Myy ja muutkin jotka mietiskeli kuinka hanakasti mies on antanut tutkituttaa ittensä. Meillä suostu heti, ei ehkä ihan "innokkaana", mutta olisihan se vähän väärin jos minä tai kuka muu tahansa nainen käy läpi kaikki tutkimukset (joita on naiselle huomattavasti enemmän) ja kokeilee kaiken maailman hormoneita, jotka usein aiheuttaa erilaisia epämielyttäviäkin sivuoireita ja sit vasta kuukausien päästä havaitaankin että miehessä onkin vikaa... Anteeks suorapuheisuuteni, mutta jos jonkun mies vastustaa tutkimuksia niin tämä kannattaa kyllä ottaa esille.
Täällä oli jossain vaiheessa keskustelua meidän kuumeilijoiden iästä, minä olen 36 ja mies kolme vuotta nuorempi. ENsimmäistä yhteistä siis yritetään ja minulla 15vuotias tytär.
I H A N I A ++++++uutisia tullut useita, kaikille onnittelut. On aina jotenkin niin hienoa nähdä noita kuvia viivoista ja digeistä!
Itellä tänään ööö... kp28, Tissit ihan sikakipeet ja lämmöt koholla, eilen oli 36,8 tänään 36,4, normisti on 35,5-35,8. Oon niin onnellinen kun tässä kuussa mää varmaanki ovuloin, ainaki olot on ollu sen mukaset. Ei haittaa vaikken plussaa saiskaan, On ollu niin monta ovuloimatonta megakiertoa että tämäkin antaa syyn iloisuuteen! :)