Raskaaksi 2016

Voi Niitä, mä voin antaa pari kiloa ja syödä ne takasi tänää heti! :D

Janniliini, täällä päin suomea on ilmeisesti hieman hiljaisempaa lapsettomuushoidoissa, ni sen takia varmaan vauhdilla päästiin asiaan. :) mutta onhan tässä jo kohta sen kolme vuotta sitä plussaa siihen raskaustestiin toivottu, et ei mun pää varmaan olis kestänytkään pidempiä jonotuksia... :)

Voi muurahainen, mä oon täällä niin täpinöissäni sun puolesta <3 ootan aina koska oot kirjoitellu blogiin kuulumisia, varsinkin kun hommat etenee nyt ja mä toivon koko sydämestäni että nyt sä plussaat <3 <3

On. Oikein paljon onnea Riikkarii <3

Mä totesin just että oon nyt 19h unohtanu ottaa minipillerit, eli siis en muistanu illalla ottaa, enkä viitti ottaa enää ku pistäis kropan varmaan sit jo liian sekasin ni päätin sitte jättää pois. Parempi kai näin ku jatkuva verenvuoto, seksiikään kun ei oo koskaan ja silloin harvoin kun on niin voi hyvin käyttää sitten kortsuakin. Ja loppuvuodesta sit kokonaan pois ja lupa toiselle :P

Ooh meni ihan kylmät väreet kun luin muurahaisen blogikirjoitusta <3 nyt kaikki peukut pystyyn että kohta on pikkuinen matkassa :Heartpink:Heartblue:Heartred

Miitu, jos pystyis niin antaisin mielelläni pari kiloa multa sulle! :P

Toivotaan nyt muurahaiselle sitä kauan odotettua plussaa! Jospa kaikki suru ja murhe saisi kuitenkin onnellisen lopun? :)

Rakas ystäväni antoi minulle lahjakortin taitavalle luontaishoitajalle, jolla kävin imetysaikana akupunktiossa ja sain paljon apua imetykseen. Nyt vähän ajattelin, jos saisi ehkä apua raskautumiseen, mutta koska olisi paras hetki hoidolle? Kolme kertaa saan käydä akupunktiossa (hoitaja yleensä myös kuivakuppaa ja hieroo samalla, sekä moksaa). Tyttöjä aloin odottamaan, kun vyöhyketerapiaa "harrastava" (ei varsinaisesti kouluttautunut) ystäväni käsitteli kohdun ja munasarjojen pisteitä. Seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi. Nyt tietysti toiveet ovat korkealla, että olisi uudestaan yhtä tehokas apu! :)

Tiarellalla jo hieno vahva viiva :happy:

Mä oon aina aatellu, että ylipainoa saa olla aika paljon ennenkuin vaikuttaa raskaaksi tuloon. Itselläkin jonkuin verran...Mutta tiedän ihmisiä, joilla tosi paljon ja ei vaikuttanut mitenkään. Kai se on aika henkilökohtaista. Oiskin kiva, kun vois jakaa kiloja niitä tarvitseville :happy:

Muurahaiselle ihan mielettömästi peukkuja!

Kertokaas miksei piikkimattoa saa käyttää raskaana ollessa? Mulla on sika jumissa ollut koko kesän ja syksyn selkä/hartia/niskat ja oon piikkimatolla yrittänyt itse niitä saada rentouduttua, mutta maton ohjeessa lukee, ettei raskaana saa käyttää. Mietin vaan, että jos tässä pamahtais paksuksi, että mikä tähän on syynä ja mit...häh?

Alaselällä käytettäessä on kai mahdollisuus, että käynnistää synnytyksen ja piikkimaton valmistaja siirtää vastuun pois itseltään.

Oukei kiitos, mutta ilmeisesti yläkroppaan voisi olla ok? Googlekaa ei oo osannu kertoa syytä. Hitsin pimpulat kun pitää olla juntturassa vähä väliä..

Tällaisen yllätyksen sain aamusella... :) varovaisin mielin edetään! :Heartpink
20160922_083127.png

Oukei kiitos, mutta ilmeisesti yläkroppaan voisi olla ok? Googlekaa ei oo osannu kertoa syytä. Hitsin pimpulat kun pitää olla juntturassa vähä väliä..
Omalla vastuulla. Itse käyttäisin huoletta, mutta toki jokainen päättää itse. :)

Takaisin