gooseberry
Piirimestaruustason postaaja
kukka^^ ja muut mahdolliset uudet tulokkaat joiden nimimerkkiä en maininnut aallokossa: Tästä saatte
ja tästä! 

Anskunen en ole vielä neuvolaan soittanut, soitan varmaan kahden viikon päästä
ja rentouttavaa ja onnistunutta laivareissua :) oi ihanaa olis jos voisitte silleen romanttisesti hyödyntää risteilyllä

Kiitos, olen otettu mutta TE olette kans niin PARHAITA

Sarina1 OMG OMG se on toinen viiva! Mikä kp ja dpo? Jee :D olen onnellinen, varovasti jo nyt onnea, toi on meinaan 25 vahvunen eli olet raskaana
mulla on semmosia kokemuksia että silloin kun en ollut raskaana niin en saanut siihen mitään ja kun olen nyt niin sain tällasen :D 2 päivää sitten!
Diku kaunis profiilikuva <3 ja hyvin olen voinut.. on vaan ollut vähän huonovointisuutta kun tuntuu ettei mene ruoka alas..
ja tästä! 

Anskunen en ole vielä neuvolaan soittanut, soitan varmaan kahden viikon päästä
ja rentouttavaa ja onnistunutta laivareissua :) oi ihanaa olis jos voisitte silleen romanttisesti hyödyntää risteilyllä

Kiitos, olen otettu mutta TE olette kans niin PARHAITA
Sarina1 OMG OMG se on toinen viiva! Mikä kp ja dpo? Jee :D olen onnellinen, varovasti jo nyt onnea, toi on meinaan 25 vahvunen eli olet raskaana
mulla on semmosia kokemuksia että silloin kun en ollut raskaana niin en saanut siihen mitään ja kun olen nyt niin sain tällasen :D 2 päivää sitten!Diku kaunis profiilikuva <3 ja hyvin olen voinut.. on vaan ollut vähän huonovointisuutta kun tuntuu ettei mene ruoka alas..

Täällä piinapäiviä vielä useampia jäljellä.
Tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan:)