Raskaaksi 2016

Pahoittelut tädin saaneille :(
Piti oikein laskea niin täällä menossa kp11/? Siis ensimmäinen kierto kierukan poiston jälkeisten kuukautisten jälkeen niin ei tietoa kierron pituudesta.Ennen kierukkaa kierrot olleet n.28-35 muistaakseni.Talletteluja vähän tehty ja varmaankin myös vloppuna vielä mutta ensi viikolla hankalampaa.Tjot-meiningillä piti mennä mut enhän mä voi mitään et mielessä on kokoajan koska on kp14 ja sen perusteella yrittää miestä saada puuhiin:happy:Mutta jännittää kyllä miten käy vähän on fiilis että jos ei heti tärppiä käy menee kauemman aikaa,mutta sen näkee sitten.Jännittävää moniko pääsee lokakuisiin :)

Mulla alko ekat oikeet menkat siinä about kp 24 paikkeilla kun lasketaan kierukan poistopäivästä :)

Ehkäisytön normikierto ollut joskus aikoinaan paria poikkeusta lukuun ottamatta 24-29pvää.

Kp13 kilahti tänään! ;-)

Muokattu viimeksi:
Tuulia, mä menen melko samoissa päivissä sun kanssa, pari päivää jäljessä. Tein vihdoin niin, että laskin ihan kalenteriin merkkaamalla päiviä, ja sen mu
Eli nyt viikonloppuna luultavimmin alkaa tiputella. Ei kai vielä saisi luovuttaa, mutta johonkin ne kaikki lupaavat merkit katosi.
Minne asti sinä aiot odotella testaamista?

Hormiga, tuskin tässä tarvitsee testiä ruveta edes harkitsemaan, kun nyt päivän aikana on olkanut tuttu nippailu mahassa, josta oletan tädin saapuvan huomenissa paikalle. Toivottavasti teillä toiset tulokset sitten myöhemmin.

Wheelchair Mama, onnea matkaan siis! Jotkuthan sanovat, että heti yrittämisellä on paremmat mahdollisuudet tärpätä uudelleen, kun kroppa on jo tottunut hormooniryöppyihin. Näkee sitten kuinka teillä käy.

Kirppu, eli vielä saat piinailla, mutta toivottavasti hyvin tuloksin.

Tällä alkanut siis nippailut, jotka ennakoivat tätiä huomiselle. Jää kierto 27 päivään, jos niin käy. Mutta sitten vaan uuteen yritykseen. Eihän tässä muutakaan voi.

Tuulia: yritän malttaa kuun melkein loppuun. Kai sitä seuraavalla viikolla sais puolessa välin jo testata, mut pelko siitä negasta on suuri

Rbck:Niin siis kierukan jälkeen meni myöskin n.24 päivää kuukautisiin mutta nyt niistä kuukautisista se kp 12 mutta nyt alan vasta kierron pituutta laskea :) Edelleen välillä ihme tuntemuksia katotaan jos jossain vaihees onnistuis tallettelutkin voi mennä huomiseen.

Dpo 8. Jostain iski sellainen tunne että ei oo taaskaan tärpänny. Normaali loppukierron fiilikset päällä. :/

Kp27/30-32.

Osaako joku sanoa että voiko olla selkeät ovisoireet vaikka ovista ei tapahtuisi? Tunnistin jo eilen että vois olla lähipäivinä tuloillaan, ihan samanlaista kun esikoista yrittäessä. Kai ne menkat sitten oli vaikka vaan päivän kesti tammikuun ekana maanantaina.. o.O

Pitikös viiman testailla koska? :)

Hei naiset, kertokaapa parhaat yrittäjien/odottajien puhelinsovellukset (jotka saa samsung galaxylle)! :) mulla on ollut käytössä my period tracker mutta mietin olisiko muitakin!

Jaahas, tää on mulla taas näitä "mitäs jos" päiviä... Eli mietin että, kun mulla oli menkat jotka alkoi 21.12.2015, ja seuraava vuoto (minimaalinen pari tippaa) tuli (mitä neuvolassa epäilivät menkoiksi) kp 18. Mutta mitä jos se olikin ovis vuotoa? o_O Nyt siis kysyn, että onko mahdollista että ovis tulis vasta kp18? Jos siis tää kierto onkin normaalia pidempi, vaikka tai jotain... Toive ajattelua, tiedän... :sad001 Nyt olis si niinkun dpo 8 suunnilleen. :oops: Tää hemmetin jossittelu on vaan niin turhaa, mutta tällainen päivä tänään! :wacky:

Lipstikka, mulla ollu käytössä Ladytimer, melko simppeli sovellus. Mä tykkään siitä. Kokeilin fertility friendiä mut se tuntui tosi hankalalta, ehkä oon vaan liian blondi :D

TJOTTAAJAT/YRITTÄJÄT:
Katjusha .....
Mymmelisti 9/12
PikkuMinski 10/13 yk28
'muurahainen' yritystä 11/13 yk 24
Riiaba yk 21, ensimmäistä
Juliet yk20
Junibea yritystä 07/14
Minttukarkki 8/14
Piipaa yritystä 09/14 (toinen toiveissa)
Hileinen yk 16
Nyytikki2 yritystä 01/15
Emi00 yk11
Maiskukka yk10
Mrsc yk 10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Viima♡ yk 9
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yritystä 08/15
Puikula yk 6
Lipstikka yk 6
Helinäkeiju yritystä 7/15
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk6
Mamma_88 Yk 6
Pätkis85 Yk 5
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Nemira yritystä 8/15
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Toinenpikkuinenko yk 4
iijamariija tjot 09/15
Norael yk3
Syksyinen yk4
RouvaKettunen yk 3
Vargynja tjotyk3
AstaE yk3
Kirppu^ yk 3
Wheelchair Mama yk3
Ansaki yk 3
Unajama Yk2
Rbck yk2
Mileim yritystä 11/15
Niemja tjot 12/15
Mauste yk1
Milttis yk1
diabolicat
Hormiga

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Arwen yk6 LA 08/16
Viipsukka yk 18 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16

ansaki, on mahdollista. Olettaen että meiän esikoisen ikä määriteltiin ultrassa oikein, ovuloin plussauskierrossa kp24. (o.O Jopas, en ollut aiemmin laksenut, mikä kp ovis ois ollut ja yllätyin vähän itekin siitä kuinka myöhään se oli.) Eli ei tuo kp18 ois mikään ihmekään. Pidän peukut pystyssä että saat kohta tehdä plussaraskaustestin. :>

LaRa taisi kysellä ovistesteistä. Käsittääkseni ne voi näyttää jonkinlaista viivaa koko kierron ajan. Mutta ne reagoi myös raskaushormoniin eli voi olla ihan vaan sitäkin. Tsemppiä, on kyse sitten mistä hyvänsä.

Muuta en sitten muistakaan, mitä piti kommentoida taas. Tänne tulee niin paljon viestejä ettei pysy perässä. :\

on. Menossa kp15. Eilen heiluteltiin peittoja ja yritän kovasti olla ajattelematta että jos mun kierto vahingossa ois tässä kierrossa normaali ni sillä saattais jopa hyvällä tuurilla tärpätä. Ei kyllä mitään ovisoireita ole. Pikemminkin mielialat viittais menkkoihin, kun kaikki ottaa päähän. :p

No jos se ois noin että olikin ovisvuotoa, niin tosiaan piakkoin vois testailla... Taas jännää! :) Toisaalta nää mun maha nipistelytkin ja flunssa tuntemuksetkin saatais sitten ehkä liittyä siihen? Mutta selkeimmät raskausoireilut kyllä mitä ennen on ollut niin puuttuu, esim rintojen aristaminen, mikä on aiemmissa ollut eka oire, mutta ainahan vissiin raskaudetkin on erilaisia. No silti en kauheen suuria odotuksia laita tähän, jotenkin tuntuisi epätodennäköiseltä ny...

Mites Norael, testasitko jo?

On. Täytyy sanoa, että mulla on tosi hyvä fiilis tästä kierrosta. Tyyni, luottavainen, toiveikas, onnellinen. En tiedä, mistä se kumpuaa, mahdollisesti siitä, että esikoinen tärppäsi kaksi vuotta sitten samasta kierrosta. Koska tottakaihan asiat menee samalla tavalla kuin silloin, niin varmaan :D Vielähän ei ole mitään voinut tapahtua eli ei voi johtua mistään oikeasta hormonaalisesta toiminnasta tämä olo, mutta toivotaan, että se vaikuttaa positiivisesti siihen, mitä tulee tapahtumaan. Putoan kovaa ja korkealta, jos tärppi ei käy, mutta saisinpahan ennen pudotusta ainakin nauttia luottavaisesta ja onnellisesta olosta. Vaihtelua tähän valmiiksi negatiivisen asennoitumiseen, jota olen monesti harrastanut. Eli leidit, ilmoitan tässä ja nyt, että minä aion plussata helmikuun alussa! Jiihaaa!

Syksyinen kp8/27, yk4

Tänään soitti vie lääkäri ja antoi siunauksen uudella yritykselle :)

Nyt vain sit jännään tuleeko ovis normisti.

Mulla parissa kierrossa ovis jo kp 12. Tilasin Raskauskeijun ovistestejä. Ne toiminut mulla hyvin.

Mulla ei ole kierto ehtinyt vielä tasoittua elokuun kapselin poiston jäljiltä. Ennen sitä oli n. 33pv.
Miten te olette lähtenyt laskemaan yrityskertoja? Siitä kun ehkäisy jätetty vai siitä kun kierto normalisoitunut?
Ajattelin et kyllähän me ollaan yritetty elokuusta asti. Eli periaatteessa olisi jo yk6?

Toivottavasti meistä moni saisi helmikuussa plussan :)

Muokattu viimeksi:
Niin ja vielä..
Te joilla nuita alkuraskauden keskenmenoja ollut niin mikä on paras lääke tukemaan alkuraskautta?
Mä käytän aina raskaana ollessa vk 18 viikolle 34 asti lugeja alakautta. Tuolla koitetaan estää kohdunsuun avautuminen liian aikaisin.

Merink90, saan hyvin kiinni tuosta ajatuksesta. Ja parempihan se on rauhassa odotella, koska ei se varhainen testaaminen kuitenkaan enää vaikuta siihen mitä tapahtuu.

pätkis, samoilla fiiliksillä ja samoilla päivillä täälläkin. Mutta katsellaan nyt hetki kerrallaan, eikä heitetä hanskoja tiskiin. Yritän itsekin tässä vain tasata tunnelmia ja keskittyä muihin asioihin.

ansaki, voi olla noillakin päivillä, kuten tuossa Vargynjakin sanoi. Luota vaan fiiliksiisi ja usko siihen, että kyllä se kroppa kertoo kun jotain tapahtuu. Tietysti liian tarkkaan ei kannata itseään syynäillä, mutta sopivasti toimii.

Vargynja, ei se ovis aina oireile selkeästi, mutta se ei tarkoita sitä että sitä ei tule. Tovottavasti nyt siellä kierrot tasaantuvat ja käy pikainen tärppi!

Syksyinen
, mahtava asenne! Nauti nyt siitä täysillä ja murehdi tulevaa vasta myöhemmin. Tuokoon positiivisuus plussan!

On: kp 27/ 28-30 ja kuukuppi kaivettu valmiiksi hollille. Eilen nippailii hetken alavatsaa ja alaselkää, joten kyllä ne hanat kohta aukeavat. Lähinnä odotan vain uuteen kiertoon pääsemistä, koska tässä kierrossa mentiin hakuammunnalla, kun en saanut ovista tikkuun asti kiinni. Hauskaa oli silti :)

Takaisin