikana meni kuitenkin ruokailutottumukset totaalisesti uusiksi kun joutui lähinnä miettimään ja syömään sitä, mikä sitten helposti tuli uloskin yläkautta....Ajan kanssa sitten otan kyllä ruokia takaisinkin (sokerikin hedelmien ja marjojen kautta jne.) mutta alkuunsa tulee totaali stoppi.

Toivotaan et kaikki oikeasti saa sen plussan nyt tai ainakin pian :)
Täällä edelleen ihme oireet jatkuu alkaa jo epäilyttää onko jotain pielessä.Nyt tuntuu kun istuu niin ihan kunnon kipu toisella puolen muniksissa ja menkkajomotus jatkuu edelleen jatkunut nyt siis viikon.Mutta kp15 vasta.

Pliis vastatkaa joku... Jos sattuis olemaan niin että ovis ois jo ollu, onko normaalia että valkovuotoa (tai jotain kirkasta vuotoa) tulee runsaasti? Mistä se johtuu? Ihan niinkun juoksevaa ja tuntuu että joutuu vessassakin ravaan kun tuntuu samalta kun ois täti tupsahtanu yks kaks kylään, vähän niinkun oikein "lorahtaa"... Yök siis... :wtf: Missä kohtaa kiertoa tää vois olla normaalia?

Monella kierto lopuillaan. Plussatuulia!! Nimeltä nyt ainakin muistuu Tuulia ja Hormiga! :) :)

AstaE: onko sun kohdalla ovis mennyt kuitenkin jo? Voiko olla raskausoire (taas toiveajattelua, mutta...) tietääkö kukaan? :shy: Mulla ei ole aiemmin tällaista ollu...

Takaisin