Raskaaksi 2016

Ovistesti on lähtenyt tummenemaan :p
Nyt sit katsotaan koska tulee plussaksi.
Voi hyvin olla jo parissa päivässä :)
Mä en voi olla varma kp:stä kun on km kyseessä. Itse lähdin laskeen kun vuoto yltyi mutta voipi olla et keho aloitti uutta kiertoa jo kun rtesti oli nega. Sen mukaan olisi kp9. Viimeksi ovis oli kp12.

Wheelchair mama, mulla oli km:n jälkeen limat päällä koko ajan ja olevinaan hedelmällinen olo. Ovistestit näytti puolivälitummaa koko kierron, mutta plussaa ei tullut kahteen kiertoon ovistestin tai lämpömittarin perusteella. Luulen että keho korjaili vahinkoja ja piti kriisin jälkeen estrogeenejä koholla.
Pikaista toipumista sulle ja hyvää ovisplussaa!!
Katjusha kp 6 / 23-30

Tuulia, toivottavasti täti ei saavukkaan... :)

Uusille tervetuloa!
Negan saaneille pahoitteluni. :(

On: kiitos kaikille pahoitteluista, nyt täällä jo parempi mieli. Onneksi. Yritän vaan tsempata itseni, että uusi kierto on uusi mahdollisuus... :)

Muurahainen kp 3/29, yk 24

Toivotaan wheelchair mama, että olisi otolliset päivät lähistöllä! Meillä vähän samoissa mennään, kun mulla vuodon (tuulimunaraskaus) alkamisesta tänään 2 viikkoa. Mitään ovisoloja ei mielestäni oikein ole, tosin en oo varma tunnistaisinkokaan. Testannut oon, mutta koska ekaa kertaa sählään tikkujen kanssa, niin tuloksista en oo yhtään varma. Mut kahtellaan kuin käy ja parasta toki toivotaan.. =)

Hei...ehdotan taas samaa mitä muistaakseni tuolla 2015 ryhmässä, et ne ketkä laskee/tietää kp:n ja dpo:n laittais sen automaattisesti tuonne viestinsä loppuun. Niin ei tarttis aina miettiä/kysellä missä kohtaa kiertoa kukin on... Ok? Ja muutetaan kaikki sitten jossain kohtaa talvea ne rv:ksi, vai mitä?

:) Nyytikki2
Kp16/26-28 dpo2

Oon alkanu miettimään onko mulla jotain puutetta jossaki hormoneissa. Ku jatkuvasti kärsin kuivista limakalvoista, ovis oireita ei ole ja kuukautiset on suht lyhyet ja niukat.

Mutta kai mulla jotain muutaki oiretta olis sitte... o_O

Nyytikki hyvä idea :)
Mukava lukea ja jännätä missä vaiheessa kukakin menee :)
Täällä kovia turvotuksia kropassa, eipä oikein muuta. Plussa loppukuusta olisi kiva :) kaikille paljon tsemppiä tähän kiertoon! :)
AstaE kp18/28 yk3

Täälä kauheat ilmavaivat ja jännitysmaha, katotaan miten käy. Voisin piruuttani testata parin viikon päästä jos jaksan ostaa testiä.

Niemja kp 27? Dpo 4-5?

LaRa: Toivottavasti sielläkin olisi kohta hedelmälliset päivät :)
Ja mulle saisi muuttaa yk6 listaan jos joku ehtii :) aloitimme yrityksen elokuussa eli kai yk:t voi siitä laskea vaikka kierto oli sekaisin.

Wheelchair Mama kp8-10/30-33. Yk6.

Täällä on pidetty siivouspäivää ja syöty olo hankalaksi lohesta sekä minä että mies. Täti ei ymmärrä lähteä vaikka olishan tuo jo aika. Epätoivoiset fiilikset, tuntuu että mahtaakohan tämä onnistua ikinä kuitenkaan kun koko prosessissa on niin paljon asioita joista voi jäädä kiinni ettei raskaudu. Tiiän että eihän mulla mitään hätää ole ku ensimmäinen yk vasta mutta silti. Muutaman päivän välein tuntuu mahdottomalta ja välillä on niin itsevarma olo että. No, jospa tämä tästä taas kuhan tuo täti ymmärtää poistua viimein.
Yk1 kp6 sunnuntaina.

Merink90, toivottavasti tunne osuu oikeaan! Pääasia on, että uskoo ja toivoo - eihän sitä koskaan tiedä :)

Hormiga, vielä on pari päivää aikaa jyrkälle käännökselle, joten nyt kovasti vaan voimia viimoisiin päiviin. Tee uusi testi kun tädin pitäisi saapua, jolloin on jo mahdollista saada se kauan kaivattu plussa.

ansaki, kannatan tuota odottelua, vaikka se kärsivällisyyttä koetteleekin. Ei sitä kannata mieltään madaltaa turhilla negoilla. Mutta toivottavasti siis saat komean plussan ensi viikolla! Kuulostaa ainakin hyvältä.

Dimsku, tervetuloa joukkoon ja pahoittelut pettymysistä. Jospa tällä kertaa tulisi pysyvä plussa!

Mileim, onnea tähän kiertoon! Testaatko ovista vai menettekö rennommin ottein?

pätkis, ouh. Koita livahtaa valvovan silmän alta jossain vaiheessa :) Vielähän sinulla on tässä päiviä muutama aikaa valmistautua.

Wheelchair Mama, ovisonnea!

On: kp 28/ 28-30. Vähiin käy päivät ennen kuin loppuvat. Vielä ei ole merkkiäkään tädistä, jos ei lasketa satunnaisia mahan nippailuja, mutta en jaksa enää toivoa liikoja etten sitten pety. Buukkasin itselleni töitä nyt loppukierron ajalle, jotta saan ajatukset muualle ja rutiinit rullaamaan heti kun hanat aukeavat. Eipähän tule sitten piehtaroitua pohjamudissa niin pahasti. Yk:t on jo menneet sekaisin, joten katsotaan vain kohti tulevaa. Kyllä meillekin se plussa vielä tulee. Pakko tulla.

Mistä kannattaa ostaa foolihappo? verkkokaupasta vai apteekista? Onko hinnoilla eroa?
Tuossa Minisun Mamassa on 400mg mut mieluusti vois olla sen 800mg. Eli 400mg tbl voisin tilata.
Sit ovistesteistä. Onko ebayssa joku merkki joka oikeasti toimii? Ja olisi edullinen?

Wheelchair Mama kp8-10/n.30 yk6

Muokattu viimeksi:
Pätkis, en oo tietenkään lääkäri enkä lähde diagnosoimaan sua, mutta ohut kohdun limakalvo tuottaa laihat kuukautiset ja emättimen kuivuutta seuraa estrogeenin puutteesta omalla kohdallani. Olen näitä lähtenyt hoitamaan Gelee Royal -kapseleilla (joita on kai jo vuosikymmeniä käytetty lievittämään vaihdevuosioireita eli lähinnä estrogeenitasapainoa) ja hyvin on tepsinyt. Nytkin vaikka viime kierto meni muuten ihan pyllylleen, oli kosteat paikat ja ihan normaalit kuukautiset, kierto vaivaiset 23 päivää. Monet ottaa gelee-kapselin kierron ekaksi 2 viikoksi ovikseen asti. Itse otan joka päivä.
Katjusha kp 6 / 23-30

Täällä myös ongelmana kuivat paikat.. :( mut menkat kyllä on vähän liiankin runsaat, en sit tiedä mistä tuo kuivuus johtuu.

Pikaisesti vain omaa napaa ennwn kuin työt alkaa...millään ei malttaisi odottaa että pääsee testaamaan!!! Maha on aamuisin ja iltaisin turvoksissa ja siinä välissä päivisin ja öisin tuntuu siltä kuin kohtua joku pistelisi veitsellä Eilen palailin lomalta ja nostelu pahentaa tuota pistelyä..samantapaista oli viime raskaudessa ja silloinkin kumartelu ja nostelu tuntui pahalta...nyt pitää lähteä töihin..

Täällä myös hiukan fiilis,että olisiko tämä ensimmäinen virallinen kierto nyt se the kierto.Katsotaan tiputaanko korkealta vai tuleeko plussa.
Meillä periaatteessa vähän pakko mennä tjot-meiningillä,koska seksi ei aina onnistu molempien vuorotyön vuoksi ja koska lapset tulee usein yöllä viereen.Ei hajua onko ovis ollut vai tulossa.Nyt siis ollut pientä nippailua muniksissa muutaman päivän jo ja edelleen pientä menkkamaista tuntemusta,että saa nähdä.
Plussatuulia ja tädille näytetään näin
:stop
Kp14/? Tjot 12/15

Täällä kp 18. ovista tikuteltu nyt neljtättä päivää ja negaa näyttää aina vaan. Joko on maailmasta mahtavin kierto tulossa, tai sitten en vaan ovuloi... se voi olla ihan kumpaa vaan. ovuloimattomuutta kyllä itse jokseenkin epäilen... Tänään alko mun runsas prot. ruokavalio, sokton ja mahd. rasvaton :D perhana soikoon. jospa elämä vielä tästä :hilarious: nautaa paistelen pannulla :p

WM mie ostin nyt foolihappoa Lifesta, Superior source vissii merkki ja 800ug vahvuus. Imeskeltävä ni imeytyy paremmin, täältä foorumilta bongattu vinkki et imeskeltävä foolihappo ois parempi. Ostaisin folaattia jos ois varaa mut se on ihan sikahintasta ni siks tuo imeskeltävä. Ei ollu kun pari euroo hintaero folireniin joka on vaa 400 vahvusta.

Täällä kierron käynnistymistä odotellaan, poika jo 1v, imetys jatkuu toistaseks. Vitamiinit sun muut kuitenkii jo kunnossa kun tästä joskus päästää toista yrittää...

WM mie ostin nyt foolihappoa Lifesta, Superior source vissii merkki ja 800ug vahvuus. Imeskeltävä ni imeytyy paremmin, täältä foorumilta bongattu vinkki et imeskeltävä foolihappo ois parempi. Ostaisin folaattia jos ois varaa mut se on ihan sikahintasta ni siks tuo imeskeltävä. Ei ollu kun pari euroo hintaero folireniin joka on vaa 400 vahvusta.

Täällä kierron käynnistymistä odotellaan, poika jo 1v, imetys jatkuu toistaseks. Vitamiinit sun muut kuitenkii jo kunnossa kun tästä joskus päästää toista yrittää...

Mä ostin ekan folaatin Suomesta odotellessani IHERBIN tilausta, jossa kohtuuhintaista.

Oliko täällä limakalvoista ym. Juttua? Itse sain menkkakiertoa parannettua Menolisticalla. Ihan huipputuote, mut valitettavasti sitä ei enää valmisteta enkä ole löytänyt yhtä hyvää vastinetta.

Takaisin