Raskaaksi 2016

Jotenkin huvittavaa miten vahva tunne voi olla että on raskaana. Sitä sitten tullaan Korkeelta alas jos ei ookkaa :O :(

Nyt sitä toivois et tulis vaikka rinnat kipeeks tai aamupahoinvointia merkiksi :D

Itsekkin pelkään juuri sitä putomista korkeelta! Voi kun voisi pitää nyt itsensä niin ettei toivoisi liikoja.

Ansaki: totta. Alkuun pystyin ajattelemaan, että jos vauvaa ei tule niin saan häämekon päälleni jonka valitsin. :D

Mutta nyt kaikki se ajatus jäi ja olo on vain niin varma.
Ihan huomaa hivelevänsä mahaakin välillä.

Miks tää aika ei vois kulua nopeammin :(

Sepäs se, aika kuluis nopeammin JOS ei miettisi asiaa jatkuvasti! :oops: Eikös ajatuksia pystyis mitenkään vaan kääntää off asentoon niin ei pystyis miettiä...

Jotenkin huvittavaa miten vahva tunne voi olla että on raskaana. Sitä sitten tullaan Korkeelta alas jos ei ookkaa :O :(
Mulla oli sama tunne vielä alkuviikosta, mutta se katosi pari päivää sitten, kun kaikki normaalista poikkeavat oireet katosivat :sad001
toivottavasti sulla ja ansakilla parempi onni! :)

Tuulia, jospa siinä kuitenkin kävisi niin, että kupin esilleotto pitäisi vuodon poissa :wink

On. Ei siis mitään tuntemuksia, rinnat on aivan normaalit, vaikka alkuviikosta olivat kuin kumipallot ja kihelmöi. :sad001
Kp 25/28-35, eli vielä hiukan aikaista, mutta testasin aamulla järjenääntä vastaan, ja selvä negahan se tietysti oli. Täysin arvattavissa, ja kun se "olen raskaana" -tunnekin on kadonnut :sad001 mutta ainakin sain hyvällä omallatunnolla ottaa vahvempaa särkylääkettä niskajumiin.
En testaa enää, saa menkat nyt keskiviikosta alkaen tulla.

Mies ei ihan ymmärtänyt mun pahaa mieltä. Eikä sitäkään, että äitiysloman aloittaminen elokuussa olisi ollut käytännön asioiden kannalta helpompaa. Mutta eipä näitä voi itse päättää, kun ei niitä lapsia vaan tilata.

Mietin jos testailisi ensi viikon loppupuolella? Sit olis ainakin varmaan ainakin sellainen varmuus että on päivät täysi, tarkoitan siis ettei tulis taas testattua liian aikaisin. Ja kun en oo mitenkään varma nyt mistään päivistä kun noita pikkuruisia vuotoja ollut miten sattuu niin ei tiedä mikä on ns menkkoja ja mikä jotain muuta... :confused:

Mäkin voisin liittyä tänne! Elikkäs täältä löytyy 1 vajaa 2-vuotias lapsi ja toiveissa olisi toinen. Takana 2 kemiallista raskautta 11/15 ja 12/15. Viime kerralla olin niin hätähousu, että kerkesin jo höpöttelemään syyskuisten ryhmään.
Nyt on piinaviikot meneillään, ensi torstaina pitäisi menkkojen alkaa...saa nähdä kuinka käy :) Oireita on olevinaan taas niin paljon, pahimpana ihan järkyttävät ilmavaivat! Mies vaan naureskelee mulle :D Lisäksi perinteisten itkukohtausten rinnalla naurukohtaukset. Tähän aikaan kuusta on aina itku herkässä, mut noi vedet silmissä räkätykset on mielenkiintosia :D

Hui mikä kirjotusvauhti taas. Hirmusesti onnea plussista plussanneille!! Ja oon pahoillani tätien saapumisista.

On: Täällä loppui menkat alkuviikosta ja nyt taas toiveet korkeella. Vaikkakin pieni stressi vähän pukkaa päälleen, loppuvuodesta lupailtu työn jatkuminen ei nyt toteutunutkaan ja ens viikolla ja siirrynkin sit ekaa kertaa liiton rahalle.. sinänsä ollu onnekas kun heti valmistumisen jälkeen (12/2013) saanut olla töissä nyt tähän asti.. Mies sai onneksi hyväpalkkaisen työn tähän samaan saumaan, nyt ois siis toisaalta ihan hyvä väli babylle ;)

Plussatuulia (tai plussapakkasia, hyrrr) kaikille!!
Mileim kp 11/26

Muokattu viimeksi:
Onko jollain muulla tullut km vuodon jälkeen heti limaa? Tänään tuli kirkasta limaa ihan niin kuin oviksessa. Todella outoa. Nyt on vuodosta alkaen kp 7 ja nega testistä kp 9. Ei kai nyt ovis vielä voi olla??
Kivut ja märkyys kuin oviksen aikoihin. Täytyy seuraavasta pissistä testata.

Dimsku sulla siis täysin sama tilanne kun täällä :) km myös 12/15 ja menkkojen pitäisi alkaa ensiviikonlopulla jos tärppi ei ole käynyt uudelleen!

Wc mama (lyhensin:D) ei mulla ainakaan heti vuodon jälkeen ollut! Kroppahan voi tietenkin temppuilla km jälkeen tai sitten ovis voi jopa olla! :) varuiksi tallettelemaan! Pakko kysyä, että istutko siis p tuolissa nimimerkkisi perusteella? :)

Huhhuh... Laskureiden mukaan kuukautiset pitäis alkaa 10 päivän päästä,kp on nyt 16. Hassua miten sitä koko ajan kuuntelee kroppaa ja nippailuja ja tiesmitäkaikkee. Miten täs nyt osaa odottaa ;)

Ärsyttää kun en nyt tiiä mitä tuntemuksia nää on, siis onko enemmän ovis oireita vai raskauteen liittyviä (toivotumpaa...) vatsaa nipistelee oikeesti jo kolmatta päivää, turvottaa, nenä kuivan tukkoinen (voi olla pakkasestakin johtuvaa), vv on runsasta, päänsärky... Mutta kun tää mun systeemi on sekasin niin en nyt tiiä mitä nää on... Typerää ja taas yhtä miettimistä! :sour:

Takaisin