Raskaaksi 2015

Hyvänen aika naiset miten paljon ootte kirjoitellut. :)Aivan uskomaton määrä plussia tullut. :eek:Huh olenkohan kohta täällä yksin kirjoittelemassa :eek:Kaikille oikein paljon onnea. :)Pitkät viikot minullakin vielä ennen testiä. Tervetuloa uudet. Kiva kun on muitakin yli 30 v. Kun vaan mä. :)

DarkMimosa ala stressaa, jokainen tupakka jonka oot jo jattanyt polttamatta, on voitto. :) Mulla vaikutti tosi paljon sellanen artikkeli, jossa oli ultrassa katsottu kuinka sikio kouristeli joka kerta kun aiti veti savut. Tsemppia!

Kiitos kaikille onnittelijoille. Ja onnea minunkin puolesta heille jotka on plussaa tikkuun saaneet. :)

Mä luulen, että se oli noi pitkät vapaat syynä tähän plussa aaltoon. Toivottavasti jatkuu ni kaik ootte vielä plussanneet. ;)

Sinsulle onnea plussasta! Kumpa kaikki päästäis aaltoon mukaan ♡

Darkmimosa yrität kuitenkin, niin älä stressaa. Sulla sentään omatunto kolkuttelee ja muutenki oot ajatuksen tasolla lopettamassa. Tsemppiä kovasti!!!

Lueskelin näin jälkikäteen vanhempia viestejä taukoilun ajalta ja huomasin et kiivimami on plussannut!!! Onnea hurjasti matkaan :Heartbigred oot ollu niin hyvä tsemppari ja hyvän tuulen luojana täällä, joten ethän hylkää meitii kokonaa?

Ja Dikulle syvimmät pahoitteluni tapahtuneesta :Heartbigred

Kaikille haluan toivottaa tammikuun plussatuulta!!! ++++++++ täällä jo moni aloitellukin ;)

Niinhan se on etta usein sellaset "piikit" syntyvyydessa tulee 9 kk joulun/juhannuksen ym. jalkeen, monesti ollaan kavereittenkin kanssa laskeskeltu omista syntymaajoista 9 kk taaksepain, ihan hauskoja tuloksia. :grin

Nimim. "Wappupallo"

voiko ihon kuivuminen olla raskausoire? Kutiseekin ihan kiitettävästi. Päivällä väsyttää, mutta illalla oon pirteä :) nyt siis kp28, testaan vasta 19. Päivä, jos sinne asti päästään, ku on niin pitkät kierrot yleensäkki.

Junttura, jos suomessa asut niin voi kuivuva iho johtua ihan kelistäkin :) mutta ei pidä tietenkää poissulkea mitään :) toivotaan parasta

Itse lopetin tupakoinnin viimeisimmän raskauden aikana ja km jälkeen vetäsin pari tupakkaa mutta sinne se jäi. Eli kohta puoli vuotta täysin savuttomana! Jes :)
Tsemppirutistukset kaikille saman asian kanssa painiville! :Heartred ei ole helppoa, varsinkin kun meilläkin ukko vielä polttaa. On vähentänyt muttei kokonaan lopettanut!

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(54 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
yritystä 8/14 LA 21.8.
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA 14.09.15
Sannis86
yritystä 11/14 LA 10.09.15
Vauvahaaveilija
yritystä 3/14 LA 17.9

Nostin vain listaa ennenkun katoaa :) täällon kp28/28-35 menossa

Onnea plussista Babyluv ja Sinsu :Heartbigred Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkalle mukaan :Heartred
DarkMimosa; Useampi polttaa "muutamia" päivässä kuin tunnustaa..Se että vähentää askillisesta vaikkapa kolmeen on hyvä saavutus.Savuttomuus sitte loksahtaa jonain päivänä kun on henkisesti valmis :rolleyes:
Oon ollu polttamatta melkeen pari vuotta kesäkuussa km jälkeen poltin varmaan askin ja taas lopetin.
Nyt perjantaina taas menin kessu ostoksille ja reippaasti ostin koko kartsan..Aattelin et poltan sen pahimpaan v**utukseen,ellei sekään riitä ostan lisää..Ei ihan tervellinen tapa käsitellä mutta tapa kuitenki :oops:
Soitan ens viikon tiistaina "omalle" gynelle kun sinne on ne paperit menny et onko hänen mielestä niiiiiiiiin pitkä tauko tarpeen.
Vielä pitää valittaa=Oon siitä asti kun oon sairaalasta päässy melkein vaan nukkunut..visiin stressi vaati veronsa :confused:

Muokattu viimeksi:
Peukkua tupakoimattomuudelle! :) hyvä me! Itsekin taistelin pitkään lopettamisen kanssa, ja musta tuntu et se lopettamisen yrittäminen aiheutti vaan lisästressiä ja joskus se stressikin on oikeasti pahempi kun se jos on saanut vaikka jo siihen malliin et polttaa sen muutaman päivässä. Tää on vaan mun mielipide siis! Mä oon ollu nyt reilu puol vuotta ilman tupakkaa, mut mä oon siirtyny sähkötupakkaan joka se tosin on nikotiinillinen, mut musta sekin on parempi ja tän avulla oon päässy kokonaan tupakasta irti :) tsemppiä!

Voimia diku! :) oot ajatuksissa.

Täällä tänä aamuna nega :( Kp taitaa olla jo 43.

Hmm... Taas kroppani on aika erikoinen. Mitäs mieltä olette oliko eilinen ovisplussani vai voiko viivat vielä vahvistua?
ImageUploadedByVau Foorumi1420697137.295568.jpg

Eilinen vahva viiva tuli heti tikun kastuttua tänään se vahvistui vähän vaan ja hetken kuluttua. Eilen kyllä limoja lorahteli housuihin. Et olisko se kuitenkin se eilinen ovisplussa?

Muokattu viimeksi:
Muurahainen; Varmaankin sitä eilistä ajattelisin..Mulla kans O+ päivänä se viiva tulee heti,eikä viiden minsan venailun jälkeen..

Tana aamuna vessassa paperiin tuli ruskeaa vuotoa. Iso kivi jysahti vatsanpohjaan samantien, joko taas.. Tassa raskaudessa oon ollut niin onnellinen ja luottavainen juuri siksi, kun mitaan vuotoja ei ole ollut.. :sad001

Tiistaina ultra, saapa nahda onko siella sittenkaan ketaan.. Toinen km kolmeen kuukauteen vois olla mun paanupille liikaa.. :confused:

Voi Katapultti, kumpa kaikki olisi kunnossa!

Muurahainen, ehkä se ovis oli sitten eilen. Varmaan vaihtelee merkin ja ihmisen mukaan, millaiset viivat tulee. Jos käyttää samoja testejä monessa kierrossa, oppii miltä viivan kuuluu itsellä näyttää.

Ns.menkat niukentuu entisestään.Normisti kestävät 6pv ja siitä 5 on aika runsasta vuotoa.nyt 4pv ja ei juuri mtn ole tullut siteeseen.Toivo valemenkoista vahvistuu :D tänään täytyy tehdä testi taas töiden jälkeen :)

Katapultti, voi ei. :( toivotaan että oli harmitonta vuotoa! <3 jaksamisia sinne!

Diku sillä mäkin ajattelin kun se heti pärähti se vahva viiva siihen, et oisko mun LH:n huippu saavutettu eilen. Tosin äsken pissin päivän toisen pisun tikkuun ja hyvinhän tuokin vahvistuu.

Tässä vielä kuva tämän päivän toisesta ovistestistä. Mut tosiaan eilen tuli nopeasti testiviiva ja tää tuli hitaasti muutaman minuutin sisällä.

ImageUploadedByVau Foorumi1420703094.631906.jpg

Takaisin