Raskaaksi 2016

Elämäni ensimmäinen ovisplussa bongattu(kp22)! Oon ihan mielissään tästä tapahtumasta :hilarious:

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    496.7 KB · Katsottu: 175
Heidukka, hieno ovisplussa!
Me tilattiin pre-seediä, kun luin tarpeeksi että KY:llä voi "torpedoida" siittiöt. Meillä oli muita syitä hedelmättömyyteen, mutta kyllä tätäkin konstia voi kokeilla. Pre-seed on kyllä oiva ja riittoisa liukkari, ohjeen mukaiset määrät voivat aiheuttaa "tulvan" eli vähempikin riittää :)

Joku viivanpaikka vaan toi testissä näkyvä, tänään tuli vaaleanpunaista paperiin pyyhittäessä. Eli menkat vissiin tulossa! Tosin esikoisen kohdalla tuli vaaleanpunaista paperiin rv 6+1. Eiku vaan uutta yritystä kehiin ja paremmat testit. :D

Itselleni vannoin, että nyt en kehittele oireita tässä kuussa, mutta toisin tuntuu käyvän :D Nyt on kp 27/30 ja taas kaiken maailman oireita. No muutaman päivän jälkeen toivottavasti selviää... Kunhan ei olisi samanlainen kierto kuin edellinen, että venähti 10 päivää. :mad:

Täällä menkkoja odotellaan, eilen olisi pitäny alkaa. Tänään kyllä aamulla mahaa jomotti siihen malliin että eiköhän ne kohta ala... Mulla oli kyllä edelliset menkat hieman oudot, alkoivat ma tiputtelua ja vasta 6 päivää myöhemmin su oikeastaan kunnolla (aloin yhtäkkiä vuotaman kuin Niagaran putous, ei ole IKINÄ ollut sellaista ennen). Eli toisaalta en ihmettele vaikka alkavatki vasta viikon päästä. Mut pakko sitä ainaki yksi testi on tällä viikolla tehdä jos ei ala kuulumaan...! :D

Otin itsekin käyttöön tuon WomanLog, ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. :) Siellei vain ihan kaikkia oireita ole mitä minulla on ollut, mutta hyvä että siihen voi tehdä omiakin merkintöjä.

Tapaako täällä kukaan tehdä ovistestejä aamupissasta? Mun tekis nyt niin mieli koittaa tehdä aamuisin(kin) koska olen kahdessa viime kierrossa saanu aamupissasta ovisplussan, ja iltapäivällä/illalla se on ollut jo nega.

Ohjeiden mukaan aamulla tuloksen pitäis näkyä huonommin mutta mulla se ei kyllä niin oo mennyt.

En tiedä vaikuttaako se että täyttä yötä en oo pissaamati vaan jossain vaiheessa aamuyötä hipsin aina vessaan ja sit jatkan unia taas... (testin olen tehnyt sitten aamupäivällä noustuani)

Ja sitten taas päiväsaikaan se 4h pidätys taas ei multa onnistu. :/

Huomenta! Osaako kukaan kertoo mikä vois olla...Koko eilisen päivän alavatsa arka ja jäätävät menkkajomot ja nyt aamusta sama homma jatkuu :/ tänään kp17.

Roze, mie oon tehnyt joskus aamupissasta ovistestejä ja kyllä oon ovisplussan saanut. :)

Nennu, minäkin veikkaisin ovista...

Amparo, en ole löytänyt mistään fyysisestä apteekista, mutta voi olla esim YA:n verkkokaupassa. Itse tilasin Raskauskeijusta samalla kuin niiden hyviä ja edullisia ovistestejä.

Viitsiikö tänään tehdä ovistestiä? Eilen oli nega, sitä edellinen oli haalea viiva. Kalenteri sanoo että 2 päivän päästä pitäisi ovulaation olla

Milläs dpo:lla aikaisintaan saattaisi plussan saada näkymään? :wink

Mä tein eilen iltapäivällä klo 16 aikaan ovistestin ja näytti haaleeta viivaa. Klo 20 aikoihin alkoi kivut, koko oikea puoli alavatsasta juili ja lantion oikea puoli ihan tulessa koko yön. Aamulla tein tokasta pissasta ovistestin niin räikeä plussahan se oli. Nyt on ovis hyödynnetty taas ja nyt odottelua ku ne menkathan kuiteki taas parin vkon päästä alkaa...

Kp15/30, Yk6.

Liitteet

• PSX_20160831_085257.jpg
    PSX_20160831_085257.jpg
    216 KB · Katsottu: 179
Takaisin