Raskaaksi 2015

Gatusa, ihana kuulla teidän kuulumisia <3

Oikeesti ei voi ihminen olla näin lahopää, että muistaa vain yhden asian siitä mitä kaikkea piti kirjoittaa, joten älkää ihmetelkö kun kohta tuun lisää muoks. Muoks. Muoks. :D

Muoks.
Sinsulle onnittelut lussasta! Tarrasukkia matkaan pikkuiselle!

Se on varmaan toi joulun stressitön aika mikä plussa-aaltoa aiheuttaa. Hope so, itsekkin pääsee aalloille surffailemaan. :)

Sinsu, valtavan paljon onnea!
Kyllä nyt on mahtava aalto meneillään, kukas meillä on seuraavana jännäilemässä?

Lykkyä tykö Mariskalle ja Silville tupakan vähentämisessä. Toivottavasti auttaa raskautumiseen. :)

Muurahainen, uskosin varmaan tikkuja enemmän ja (mahdollisia) oman kropan tuntemuksia. Laskurit tehdään kuitenkin keskiarvon mukaan. Tein juuri ekaa kertaa mielenkiinnosta laskurin 30pv kierron mukaan (mulla 28 - 32) ja laskuri ehdotti mullekin vasta sunnuntaita. Kuitenkin itse odotan ovista viimeistään lauantaina, ja silloin mulla pitäis olla se pidempi kierto. (Tai siis, kahden edellisen kierron perusteella. Mulla on ovispäivä vaihdellut, mutta tasan dpo 15 on alkanut menkat. Tosin tämä vain se kahden kierron tilasto...)

muok. on. Tänään kp13 ja ovisnega.

Sinsulle onnittelut :) Mahtavaa !!!

Ihana kuulla susta Gatusa :Heartred Mahtavaa että pienokainen jo kovasti harjoittelee uusia juttuja :)

Huh !! Ompa mahtava plussa tahti täällä !!! :)

Onnea Sinsulle plussasta! :)

On kyllä huikeeta, miten paljon näitä plussa uutisia on tullut tässä lähipäivinä. Ja kyllähän nämä ihanat uutiset luo toivoa itsellekkin. Itsellä piinaavat lähipäivät, kun odottelen, josko se täti saapuu..

Yksi untuvikko liittyis keskusteluun. Kiitos Jennulille vinkistä tulla tänne jakamaan ajatuksia..
Meillä siis yritystä ollut heinäkuusta saakka ja pettymys ollut suuri aina kun ne menkat alkaa.. :(
Ja ensimmäistä siis yritetään.
Nyt kuitenkin maanantaista saakka ollut alamaha turvoksissa, rinnat erittäin kipeät ja pinkeät, alamahassa hirveää juilintaa välillä.. hillitön väsy, jano ja nälkä.. ja kylmä koko ajan! Lisäksi tänään alamahaani on ilmestynyt ihmeellinen haalean ruskehtava viiva joka yltää napaan saakka??
Välillä iskee tämä entä jos nyt tärppäis- olo ja sitten taas että sä vaan kuvittelet.. vähän on sekavat ajatukset, mutta aiemmin ei tällaista oloa ole ollut... nyt menossa kp 23. Eli ens ma tai ti pitäis menkkojen alkaa.. on kyllä jännää... ;)

Niin ja vielä se, että olen sen puoli vuotta lopetellut tupakan polttoa.. pitäen lähinnä sen takarajana että sitten kun näyttää plussaa niin loppuu samantien... no, eilen ja tänään tupakkaa ei yhtäkkiä muka pystynytkään polttaa... se maistui pahalle ja jätin kesken.. olin ihan ihmeessä kun aamutupakka on aina ollut se "tärkein" ja se piti heittää menemään... että mikä tämäkin yhtäkkinen "lopetus" oikein on?

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(54 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA 28.08
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
yritystä 8/14 LA 21.8.
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA 14.09.15
Sannis86
yritystä 11/14 LA 10.09.15
Vauvahaaveilija
yritystä 3/14 LA 17.9.

Fuksia kiitos vastauksesta :) multa otettiin jo ennen kesää verikokeet. Ja vietiin klamydia näytteet kumpikin. Yksityisellä kävin myös kun terveyskeskuksesta soitettiin että "lääkäri oli unohtanut lähetteen pöydälle KUUKAUDEKSI". Kuitenkin vaan sen takia että ollaan niin nuoria... Ja nyt meille tuli postissa eka aika helmikuun alkuun. Yksityiseltä sain kuulla että pco. Ja määräs letrot jokatoiseen kiertoon. Mitä ihmettelen kun kaikilla oon lukenut että ottaa joka kierrossa :o

Ihana kuulla gatusa teistä <3

Onnea plussista babyluv ja sinsu :)

Sazu Tervetuloa mukaan! Mulla sama kp ;) mutta tosin itsellä tuskin mahiksia plussaan tässä kierrossa. Mutta toivotaan parasta että sinne plussa pärähtää ensi viikolla :)

Pientä taukoa ollu ja pelänny että tämäkin menee kesken,mutta huokasin rv 6+0kun paperiin ei ollut tullut minkäänlaista veripisaraa♥ ja pahoinvointi..en kyllä yleensä oo innoossani pahoonvoinnista,mutta nyt vaan oon:-D tiistaina jo neuvolaan.silloon viikot 7+4.
Kävin myös tarkistamas hcg arvon 5+ viikolla ja se oli 6518.oli kuulemma hyvä:-D tällä tänne:-D tänään siis 6+5

Jee, toivotaan että nää plussat on äärimmäisen tarttuva epidemia!! :smiley-bounce022:signs003

Silv, täällä on kans useiden vuosien tupakoinnin jälkeen vähentäminen onnistunu aika kivuttomasti. Pahimpina päivinä saatan polttaa pari kolme, useempana yhden iltatupakan ja parhaimmillaan oon ollut koko päivän ilman. Vähän jännittää kyllä loman jälkeen palata sunnuntaina töihin, toivottavasti pää kestää ilman sauhuttelua... :) Tsemppiä sulle!

Onnea sinsu! :)

Aina vaan plussauutiset saa hymyilemään! :) monesko toi oli jo tällekin päivälle? Eihän tässä pysy enään kärryillä :dance018

Omanapailen sen verran et kp42 menossa ja ei merkkiäkään tädistä. Tänään testasin taas negan. Kai se pitäis uskoa et ei niin ei. Joskus oikeasti olin onnellinen kun täti oli pitkiäkin aikoja pois, mut nyt mä olisin ikionnellinen jos ne vaan alkais kun ei se tärppikään käynyt :sad010

Oooh, lisaa plussia, mahtavaa, onnea!! :)

Mulla loppui tupakointi ihan seinaan syyskuussa kun ekan kerran plussasin, km:n jalkeen poltin ihan muutaman satunnaisen kunnes plussasin uudelleen. Yhtaan ei tee edes mieli. Tsemppia! :)

Ihania uutisia Katariina! <3

Äh, Sarina! Tulis jo täti! Toi on varmasti niin turhauttavaa! Vaikka tietty on aina vielä plussatoivoa ennen kun toisin todistetaan :)

Tsemppiä tupakkalakkoihin!!!

Nyt öitä, että aamulla pääsee hammaslääkäriin, jihaa. . plussatkaahan nyt joku ni on ees joku syy odottaa aamua ;)

Ai niin ja tervetuloa Sazu! Tarvitaankin lisää kuumeilijoita kun puolet on tuolla syyskuisissa ;)

Babyluv, en halua olla ilonpilaaja mutta mulla alkoi km juuri noin :( eli testi positiivinen ja tuli hieman tuhrua. Viikko siitä alkoi kunnon vuoto. Toivotaan kuitenkin sulle viivojen vahvistumista!

Onnea myös Sinsulle!

Mina olen se hirvea ihminen joka viela polttaa vaikka raskaana olen :( vahentany olen ja "vaan" pari menee paivassa, nyt ku saisin kokonaan lopetettua. Kovasti yritan mutta jossai vaiheessa paivaa aina repsahdan... helpointa varmaan olis jos ei olis tupakkaa taloudessa ollenkaan mutta toisaalta tiian et jos mulla ei ole tupakka nii sit sita tekee hirveesti mieli :( eli jos aski on ni sillo polttaa vahemman... illalla lahinna olen nyt "hermosavut" vetany :(

DarkMimosa, et oo hirveä ihminen! Sä yrität (ja oot jo onnistunut vähentämään), ja hittolainen se on paljon helpompi sanoa kuin tehdä :) Mielipiteitä on toki monia, mut täältä ehdottoman vilpittömät ja sydämelliset tsempit lopetukseen, koskaan ei oo liian myöhästä! :)

Takaisin