Gatusa: sulla on kyllä melko super neiti siellä että oksat pois. Lähtee aikasin kävelemään.... toivottavasti tytöllä järki ja kohtuus kehittyis samaa tahtia ettei sattuisi isompia vahinkoja

se on se suomalainen hapankorppu joka teki sun vauvasta niin jämäkän :)
Onnea Sinsu plussasta!
Sazu87: tervetulo
Anskulle: plussa puhallus! !! Puuh!
Darkmimosa: esikoista odottaessa en vaan pystynyt kokonaan lopettamaan. Se omantunnon tuska on jotai hirveetä ni miks ei senkään voimalla.
Johanna: et oo yksin... kyllä määkin täällä vielä oon koko tän vuoden.
Diku: voi olla. Stressi väsyttää!
Murkku: onko sulla ollu ovis tuntemuksia muuta ku limat. Talletelkaa vaan lisää ni ei jää siitä kiinni...ja tuo viimeisin on kyllä jo plussa!
Katapultti82: toivotaan että vuoto on harmitonta! Hirveästi tuntuu varmasti kun mietityttää et mitä tapahtuu. Halaus!
Diku: en ollu mä... mutta todella hyvä vinkki! Itsellä oli niitä kaksoishormooni testejä joita tein kp 8 - alkaen... niillä kyllä sai varman plussan. . Kannatan hymy naamaa varsinkin jos ei tiedä millon ovis on. ..
On. Ihan hirveetä yrittää kommentoida kaikille jotai kun päiviä jo mennyt viime kerrasta... no mutta nyt se on tehty...
Täällä dpo 11 ja limat on lisääntynyt. Välillä tulee sellasia valkoisia kokkareitakin mutta enimmäkseen kirkasta munanvalkuaista. Mies tuli eilen kotii... niin ja tosta valkeesta kokkareesta meinasin hiivaa mutta ei mulla muita hiiva oireita ole...