Raskaaksi 2015

kukka^^ ja muut mahdolliset uudet tulokkaat joiden nimimerkkiä en maininnut aallokossa: Tästä saatte :talk017 ja tästä! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017
:talk017

Anskunen en ole vielä neuvolaan soittanut, soitan varmaan kahden viikon päästä :excited001 ja rentouttavaa ja onnistunutta laivareissua :) oi ihanaa olis jos voisitte silleen romanttisesti hyödyntää risteilyllä :Heartpink :ky

Kiitos, olen otettu mutta TE olette kans niin PARHAITA :king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king:king
Sarina1 OMG OMG se on toinen viiva! Mikä kp ja dpo? Jee :D olen onnellinen, varovasti jo nyt onnea, toi on meinaan 25 vahvunen eli olet raskaana :Heartred mulla on semmosia kokemuksia että silloin kun en ollut raskaana niin en saanut siihen mitään ja kun olen nyt niin sain tällasen :D 2 päivää sitten!

Diku
kaunis profiilikuva <3 ja hyvin olen voinut.. on vaan ollut vähän huonovointisuutta kun tuntuu ettei mene ruoka alas..

Liitteet

• 20150107_183404.jpg
    20150107_183404.jpg
    204 KB · Katsottu: 181
Sabetti, kiitos. Mä vaan toivon, että lh-piikki olis niinkuin ekassa kierrossa. Silloin tikutkin kunnes viiva alkoi taas haaleta, ja plussa kesti melkein kaksi vuorokautta. Viimeksi en testannut enää niin pitkään, mutta plussan sain illalla ja aamulla. Jos en saa plussaa, niin mahikset tässä kierrossa on tasan nolla, siksi jännitän.

Sarina kyl toi plussalta näyttää:). Wau kiivi mitkä viivat. :smiley-bounce013Täällä piinapäiviä vielä useampia jäljellä. :rolleyes:Olis kyl kiva saada tollaset mahti viivat. :smug:Tervetuloa uudet mukaan kuumeilemaan:)

Mä jo luulin, että foorumi on hiljentynyt, kaikki muut plussannu ja jätitte mut yksin tänne kuumeilemaan. Mutta onneks vaan puhelin ei ilmottanutkaan saapuneista viesteistä ja te ootte vielä täällä :) ei siinä etten kaikille plussaa hirmuisesti toivois!

Onnea Sarina!! Huomenna aamulla uutta kuvaa?

Ja Beislalle onnea oviksen metsästykseen. Kyllä se tulee vielä!

Ihanaa viikonloppua neidit! Mulla huominen menee raskaana olevien ystävien kanssa. Mäkin haluun :(

Tänne on tullut niin paljon viestejä ettei meinaa mukana pysyä ollenkaan :) Ensinnäkin aivan mahtava plussa-aalto nyt menossa! Joka päivä tullut uusia plussia eli onnea hirmuisesti kaikille!! :)
Ja uusille kuumeilijoille tervetuloa!

Kiiville kiitokset ihanasta plussapuhallus viestistä. Huomioit aina niin hyvin kaikki muut että viestisi saa hyvälle tuulelle <3

Muokattu viimeksi:
Kiivi oot ihana ♡ kyllä noilla plussapuhureilla jotain saadaan aikaan ;)

Onnea hurjasti plussanneille!! Teitä on taasen tullut lisää :D

On: kp 1. Ja ketutus on suuunnaton! Oireitakin olevinaan oli.. noh, uuteen nousuun..

Muoks. Ja Myylle voimahaleja ♡

Madonna ja liliina tervetuloa!

Anskunen: tais se meidän esikko saada alkunsa laivalla... siellä se keinunnassa hyvin pääs perille :/ tsemppiä

Kukka: meillä oli hoidossa poika menny sanomaan että saa pikkuveljen! :0 hoitotäti kysy että odotanko ku poika oli niin väittänyt... ei video että hävettää!

Kiivi vau mitkä viivat <3

Ja sarina mä nään myös haamun sun testissä, vahvistumista sille :)

Pahoittelut tädistä kettuli :( toivottavasti tää on se teidän kierto!

Kuka testaa seuraavaksi? :) ja milloin?

Täällä tänään kp26 ja viiminen Tero naamaan. Joten sunnuntaina tai maanantain täti tulee. Ja sitten päästään letroilemaan.

Jahka joku listaa päivittää, niin mullekin saa merkitä 1/15. Vaikka the virallinen ohjeistus ilmeisesti onkin, että pillerien lopettamisen jälkeen pitäisi ekoja luomuja odottaa, niin me päätettiin olla radikaaleja ja aloittaa heti, koskapa hartaasti toivotaan pikaista plussaa (ja koska mun luomumenkat on aina olleet tappokivuliaat ja pitkäkestoset, eikä mua kamalasti huvittaisi niitä kovin monia nähdä). Tietääkö kukaan, miten pahasti kierto sekoaa, jos on pillereitä syönyt pitkän aikaa useamman liuskan peräkkäin ennen lopettamista?

Äh, aina ajattelen et nyt vastaan ajatuksella kaikille, mut täällä käy niin vilkas keskustelu, et se on ihan mahdotonta etenkin puhelimelle! Mutta paljon onnea taas uusille plussanneille!
Ainakin Sarina oli kuvia laittanut, mullekaan ei ole niitä viivalaseja suotu, mut kyllä haalean viivan tikussa näen! Onnea!!!
Ja tervetuloa uudet!

Täällä kp 4/30-34 ja täti taitaa olla pakannut kimpsunsa ja häippässyt muualle. Nyt sitten vähitellen ovista bongailemaan ja jännäilemääm että millä fiiliksellä se mies tässä kierrossa on. Saanko sen kellistettyä oikeisiin aikoihin ja saanko sen jättämään ne kumit laatikonpohjalle...

Mä olin syönyt pillereitä (yasminelle) 12 vuotta putkeen ja sen jälkeen kun oon lopettanu, kierto on koko tämän puoli vuotta ollu sen 27-30 päivää. Että mulla ainakin pysyi tosi tasaisena.. toki hirveet raskausoireet tuli toisessa kierrossa.. kroppa oli vissiin vähän sekaisin ku ei saanukkaa pillereistä hormoonia :) mutta se oli onneksi vaan sen kerran.

liliina mulla meni pillereiden jälkeen kierrot ihan sekaisin. Ekat luomu menkat tuli kp27. Mutta sen jälkeen kolme kiertoa oli 51-54 pituisia. Se on kyllä tosi yksilöllistä miten ne menee. Ja en ikinä syönyt levyjä putkeen ilman taukoja.

Mutta tervetuloa ja toivottavasti teille plussa tulee pian :)

Sazulle peukut että maanantaina plussa pärähtää ;)

Tyttötiikeri hävitä kumit tai tee reikiä ;) no ei. Toivottavasti miehes jättää ne suosiolla pois. Miehet ovat yleensä vähän hitaampia tässä asiassa :D

Mulla taas pillereiden jälkeen kierto tasoittui. Ennen pillereitä ei ollu mitään logiikkaa, tuli ja meni miten sattu, ja oli kovat kivut + vuoto runsasta ja pitkään kesti. Pillereiden jälkeen kierto 28-31 n. vuoden ajan, ennenkun nyt raskauduin :)

Takaisin