Raskaaksi 2016

Wheelchair mama, nyt toivotaan että ovis tulis!

Viima, toivottavasti olis raskaus ♡

Sandylle onnea ♡

Jajaja. Pahoittelut negoista ja tädeistä!

Tääläki piinapäiviä jos se ovis oli maanantaina ku sillon oli vahvimmat viivat ja tuntemukset, talletteluja oli sitte -2,-1 ja 0. Katotaan ;)

Nyt ilmeisesti dpo2?

Plussatuulia!

vaveli16 mulla on alkanut tuntua oviksen aikoihin esikoisen syntymän jälkeen noita toispuoleisia kivistyksiä. Ennen en ole niitä huomannut tai tunnustanut ovikseen liittyviksi. Tänään tosiaan kp14 oli toispuoleista kivistystä ja nyt siis dpo0 eli "the ovispäivä" (eilen tikutettu melko vahva ovisplussa). Eli talletteluja vaan sinne jos vaikka sulla kierto on hiukan lyhyempi ja ovis sitä myöden kp11 aikaan...

Onkos kellään testailuja edessä lähiaikoina, niin paljon viestejä, ettei ihan meinaa pysyä mukana laskuissa:)?

Minen tiiä miten tulkitsisin noita ovitestejä, tein eilen ja tänään ja ehkä yhtä vahvat viivat oli kumpanakin päivänä..mutta siis testiviiva jäi kummassakin testiajalla ehkä hieman haaleammaksi ja testiajan ulkopuolella yhtä tummia, mutta käsitin että tulokseen ei voi sitten enää niin luottaa. Olisikohan tuloillaan tai sitten mennyt jo..hmmmm. Vai onko niissä edes niin, että voi näyttää viivaa sekä ennen että jälkeen ovulaation (vai pelkästään ennen) ja voikohan mulla tuo km vaikuttaa testiin jotenkin, jos hcg vielä koholla (en tosin siis tedä onko, kun ei ole testattu)
Kannattaiskohan sitä vaan puuhastella varmuuden vuoksi, eikä miettiä niinkään noita testejä =) ei olis pitänyt tilata koko testejä, kun menin ihan sekasin :D mies tosin luuraa vielä jossain ja itteäkin jo vähän väsyttäis :hilarious:

Onnea ainakin Sandylle plussasta! Nopeasti selailin kirjoituksia läpi ja koitin päästä mukaan juttuihin, mutta kun arki on niin kiireistä, täytyy jostain päästä jättää pois tekemisiä, että ehtii istua sohvallakin :)

Pahoittelut menkoista ja negoista!

Ovistestitkin näyttivät hyviltä ja muutamilla piinailijoilla oli jänniä oireitakin :) Nyt vaan plussaa tikkuihin ja digeihin :signs003

Mulla on itsellä kierron tylsin vaihe.. menkat loppui viime viikon lopulla ja nyt oottelen, tuleeko ovis. En tikuta, kun tunnistan sen oireista. Miehen kanssa on kierto jo korkattu, mutta tuntuu, että arki on niin väsyttävää, ettei meinaa iltaisin jaksaa kuin raahautua nukkumaan :sorry: Toisaalta taas löysin yhden uuden syyn, etten haluakaan vielä raskautua, kun aloitin eilen uuden harrastuksen ja siellä oli niin kivaa, etten halua joutua keskeyttämään raskauden vuoksi:sad001 Jos tämä "stressi pois"-metodi auttaisi tässäkin yrityksessä, on nimittäin aikaisempien kohdalla auttanut :) esikoisen kohdalla luovutettiin yrittämisen suhteen puolisen vuotta ennen plussaa ja kuopuksen kohdalla suunniteltiin lapsettomuushoitojen aloitusta tyylillä et enää kaksi kiertoa ja sitten soitan klinikalle.. sit tulikin plussa eikä tarvinnutkaan

Joo sehän siinä meinaa olla vähän hidasteena, kun iltaisin on aivan poikki sen jälkeen, kun saa lapsen nukkumaan. Etenkin nyt, kun on juuri aloittanut työtkin ja uutta yritän oppia niin et aivot on ihan jäässä ja pää sumeena työpäivän jälkeen. Ihmeen väsyttävää toi aivotyöskentelykin vaan meinaa olla :D

Joku kehui näitä pc testejä mutta näihinkin tulee mulla nämä viivanpaikat. Tuleeko kaikkiin testeihin vai enkö vaan ennen oo huomannut? Värittömiä nuo kuitenkin on eli negatesteiksi miellän. Taidan jatkossa tehdä vaan digejä :D kun oon täällä tuijottanu noita hailureita niin kyllä -niitä näkee nyt itsekin :D

Jotain hyvääkin. Olot on sellaiset kun olis ovis tuloillaan :) en aio tikutella vaan omalla painolla ja fiiliksillä mennään :) ja tosiaan kun kierto vielä hakee paikkaansa niin tää on tätä odottelua

Liitteet

• WP_20160114_00920160114115325.jpg
    WP_20160114_00920160114115325.jpg
    492.6 KB · Katsottu: 208
TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti 9/12
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk6
Mamma_88 Yk 6
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk4
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
AstaE yk3
Kirppu^ yk 3
Wheelchair Mama yk3
Ansaki yk 3
Unajama Yk2
Rbck yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16

Päivittelin itseäni tonne..
Pystyttelen edelleen taustalla toistaiseksi ja joskus silloin tällöin käyn lukemassa. Ei tärpännyt yk 41 meille pikkuinen :( uusi kierto käynnissä ja 20 päivä klinikalla aika. Oon vakavissani miettinyt lopettamista ja et ottaisin ehkäisyn käyttöön kun en enää kestä näitä menkkoja ja aina sitä vaan toivoo ja toivoo :(
Ehkä nyt on vaan synkät ajatukset kun on menkat just alkanut. Tän kierron aijon vetää kyllä täysillä!

Plussa tuulia! ++++

-Mymmelisti kp 4/30 yk42/2

Mie en oo Kotimama saanu pc testeihin viivanpaikkoja, tässä jokunen nega tullu niillä testattuu kierron käynnistymistä odotellessa. Mut miusta tuo viivanpaikka on vähän väärässä paikassa ? Ehkä mie en oo osannu oikeesta kohasta ettii sitä viivanpaikkaa :grin tai sit meillä on vaa vessassa niin huono valaistus...

Munki mielestä tuo on vähän sivussa mut ei tossa kohdassa tollasta kuuluisi olla mitä oon noita tehny. Tää on siitä samasta paketista missä tuli viimeks sama juttu, liekö virheellistä tavaraa :/

Täällä valvomisen kunniaksi tilasin vauvalasta 30kpl raskaustestejä :D
Kun halvalla sai niin pitihän sitä. Nyt kun pääsis vie käyttämään :)
Nivelkivut valvottaa :( otin oxya mut nyt ei meinaa sekään tehota.

Jaa huomenia.....
On. Jäi sitten dpo0 tallettelut tekemättä, toivotaan et dpo-1 riittäisi....
Mä siirryn taka-alalle tuohon loppukuuhun asti (jos pystyn)

Viima, toivotaan parasta! Kyllä ne haamut jo enteilee hyvää :)

Sandy, oi ihanaa mitkä viivat! Oireettomuus voi siis sekin olla oire. Voi kumpa...

RouvaKettunen, harmi, että ei vieläkään tärpännyt, mutta kyllä se sieltä vielä tulee - usko vaan siihen.

muurahainen, pahoittelut! Olkoon tämä alkanut kierto nyt teille plussakierto!

Jopsu, älä vielä manaa pahinta. Ja jos nyt täti tuleekin, niin sitten vain uuteen yritykseen, eikös? Ei lannistuta.

lipstikka, voihan sitä ihan huvin vuoksikin puuhastella. Mutta varmaan juu kannattaa vielä talletella varuiksi, että on sitten ainakin tehnyt kaikkensa. Loput on sitten kohtalon käsissä.

Wheelchair Mama, onpa hienoa. Aloitatteko jo nyt heti perään uuden yrityksen?

LaRa, ei siitä ainakaan haittaa ole, jos heiluttelette peittoja. Nyt vaan kaikki ylimääräinen stressi pois ja nautintoa peliin.

Mymmelisti, voimia ja kärsivällisyyttä! Ehkä saatte klinikalta apuja haaveittenne toteuttamiseen, jos ei perinteisillä kotikonstein onnistu.

Piinailijoille rautaisia hermoja ja plussatuulia! Oviksen hyvödyntäjille myös onnea matkaan!

ON: kp 26/ 28-30. Meinaa jo usko loppua, kun ei ole mitään oloja tai oireita mihinkään suuntaan. Viimeisestä Terosta on nyt se pari vuorokautta aikaa, joten tädin pitäisi saapua hetkenä minä hyvänsä. Ja silti toivon salaa, ettei saapuisi. Mutt kun ei odota liikoja, ei tule pettyneeksi.

Tuulia, toivotaan, ettei täti saavukaan! Sinulla ei onneksi ole enää montaa piinapäivää. :)

Wheelchairmama, toivotaan, että tärppää pian uudestaan :Heartblue. Ja kiitos vinkistä, taidanpa itsekin tilata testejä vauvalasta. Mä en kyllä niitä herkimpiä edes halua.

Mukavaa viikonloppua kaikille, ja heilutellaanhan peittoja myös ihan vain, koska se on mukavaa, eikä päiviä laskien ? :grin:rolleyes:

On. Täällä on (kuvitellut) oireet hävinneet :sad001. Edes tissit ei ole enää oudot. Äh, mun optimistisuus on koetuksella. Lisäksi mulla on tosi paha niskajumi (konttorirottien vitsaus), ja mielelläni ottaisin kunnollista särkylääkettä, ennen kuin saan muuta apua, ei edes pää kunnolla käänny, mutta enhän mä uskalla, kun kytee se pieni ”jos sittenkin” mielessä. Vaikka ihan turhaan. :mad:

Jos me joskus plussa saadaan, niin se tarkoittaa myös paljon käytännön järjestelyjä, muuttoa, vanhempien lasten kouluja pitää vaihtaa yms. Ja nyt vähän alkoi masentaa, sehän vaan mutkistuu, jos LA olisi aikaisintaan marraskuussa, tai ei koskaan. No, ei auta kuin toivoa ja odottaa, ja uskoa, että asiat kuitenkin järjestyy.

Huomenia :)
Jos nää ei oo raskaudesta johtuvia nii pakko olla todella voimakkaat ovisoireet o_O?
Edellisten oireiden lisäksi mulla alamaha on kipeä ollu kolme päivää sekä eilen puolen päivän aikaan aloin olemaan ihan kamala äkkäilijä niin miehelle ku lapsille ja edelleen jatkuu...apua..en koskaa oo sellanen ollu..jos raskaudesta johtuva ni tällänenkö hirmulisko minusta tulee :nailbiting:

Huomenta!

Mulla eilen hais kokoajan nokkaan hiki ja kun mies avasi jääkaapin oven niin valkohomejuusto haisi sohvalle asti :O

Toivotaan nyt isoa plussa aaltoa!

Miehen synttärit on kuun lopussa ja oispa ihana antaa synttärilahja paketti jossa olisi minigrip pussissa raskaustesti ja joku juttu jossa lukisi "sinusta tulee isä" :)

Kirppu ja Merink90, toivotaan parasta :)
on se kumma, kun niitä toisaalta ikäviäkin oireita vaan toivoo saavansa :eek:

Nyt on tilattu kasa raskaustestejä, onpa mistä testailla ajankuluessa myöhemminkin. Edelleenkin tilasin vain niitä 25-herkkiä, sen herkempien kanssa en halua alkaa säätämään :)

Pahoittelut uuden kierron alkamisesesta mymmelisti.. Ei se korkealta tippuminen taida helpottaa koskaan :(

Katsohan nyt ainakin, mitä klinikalla selviää ja visitoi lopettamisajatuksia sen jälkeen uudestaan, jos siltä vielä tuntuu. Ei isoja päätöksiä kierron alkupäivien masennusvaiheessa, eihän? Kovasti voimia toivottelen sinne päin:Heartred

Onnea plussanneille! Syyskuu on ihana aika saada vauva, kun jouluksi on koliikki-itkut tod.näk. jo itketty, saa taas ensi jouluna herkutella kaloilla ja viineillä ja sitten koko ihana kevätaika vauvan kanssa kotona. :) Keksin kyllä joka kuusta jotain positiivista :)
Pahoittelut myös tädeistä ja keskenmenoista. Kuinka paljon keskenmenoja onkaan....

Tuulia, tsemppaan sun piinapäiviä! Mulla KP 23/26-28 ja en ole koskaan odottanut kuukautisten alkamuspäivää näin lujaa. Miehen kanssa sovittiin, että testataan vasta jos kuukautiset on myöhässä ja en jaksaisi odottaa. Ensi viikolla on vielä anoppi meillä kylässä, niin en tiedä miten siinä sitten testaa, jos aihetta on... Onneksi alkaa vkonloppu, niin saa muuta ajateltavaa. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hormiga, älä vielä luovuta. MIlloin olisi mahdollista odottaa jotain merkkejä johonkin suuntaan?

Kirppu, millä kiertopäivillä menet? Olisipa nyt sitä itseään!

Merink90, lupaavalta kuulostaa! Milloin pääset testaamaan?

Manski, kiitos ja samoin! Eipä sinullakaan ole enää montaakaan päivää piinailtavana :)

Takaisin