Raskaaksi 2016

Täälläkin tänään kp1, joten yk13 puolelle pyörähdettiin. Seuraava kun lisää jotain listaan, ois kiva jos viitsisi samalla päivittää mulle ton yk:n :)

Jostain syystä mä en edelleenkään ole listalla. Mun piti tänään ottaa ovistikku ja purkki töihin mukaan, mut enhän mä muistanut. Ovis pitäis siis laskurin mukaan olla 23.12. Mut mies flunssassa (onneksi jo paranemaan päin), itse kiikun tulee kipeeks ei tuu tulee kipeeks -vaiheessa ja neidille puhkesi eilen illalla kuume. Päiväkodissa viime viikolla riehunut kuumetauti ja löysi siis tiensä meillekin. Jotta saas nähdä miten tämän kierron käy. Välillä vähän haasteita löytää aikaa talletteluille. Illalla mies saattaa olla väsynyt eikä jaksa, aamulla neiti herää just ku ois aikomus jne...

Joulusiivoamisesta ei tule mitään kipeän lapsen kanssa, joka kaipaa syliä. Enkä keksi, minkä aktiivisuusrannekkeen haluan joululahjaksi (pitäis olla uintikestävä, hyvä uniseuranta, yhteys puhelimeen eli tekstarit, puhelut ym., urheiluseuranta jne).

A P U A!!!!

ImageUploadedByVau Foorumi1450702180.208861.jpg

Paljon onnea jennyhannele! Sait parhaan joululahjan! :) en tiedä koska testaan, ehkä keskiviikkona kun silloin on viikko edellisestä testauksesta jos ei ole täti tullut paikalle vielä.

Onnea jennyhannele täälläkin puolella! Tuli sulle lyhyt visiitti eikä vuosi ole edes alkanut vielä :)

ON: Täällä kierron mukavin vaihe ;) Eilen tuli ovisplussa ja viikonloppu kuluikin pitkälti "niissä" merkeissä... Vielä pari varmistusta tässä alkuviikosta ja olemme voitavamme taas tehneet. Ja sitten alkaakin se piina sitten...

Onnea Jennyhannele! Ansaki; milloin ajattelit testailla?

Täällä tylsä vaihe: kp 19/28. Kuvittelen, että kaikki nipistykset ja tänään alkanut flunssa merkitsevät JOTAIN. Toissa yönä heräsin yhtäkkiseen alavatsakipuun, toivon, että kiinnittymiskipua, mutta todennäköisesti oli vaan ilmaa vatsassa :bag: Onneksi joulu vie ajatukset hetkeksi muualle!

Mulla ollu niin ihmeellinen koko kierto, että en tiedä oikein testaamista... Väsynyt olen (ei välttämättä mikään oire...) ja vatsassa hiukan nipistelee, mutta ei mitään muuta. Mulla raskausoireet yleensä tullut tosi nopeesti, lähinnä rintojen kipeys tullut äkkiä, mutta nyt ei mitään, joten en usko plussankaan tulevan. :sour:

Takaisin