Raskaaksi 2016

Inertia, siinä voi tuntua pari päivää ennemmin sellaista valmistelevaa jomotusta ja pistelyä. Itselläni ainakin hyvässä kierrossa alapää käy turpoamaan ja limat muuttuu munanvalkuaiseksi, ollen vahvimmillaan juuri ovisplussapäivänä. Samoin himot herää tässä tahdissa. Munasarjat saattaa olla kovinkin turvoksissa. Jälkikäteen keltarauhanen voi kipuilla.
Ovisplussassa testiviiva näyttäytyy yhtä vahvana tai vahvempana, kuin kontrolliviiva. Tämän tuloksen voi saada myös, jos on paksuna :)

Tervetuloa Inertia ja Mimosa32! Pikaista plussaa toivon teille!

Niemja: Ihania uutisia siulla. Kiva kuulla, että pienellä on kaikki hyvin.:happy093

Viime yönä ei nukkumisesta tullut mitään ku tään päivän ultra jännitti!:nailbiting: Menin nukkumaan ennen puoltayötä, mutta pyörin sängyssä ainakin kahteen, jonka jälkeen nukahdin ja nukuin puoleen kuuteen, mutta sitten ajoi vessaan ja uni ei ei sit tullukkaan ku jotain vaille seittemän ja kello oli soimassa jo 9.30. No, näillä mennään. Lähen pyörälenkille muksujen kaa ennen kuin lähetään ajelemaan sairaalalle. Odottamista enää 2.5 h.:nailbiting::)

Niin ja tosiaan ovisoireista vielä... Rinnat mulla kipeytyy vasta ovispäivän jälkeen. ja sitten taas rauhoittuu ennen kk. Välillä tuntuu, että oireita on ihan laidasta laitaan ennen menkkojen alkamista, mutta nuo ovisoireet ovat vakioituneet tunnistettaviksi. Kannattaa ensin tikuttaa pari kiertoa niin oppii tunnistamaan itse omat ovis oireensa. Jokaisella varmaan vähän omanlaisensa :happy:

Taikatuuli, onko sulla siis varhaisultra tänään? Ilmeisesti juuri näihin aikoihin :happy: Toivottavasti kaikki on hyvin!

Tervetuloa joukkoon Inertia ja mimosa32! :)

Mulla sama kun Mashnulla, raskauden jälkeen oviksista tullut tosi kivuliaita! Tosin vasta tokan raskauden jälkeen, mutta kuitenkin. Mulla oireina muutaman päivän limat ja sit yhtenä päivänä kovat kivut toisella puolella, usein vasemmalla. Olen aina ajatellut, että se kivulias päivä on se varsinainen ovis, mut nyt kun lueskelen noita teijän oireita mitä missäkin oviksen vaiheessa on niin en tiedäkään onko se niin :eek: Jos keltarauhanen kipuilee vasta oviksen jälkeen, niin mitä jos ne mun kivut sillon yhtenä päivänä onkin sitä eikä itse ovista :eek: Pitäisiköhän sittenkin tikutella pari kiertoa ja varmistaa kummasta siinä kipuilussa on kyse :bored:

Mulla meni ainaki nyt yks yhteen niin että julmien kipujen kanssa samaan aikaan tehty ovistesti oli kirkuva plussa, edellisenä päivänä tehdyssä tikussa oli paaaaaaaljon hailakampi viiva.

Mulla ne pistelyt vasemmalla tuntuu päivä ennen ovulaatiota, ensin yleensä tulee pistely ja vihlonta ja joku 6-12h jälkeen paksua limaa..

Voi kun olisikin noin selvät ovisoireet! Pistää kateeksi :) Ilman tikkuja menisi varmaan ajoitus meillä pieleen, koska himot tulee vasta jälkikäteen, enkä osaa noista lämmöistäkään ottaa selvää. Nyt tosin näyttää kierto tasaantuneen, mikä tietysti helpottaa laskennallista prosessia. Mutta juu, on siinä tikuttamisessa vaan se oma viehätyksensä :)

Ny kyllä rasittaa kans ku se viime kierto veny, ni menkat alkaa 3-7 päivän päästä... ärsyttävää kun ei tiedä milloin ja jos se venyy taas lisää. Ei ainakaan oo yhtään mitään oireita mihinkään suuntaan. :(

Takaisin