Raskaaksi 2015

Kyllä babyluv minäkin hailakan punaisen viivan näen! Vahvistumista viivalle ja parin päivän päästä kannattaa testi uusia! :)

Onko muuten mahdollista ettei raskaushormonia ole vielä tarpeeksi vaikka ns.kuukautisetkin alkoivat, koska haamun jälkeen tein uuden testin puolen h sisään ja siihen ei ilmestynyt haamun haamua.Ja haamu testin virtsa oli kerennyt olla rakossa kauemmin?!

Babyluv toivottavasti ei ole kiinnittymis yritys joka näkyy testissä. :( mutta parin päivän päästä varmasti selviää. Toivon sinulle kyllä plussaa ja puhallan plussa Puhuri täältä! :)

Beisla, laskurin mukaan mulla pitäisi ovis olla vasta sunnuntaina, mutta näköjään vois ollakki nyt aiemmin.

Ja meillä on tänä vuonna heiluteltu peittoja viime päivinä huomattavasti enemmän mitä muuten lähiaikoina. Eikä kyllä pelkästään lisääntymismielessä. Mies ei edes tiedä mun kierrosta mitään tässä kierrossa. :) eilen viimeksi pupuiltiin. :)
Toiveet alkaa taas nousta, josko tämä olisi nyt vihdoin se meidän kierto?!? :)

Myy ja muutkin jotka mietiskeli kuinka hanakasti mies on antanut tutkituttaa ittensä. Meillä suostu heti, ei ehkä ihan "innokkaana", mutta olisihan se vähän väärin jos minä tai kuka muu tahansa nainen käy läpi kaikki tutkimukset (joita on naiselle huomattavasti enemmän) ja kokeilee kaiken maailman hormoneita, jotka usein aiheuttaa erilaisia epämielyttäviäkin sivuoireita ja sit vasta kuukausien päästä havaitaankin että miehessä onkin vikaa... Anteeks suorapuheisuuteni, mutta jos jonkun mies vastustaa tutkimuksia niin tämä kannattaa kyllä ottaa esille.

Täällä oli jossain vaiheessa keskustelua meidän kuumeilijoiden iästä, minä olen 36 ja mies kolme vuotta nuorempi. ENsimmäistä yhteistä siis yritetään ja minulla 15vuotias tytär.

I H A N I A ++++++uutisia tullut useita, kaikille onnittelut. On aina jotenkin niin hienoa nähdä noita kuvia viivoista ja digeistä!

Itellä tänään ööö... kp28, Tissit ihan sikakipeet ja lämmöt koholla, eilen oli 36,8 tänään 36,4, normisti on 35,5-35,8. Oon niin onnellinen kun tässä kuussa mää varmaanki ovuloin, ainaki olot on ollu sen mukaset. Ei haittaa vaikken plussaa saiskaan, On ollu niin monta ovuloimatonta megakiertoa että tämäkin antaa syyn iloisuuteen! :)

Babyluv on siellä jotain :)
Vahvistumisia viivalle !

Silv saat täältäkin tsempit tupakoinnin lopetukseen ! :) Mä oon ollu raskaudet aina ilman, mutta sortunut km:n jälkeen uudestaan :sad001 Nyt ihan ilman syytä päätin lopettaa ja oon ollu nyt kaksi päivää ilman tupakkaa :) Pahaa tekee välillä, mutta teen jotain hyödyllistä niin tupakan tuska unohtuu ! Mä alan pikkuhiljaa uskoa että mä pystyn tähän !!

heis ihanat :)

onnea plussanneille mashaAllah :)

täällä ollaa pihal mitä kellekin kuuluu ku oli nettipimentoa. mariam voi hyvin, kannattelee päätä, yrittää päästä liikkeelle millo mitenki nostaa takamust ylös laittamal ite jalat konttausasentoo, yrittää käsil millo vetää itteää eteepäi millo nostaa itteään. ikää vajaa 3vko nyt. ruokahalu hyvä alhamdulillah koska maitoa riittää. öisinki heräillää ja mulla unet vähis ku pidän huolta että pojat saa nukkua. itellä sektion jälkee viel kipui mut toivun hyvin alhamdulillah. siivoilua, lastenhoitoo, kokkausta, neulomist siitä koostuu päivät.

Pepe: Meillä tutkimukset meni niin, että kävin ekan käynnin itekseni yksityisellä gynellä, joka teki sisätutkimuksen ja ultrasi sekä tietty haastatteli. Sit kävin labrassa verikokeilla (tyroksiini ja prolaktiini). Sitten soittoajalla sain kuulla, että arvot on normaalit ja sitten hän laittoi lähetteen eteenpäin. Tämä oli siis toukokuussa 14. Tässä kohtaa ajattelin, että taitaa mennä jouluun, ennen kuin mitään TYKSistä kuuluu (hoitotakuu on se 6kk). Eikä mitä. Parin viikon päästä tuli kotiin paksu kirjekuori, jossa oli aika heinäkuulle ja ohjeet miten miehen tulee käydä siellä hoitamassa oma osuutensa jo hyvissä ajoin ennen sitä poliaikaa. Siellä polilla oltiin yhdessä ja kuultiin, että simpat on ihan hyvät. Mies ohjattiin käytävään odottamaan ja mulle tehtiin sisätutkimus, jossa ultrattiin. Sitten suositteli sitä aukiolotutkimusta ja klamydiatestejä molemmille. No niissäkin sitten käytiin. Mulla se aukiolotutkimus oli elokuun puolivälissä. Sen tuloksenhan saa tietää ikäänkun heti paikan pääällä. Ja sen jälkeen gyne vaan totesi, että soittakaa, jos haluatte kokeilla inseminaatiota, mutta voitte myös jäädä odottelemaan. Lähete on voimassa vuoden edellisestä käynnistä. Tehokasta, nopeaa ja halpaa! Katotaan nyt mikä on tarinan loppuosa. Mennäänkö inseminaatioihin ja sen jälkeen vielä ivf-hoitoihin. Ja mehän mennään, jos luomuvauvaa ei tule. Toivottavasti palvelu pelaa myös silloin.

Muuten: Kuinka moni muu maksaa kuntosalin kuukausimaksua, mutta huijaa itseään mitä erikoisimmilla verukkeilla vain huomatakseen useiden kuukausien maksujen valuneen hukkaan? Ei jumpan jumppaa. Ei puntin punttia. Oi voi...

Ihana gatusa kun käyt kertomassa kuulumisia. :) Voi pieni mariam, niin kaunis nimi ja miten reipas tyttö kun nyt jo niin tomerana harjoittelee uusia taitoja! :)

Junttura on sulla ainakin oireita siihen malliin, että ovis on tainnu tulla hyödynnetyksi! Näin ainakin toivon! :) Meinaatko millon testata/ aka hypätä täällä vallitsevaan plussa aaltoon? ;)

Mukava kuulla gatusa :)

Meillä ei ole vielä tutkimukset edessä, mut tän vuoden puolella aijon ottaa yhteyttä jollekkin tohtorille ja pyytää lähetettä tutkimuksiin julkiselle puolelle.
Toivottavasti ei ihan hirveen kauaa tarvis odottaa. :)
Olihan se pakko kalenterii käydä kurkkaa ja nyt kp 24/28-29

Tässä vuodessa on pakko olla jotain taikaa! Niin monta plussaa jo! :D

Täällä pärähti tänään selkeä plussa herkkään testiin.
ImageUploadedByVau Foorumi1420657192.043852.jpg
Tuntuu ihan uskomattomalta.

Takaisin