Raskaaksi 2016

Nostan isosti hattua sulle Katjusha. Olet todella vahva, kun jaksat yhä toivoa! Toivon että saatte pian viimein ansaitsemanne onnen. Paljon tsemppiä! Ja pahoittelut negasta. Pidetään vielä pieni toivon kipinä yllä kunnes se vuoto sieltä kunnolla alkaa.

Samoin muille kauan yrittäneille tsemppiä! Itsekin jouduin esikoista yrittämään yli vuoden ja tiedän nuo tunteet vaikka nyt toisen kohdalla olen vasta yrittämisen alussa. Enkä voi olla pelkäämättä että tässä kestää yhtä kauan ellei pidempäänkin. Ainakin kierrot on vielä jotain ihan absurdia ja kai niiden lakanoidenkin pitäisi vähän useammin heilua että jotain tapahtuisi. Ehkä jos ovuloin, on taas halujakin. Tänään oli vielä päivällä, mutta ne kaikkosi aika hyvin pojan iltaraivarin myötä. :(

Kyllä on pakko myöntää että Katjusha, olet aivan ihanan positiivinen! Toivon myös kovasti, että vuosi 2016 olisi sinulle plussa vuosi! :Heartpink Ja komppaan myös samalla tätä päihdeäiti asiaa, se on kyllä todella väärin! Itsekkin työskentelen mieleterveys/päihdepuolella ja näitä tulee jonkin verran vastaan kyllä ja sitä aina miettii, että miksi!

Itse joudun esikoista yrittämään vielläkin ja kohta kolme vuotta :( miten toivotonta on tämä lapsettomuus! Meille kun vaan riittäis se että saatais kokea edes vanhemmuus saatais edes yksi :( miksi tän pitää olla näin vaikeeta! Katsottiin juuri hiljaa toivotut dvd ja alko vaan masentaa :(

Vaaveli: kauniisti kirjoitit :)

Jopsu: En tiedä itsekkään miten me ollaan tähän päivään selvitty ja miten selvitään tulevaisuudessa viellä :( voi kun ei tarvitsisi enää selvitä vaan saatais se esikoinen! <3

Haikaranyytti, oon seurannu teitä tuola toises ketjus jo ja niin toivoisin sulle ja Katjushalle jo plussaa! Ootta uskomattoman vahvoja naisia, ei voi muuta sanoa ❤
Ja pystyn niin Haikaranyytti samaistumaan sun ajatuksiin. Aivan samoja tunsin sillon esikoisen yrityksen aikana, enkä uskaltanu koko raskaudesta nauttia kkm takia.

Täälä kp 15, huomiselle ennustan ovista jos kierto käynnistyi. Teen huomenna viä o-testin, ja jään ootteleen menkkoja hamaan tulevaisuuteen.

Nenna, tuli niin tippa linssiin kun luin sun tekstiä! Olet niin ihana ja niin ansainnut oman plussasi ja syliin asti sen saat ainakin niin toivon koko sydämmestäni<3<3

Haikara, tervetuloa tänne! Nyt sitte plussailemaan! ;) ja seuraavaksi vaan ryhmään synnärille 2017 ellei jo 2016<3 oot ihana! :)

On. Jouluna näyttäis olevan ovis tai ainakin niin mulle tuo womanlog ennustaa ja koska kierto ollut aina säännöllinen on mulla toiveissa saada monta kovaa pakettia! Ja vielä useempana päivänä.. Jaksaakohan pukki??? :D
Jos ei musta kuulu niin hyvää joulua ja palataan joulun jälkeen! <3 kyllä vaan koko ketju tyhjäksi 2016! Enään täällä olevat ei siirry toisen vuoden ketjuun! ++++++++<3 ;)

-Mymmelisti kp 8/30 yk 41/1

Semmonen ryhmä sit mymmelisti oikeesti perustetaan tai uskon etä sä perustat ;)
Kyllä se pukki jaksaa kaho hyvän asian eteen :p mä uskon vahvasti että pian sä plussaat nyt ku endoki hoidettu <3

PikkuMinski, kiitos! :Heartpink Mä tiedän kyllä etten varmasti ole yksin näiden ajatuksieni kanssa, mutta silti on aivan suunnaton helpotus kun joku toinenkin sanoo sen ääneen. Sullakin on kuitenkin noita yk:ta paaaljon enemmän kuin mulla, joten kiitos tuesta, arvostan sitä.

Kiitos Katjusha tsempeistä.

Nenna, sä saat kyllä tulla huuteleen siihen juuri plussanneena, olen iloinen puolestasi. Vilpittömästi. Kiitos kun jaoit ajatuksiasi. Toivon todella, että kaikki menee hyvin loppuraskautesi kanssa ja että saat joskus herätä rättiväsyneenä syöttää pientä ja vaihtaa vaippaa kun sitä löysää on tullut vaipan täydeltä aina selkää myöden. :p

PiPaNat, jotenkin sitä kokee nyt tekevänsä väärin kun valittaa, kuuluneeko tuo osana suomalaisuuteen. :wtf: Sitähän itsekin pelkäsin että toiset suuttuu kun jo lapsia omaavana kiukuttelen täällä kun kolmosta yritetään ja vielä näin lyhyellä realistisella yrittämisellä.

Niemja, jokaisella on oikeus omiin tunteisiinsa. Mäkään en saa niitä katkeruuden tunteita tukahdutettua kokonaan. Korkeintaan työnnettyä hetkeks syrjään vaikka järki huutaa koko ajan ettei toisen onni ole multa pois.. :rolleyes:

Tsemppiä Haikaranyytti kiertoihin, toivotaan että kaikki romppeet (vitskut yms) ja letrot saisivat otolliset olosuhteet aikaiseksi että tärppi kävis mahdollisimman pian.

Jopsu :Heartpink

Vaveli, täälläkin kolmatta yritetään ja kaikilla meillä on yhtäläinen oikeus tulla äidiksi, ei tartte potee huonoa omaa tuntoa lapsista. :)

Mymmelisti, tässä ei varmaan ole väliä ootko ollut kiltti vai tuhma, luulen että molemmilla onnistaa. :hilarious:

Kiitos kaikille vertaistuesta, olette ihania. Nyt on huomattavasti helpompi hengittää ja lähteä optimistisempana uuden oviksen metsästykseen. :)

Nemira kp6

Näin unta että olin raskaana... Herätessänikin hetkellisesti asian luulin olevan niin, kunnes totuus paljastui... Huoh...:sad001 No ei muuta kun jouluaskareita kohden! :happy:

Nemira:Juu en mä siis huonoa omaa tuntoa koe siitä et kolmatta toivon vaan lähinnä siis siitä kun tänne ryhmään tulin tosiaan kun joillain takana niin pitkä yritys ensimmäistä jo ja itse puhelen innokkaana vasta aloittaneena kolmannen yrittäjänä. Mutta toivon että pitkään yrittäneet saa pian plussia ihan niinkuin toivon niitä itselleni ja muillekkin!Tehdään sellainen ryntäys odottajiin eikö?

Mymmelisti, kiitos aamun nauruista :D pidän peukkuja että pukilla riittää puhti!

Voi ansaki, toi on niiin kurjaa kun unet voi joskus olla tuskallisen toden tuntuisia. Tsemppiä!

Täällä kp 1 ja ladytimer ennustaa ovista uudenvuoden ajalle. Eli ilotulitusta silloin sit tarvitaan myös makkarissa... jeij. Yk 3 alkakoon.

Voi miks ihmeessä mulle ei näy nämä uudet viestit ilmoituksena vaikka seuraan ryhmää :eek:
Nyt vasta huomasin että täällähän ollaan tosi aktiivisia,ja yritin lukea viestejä...
itse roikun vielä tuolla 2015 ryhmässä kynsin ja hampain :grin,katsotaan kuin käy...

Ansaki, ihan niinku Katjusha sanoi, enneunet ei oo eka kerta täällä :D
Miehän siis en lääkärin mukaan voinut tulla tässä kierrossa raskaaksi (sori ku hoen tätä, mut siis voit kuvitella ett jos lääkäri sanoo, ni kyllä sen vaan uskoo ja toivon menettää ja katse on tulevaisuudessa ennemmin). Näin joskus oviksen aikaan pölhöä unta, naurettiin vielä sille tuolla pitkään yrittäneiden ketjussa; näin unta ett tein r-testin johon ei heti piirtyny mitään (niinhän se ois pitänyki olla), menin tekee jotain muuta ja sit ku menin heittää sitä roskikseen, siinä olikin toinen viiva! Saatiin tästä unesta siis oikeesti makeet naurut :D
Sit oikeessa elämässä tein "tarkistusnegan", joka oli nega mut roskiin heitettäessä se ei ollukaa enää nega :D

Eli toivotaan ett sielläkin on enneunesta kyse! :)

Haikara: Tervetuloa! :)
Katjusha: Voimahaleja lähettelen täältä! ❤️
Kaikille tsemppiä piinapäiviin ja pahoittelut negan kohdanneille :(

Omanapailua: Lämmöt 36.8 astetta, kolmatta päivää! Tissit niin kipeät , että ei pysty mahallaan nukkumaan ja nännit?!?! Töröttävät ulospäin, ihan uutta mulle! Tänään testattu eka r-testi, koska olen malttamaton :D Joku viivanpaikan tapainen ehkä havaittavissa, mutta en sitä kuvaan saanut vangittua. Maanantaina seuraava testi.
Ihanaa viikonloppua kaikille ❤️
Jennyhannele dpo8-23/28 Yk5.

Haikaranyytti vasta yk1 ja kierto ehkä vasta palautui, tuo esikoinen on siis 2kk :D oon vaan hätänen alottamaan uudestaan ku uskon että taas menee se yli vuosi, esikko tuli yk14 kkm jälkeen..

Nemira näinhän se on, ei se oo itteltä pois mutta silti jostain syystä on katkera.

Mymmelisti sais jo kans plussata, eikös nyt ollu teidän kierto ;)

Sydänkäpynen ja Katjusha pahoittelut tädistä, mukava uusvuos siis tulos molemmille ;)

Jennyhannele, toivotaan vahvistumista viivalle, paras joululahja olis ♡

Takaisin