Raskaaksi 2016

Täällä on kyllä vahvoja naisia, kun noin hienosti pärjäätte vaikka raskautta ei ole kuulunutkaan. En voi muuta tehdä kuin nostaa teille hattua ja toivoa kaikille onnistumista nyt ensi vuodeksi <3

On. koko porukka on nyt kolme päivää maattu kuumeessa. On tää jotain ihan kauheaa. Viimeksi oikea kuume ollut joskus 10 vuotta sitten yläasteella. Ovistesti näytti tänään komeaa viivaa, joten JOS vaan illalla enää hereillä ollaan niin pitää yrittää talletella vielä.

Catsie, kiva saada sut mukaan - ellei joululahjaa tule :) sitä toivotaan ensisijaisesti tietenkin!

Sainpa minäkin aikaiseksi "pistettyä kirjat" tälle puolelle :) Syksyinen kp8/27, yk3

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jopsu yk6
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Todella vahvoja naisia täällä ryhmässä,toivon kaikille teille plussaa tulevalle vuodelle,en voi kuin kuvitella miten vaikeaa on kun täti kurvaa paikalle kerta toisensa jälkeen,jokainen olisi ansainnut sen pysyvän plussan,ja raskauden ihmeen.
Esikoista täällä yritetään,meiläkin on suvussa paljon todella sitkeää endoa joten siksi jännitti varsinkin alussa ryhtyä tähän,koska lääkäritkin varoitelleet että tehdä nuorena lapset. Noh nyt ikää 28, ja ultrassa ainakin todettiin ettei endoa näy,joten se huoli onneksi väistynyt nyt taka-alalle ja yritykseen keskitytty. Jospa jokainen ,meistä saisi sen oman nyytin vielä vierelleen tai te joilla on jo niin pikkusisaruksen isommille.
Toinen pikkunenko jospa jaksoitte hyödyntää oviksen :)

Helinäkeiju: Hyvä, että merkkejä endosta ei löytynyt :) Mulla on alavatsan ultraus 30.12 kätilöopistolla. Jouluaattona pitäs tädin ilmaantua, saapi nähdä. Tänäänkin oli lämmöt 36.8 astetta ja viimeyönä heräsin ehkä miljoonakertaa siihen, että tisseihin sattui. Myös verisuonet paistaa rinnoista! On mulla ennenkin ollut arat tissit, mut tää nyt on ihan ääripää kipua :D Urheiluliivit päällä, jo kolmatta päivää. Yölläkin

Jennyhannele dpo9 kp24-28 yk5.

Kiitos ❤️ - Sitä täälläkin toivotaan. Kerrotaan nyt vielä, ällövaroituksella Eilen ja tänään aamupissan yhteydessä, tuli hirveet määrät valkkaria. Mitä ei mulla juuri koskaan tule. Muutenkin kostea olo kokoaika. Tämmösiä oireita ei oo edellisissä kierroissa ollut lainkaan. Ehkä sitä alkaa jo uskomaan ihmeeseen :)
Mua nauratti eilen, kun muistin anopin käyneen elokuussa jollain selvännäkijä-ennustajalla :"D Ja tämä kyseinen naikkonen oli meidän kohdalla nähnyt enkelivauvoja ja loppuvuodesta onnistuneen raskauden. Eikös nyt ole loppuvuosi, parempi olis ennustusten käydä toteen. ;) Mut toisaalta, kuulisin sitten loppuelämäni kuinka mun anoppi meidän plussan kävi ennustuttamassa :D Apua, on muutenkin todella hankala persoona ja välit on tosi kylmät luottamuspulan vuoksi. :D

Mahtavalta kuulostaa oireet,toivotaan parasta!!!

Täällä jennyhannele ihan sama juttu,tädin pitäisi kurvata jouluaatona jos tulee,dpo 6 oli tiputtelua muutama tippa,nyt huimausta,valkkaria todella runsaasti sekä mahassa kipua ja alaselässä välillä... ei ole ollut muissa kierroissa tätä vv.tä näin..
toivotaan että on plussasta johtuvaa teillä ja ultrassa löytyisi pieni ja ennustus kävisi toteen :)
Muoks: se pitää vielä omanapailla, että poikkeuksena muihin kiertoihin,on todella rauhallinen olo tämän asian kanssa,eli ei yhtään polttele testit kaapissa,ja olo muutenkin sellainen että täti tulee jos niin on tarkoitettu,hassu olo

Muokattu viimeksi:
Jennyhannele, todella hyvän kuuloiset oireet siellä ja olit ilmeisesti jo testin tehnyt ja saanut haamun? Toivotaan että se lähtee vahvistumaan, oireet ainakin vaikuttaa plussaukseen sopivilta. :)

Tääl on oireita enemmän kun laki sallii vaikka kerrankin oon koko kierron yrittänyt asennoitua siihen, että menkat tulee ja tammikuussa on lääkäriaika. Nyt sit alkaa miettiin, mitä jos sittenkin ois se tärppi käyny. No ens viikkoon on maltettava. Uskonpa, et kuitenkin tuun tässä ryhmässä pysymään...

DPO 8 KP 22/27-31

Salamanteri: Juu, testin tein eilen ja joku viivanpaikana/haamun tapainen testiin tuli. En vielä uskalla ajatella sitä plussana, kun näitä kemiallisia ol nyt takana niin monta. Jouluaattona sitten selvinnee tilanne.

ON. Mä en oo saanu yhtäkään kunnon viivaa ovistestiin tän viikon aikana. Ainoat viivat on ollu pe ja la ja nekin hailukampia kun kontrolliviiva :woot: kp 13/24.
Itse arvelin ovulaation tuohon perjantaille.
Tein testin joka päivä noin klo 17 kun olin ollut juomatta sekä pidätellyt 2h.
Onkohan nyt ovulaatioton kierto vai vaan hailut hormonitasot :bored:

Carolyn: Ompa kumma. Mut voisko sulla ovulaatio olla myöhässä? Mulla henk.kohtasesti ovisplussalle paras kellonaika on klo 13-14! Se ihanne kellonaikahan on aika laaja, 10-16 välillä olisi hyvä testailla. Mut mulla menee lh-huippu tosi nopeesti ohi, että jos on unohtanut klo 13 testata, voi se olla jo haalea esim klo 17. Toivottavasti se ovis sieltä tulla tupsahtaisi! Tsemppiä epäselvään tilanteeseen!

Ja mää taas mietin kun on tän kierron osalta mulla mielestäni (tuntemuksien mukaan) ollu 2 ovista? Mutta kaikkiaan ollu niin outo kierto, että taitaa mennä plussailut ohi kokonaan... :eek: No ehkä ens kierto sit selkeämpi...

Miksmäen voi olla testaamatta?
ImageUploadedByVau Foorumi1450632052.547125.jpg

Kuvaan taaskaan oikein saanut näkymään, mutta siinä teillekkin ihmeteltäväksi :)
Jennyhannele dpo9 kp24-28 yk5

Jostain syystä se testaamatta oleminen on tosi hankalaa! Vaikka tietääkin, ettei kannata liian aikaisin testailla turhien pettymysten välttämiseksi! Itse heilun kans testien kanssa, mutta vielä olen malttanut, alkuviikosta täti tulee kumminkin niin en viitsi testiä tuhlata. :eek:

Ja mulla ainakin ahdistus kasvaa, kun ei osaa sanoa onko viivanpaikka vai haamu :D Mut nyt ei oo enempä testejä kotona, joten keskiviikkoon aijon yrittää odottaa seuraavan testin kanssa x)

Takaisin