Raskaaksi 2016

Täällä taidetaan jutella enemmän nyt kuin tuolla 2015-ryhmässä. Oon ollut aika hiljainen nyt itse kun kierto vaan nyt junnaa. Nyt mennään kp 32/28(?), nega tosiaan oli testattu kp 28 ja odotukset aika olemattomat. Nyt ollut pari päivää sellaista paikallista "pistävää" jomottelua alavatsalla, ihan kuin jollain puikolla tökittäisiin siihen. Ei nyt ainakaan menkoilta tunnu, joten odotellaan nyt vielä. En tiedä koska uskaltaisi alkaa testailemaan uusiksi.

Salamanterille ja kaikille muillekin tärppionnea! Toivotaan paljonpaljon jouluplussia!

Unajama, mun korvaan kuulostaa hyvältä tuo sun oire :) kun oot viikon myöhässä, niin pitäis kyllä näkyä :) Parasta onnea matkaan!

Mäkin siirryn tuolta 2015 ryhmästä tänne. Nyt siis kp14-15/28 ja yk2 km:n jälkeen. Taustasta sen verran, että esikoinen siis 2v ja menkat alkoi pitkän imetyksen vuoksi muistaakseni vasta 1/15, joten siitä asti siis virallisesti yritystä vaikkei siis ehkäisyä missään vaiheessa esikoisen syntymänkään jälkeen käytetty. Eka km oli 4/15 ja toinen 10/15. Nyt kova luotto tähän kiertoon...

Sitä toivotaan, olisi maailman paras joululahja <3

Näin kuukausi sitten vasta pillerit lopettaneena kyselisin: mistä päivästä käyn laskemaan yk? Lopetuspäivästä? Silloinhan se yritys virallisesti alkoikin.. Nimittäin sitten se alkais huomenna sit yk 2. :) ja ärsyttävää, kun en tiedä mistä päivästä kävisin tuota kiertoakaan laskeskelemaan, tuosta kolmen päivän kestäneestä vuodostako.. hmmh.. :wideyed: alavatsaa kramppailee ja kihelmöi tosi oudosti, ei ole olevinaan aikaisemmin tällaisia kihelmöintejä tuntunut ja eilen illalla oli todella etova olo. Pistin sen liian makeansyönnin piikkiin.. :p sitä varmaan kuvittelee vaan itselleen kaikenlaista kun toivoo ja lueskelee muiden oireita. Lähipiirissä esikoista yrittivät reilun vuoden verran ja juuri, kun aikoivat hakeutua lääkäriin, tulikin iloinen yllätysplussa. Nyt pikku plussa täyttää 3kk ja on niin syötävän suloinen :joyful:

Ja tääl ainaki ku on oikeesti vuotopäivä eli jos alkaa pienellä tuhrulla se eka päivä en ainakaa laske kp 1 ja näin sanottii polilla :)
Tosin mulla ku aukee hanat nykyää ni se on kyllä kp 1 ei epäilystäkään :D

Hei kaikille!

Minäkin hyppään sekaan tuolta 2015- ketjusta, koska täti saapui tänään vierailulle, kuten oli odotettavissakin. Mutta ehkä nyt alkava vuosi tuo mukanaan jotain muuta, kuin tätä jatkuvaa kuumeilua, pettymyksiä ja stressaamista. Koitetaan ainakin ottaa rennoin rantein.

Tänään siis kp1 ja yk jotain 7-9 välillä. Terokuurilla mennään, jotta kierrot pysyvät säännöllisinä, minkä lisäksi käytössä maca, vehnänalkioöljy, foolihappo ja muut vitamiinit. Ovista testaan myös, jotta saadaan hyödynnettyä otolliset päivät.

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Tosiaan tänne siirryn nyt tuolta 2015 ryhmästä kun täti teki eilen hiljaa saapumistaan! Täällä tosiaan yritys alkoi elokuussa ja nyt lähti käyntiin yk 7 ! Ei muuta kuin 2016 paljon plussaa+++++ :))

Jopsu kp 1/25-28 yk 7

TJOTTAILIJAT/YRITTÄJÄT:

Katjusha
Mymmelisti yk 41 / 1
Haikaranyytti yk 31 (ensimmäistä)
PikkuMinski yk28
Salamanteri yk 14
Ninukki yk12
Piipaa yk11
Maiskukka yk10
Puhvis yk9
Minni2 yk 9
Jopsu yk 7
Arwen yk6
Helinäkeiju yk5
Jennyhannele Yk 5
Tyttötiikeri yk 5
Larppaaa yk5
Carolyn yk5
Mamma_88 Yk 5
Kärpänen yk4
Nemira yk 4
Pätkis85 yk 4
Gatusa tjot yk 4
Senni_ yk4
Piia84 Yk 3
Toinenpikkuinenko yk 3
Norael yk3
Syksyinen yk3
Vargynja tjotyk 2
Sydänkäpynen yk2
Manteli90 yk2
Kirppu^ yk 2
Ansaki yk 2
Unajama Yk1
Rbck yk1
Viipsukka ?
Niemja tjot/yk 1
Lilium yk1
Mileim yk1
Mantunen yk1
Mauste yk1

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16

Unamaja: Kuullostaa hyvältä, milloin testailet? :)

Omanapa: Eilisestä illasta asti, tullut aika koviakin kourasuja alavatsalle. Mahalteen kun menee niin alkaa pistelee ja polttelee koko vatsassa. Aivastaessa tuli kauhee repäisykipu, vähän menkkamaisia kipuja mut ei sit kuitenkaan. Tulee sellai aaltoilevana
Mulla ei siis koskaan ennen menkkoja oo mitään kipuja, harvoin menkkojenkaan aikana!

Jennyhannele dpo10 kp25-28 yk5

Jennyhannele hyvät on oireet, jospa haamu vahvistuu pian!!!!
Unamaja sinne kanssa plussaonnea ja pipanalle myös, jospa saisimme kaikki jouluplussat :)
Helinäkeiju dpo 10

Juu siitä vuotopäivästä aloitetaan, sen tiesinkin, mutta lasketaankohan tuo kolmen päivän turhuttelu vuodoiksi lainkaan.. :O ihan karmeet pakottelut kyllä alavatsalla, tuntuu kun vois millon vaan alkaa taas vuoto. Sais kyllä melkein alkaakin, jos ei muuta nämä kipuilut meinaa :)

Jennyhannele peukut pystyssä !! :P

Mileim tuliko vaan pelkkää tuhrua? Minulla vuoti viime kierrossa kunnolla yhden pv.n ja kaksi tuhrua niin se oli oikea kierto muy hankala sanoa jos pelkkää tuhrua...olin vahingossa puhelimella hipaissut ja arvionut viestiäsi,poistin arvion :rolleyes:
Jospa sinulla on kroppe sekaisin kun pillereiden lopetuksesta niin vähän aikaa..minulla tuli vaihdevuosi oireet ja hikoilin kamalasti kun lopetin pillerit ja elimistö sekaisin oli monta kuukautta,kihelmöi yms.. olin varma raskaudesta :grin

Helinäkeiju juu, pelkkää tuhruttelua vaan. Itsekin veikkaan tuota, että kroppa vaan niin sekasin nyt. Toivottavasti tokenee piakoin :D

Takaisin