Raskaaksi 2015

Ihanaa kun plussia satelee :) onnea vauvahaaveilijallekin!!

Kettuli puki hyvin sanoiksi et outoja päiviä todellakin takana ja sellasia poltteluja et ei oo kyllä ennen ollu :bored: tätiä edelleen odotellessa.. kaikki keinot kokeiltu et ne alkais mut ei näy. Tänään vois taas testailla jos menee pidätykset hyvin tai sit huonen aamulla. Riipuen koska se ovis nyt sit on ollu (jos) on, esimerkiks sillon jouluviikolla, niin näinä päivinä siitä tulee kai se kaks viikkoa täyteen et katsellaan.....

Huomenta kaiklle! Heräilin jo puol kaheksalta. Yritin saaha unen päästä kiinni, mutta sängyssä pyörimiseen se meni. :wink Ni pakkohan sitä oli alkaa kahvin keittoon ja aamupalalle. Huomaa kyllä itestä, et "koukkuun" on jääny tähän ja heti ensimmäisenä tul jo aamulla katottua, mitä täällä on tapahtunu. Onnea vauvahaaveilijalle:) Jennuli, oletkohan seuraava?:)

*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
Jennuli yritystä 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13 TESTAA 29.01.
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 24.01.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
TiiT yritystä 3/14
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 TESTAA 09.01.
mimi. yritystä 4/14 TESTAA 31.1.
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 15.01.
Silv yritystä 5/14 TESTAA 15.01.
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 10.01.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
HaaveissaVauva yritystä 6/14
Jellis yritystä 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
jeilei yritystä 8/14
Toffee yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 12.1.
Johanna.. tjottaillen 8/14 TESTAA 22.01.
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 19.1.
@sukki yritystä 10/14
Sinsu yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Dumbo. yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14 TESTAA 19.01.
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
evesiili yritystä 12/14 TESTAA 17.01.
pilvikirsikka yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 05.01.
Taikatuuli74 yritystä 01/15
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 03/15
Tintti-8 yritystä 03/15
Psykoenkeli ?

(57 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

12/14: Miuk yritystä 11/14 LA 3.9.
Katariina86
yritystä 9/14 LA?
DarkMimosa
yritystä 2/14 LA 4.9.
Toffee
Orm Onnekas
Aaria
yritystä 5/14 LA 13.9.
1/15: Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Minde
j3nni LA 10.9.
tuutikki90 LA 24.6
kiivimami
yritystä 5/13 LA?
Kuuku87
yritystä 11/14 LA 14.09.15
Sannis86
yritystä 11/14 LA 10.09.15

Sannis86: millä testillä olit sen negan tehny? Voisihan siitä negasta valittaa/ "antaa rakentavaa palautetta" ettei toiminut ku Olishan sen jonkinmoista viivaa pitänyt jo näyttää :)

Pilvikirsikka: raskauskeiju one stepit tekee niitä viivan paikkoja mutta kyllä nyt kun menkkojen aikana testasin ni ei tullu viivan paikkaa siihen... :0

Fuksia: tervetuloa ja toivotaan että ryhmään tulolla olis positiivisia vaikutuksia :D

Eeeääh, taas tää olemattomille asioille poraaminen näemmä alkaa.. Tai oikeastaan alko eilen illalla jo. Katseltiin miehen kans Murdochin murhamysteereitä ja joku mies (mun päänsisällä on joku asetus et jos mies näyttää tunteensa ni se on hirmu tunteellista) meni sanomaan et "i love you" ni eiköhän tämä ala itkemään. Sit kun mies tuli halaamaan töiden jälkeen et nää päivän tapahtumat on varmaan ollu sulle rankkoja, varsinkin kun on pitänyt olla koko päivä tukijan roolissa = itkupilli heräsi jälleen. Tänään sama homma kun katselin nauhalta ensitreffit alttarilla. Siis eihän miehillä oo tunteita eihän? :D

Lucky: Mä sain niitä negoja raskauskeijun liuskoilla. Oikein niitä "erityisen herkkiä" piti olla :depressed:

No, en mä enää valita. Nyt kun plussa on saatu, niin ihan sama moisilla liuskoilla. Olipahan vaan tuskallinen viikko kun ei haamujen haamuakaan saanu :meh: Epäilisin et jotain vikaa niissä oli, kun sit tärähtää kerralla kunnon leffaviivat samantien apteekin testiin. Voikohan ne kärsiä tyyliin kuljetuksessa, kun postilaatikossa kovalla pakkasella oottelivat noutajaa kirjeessä?? En tiiä, tai sit yksinkertasesti mun hcg oli hidasta sorttia.

Voi hitto mitä unia näin viime yönä. Heräilin vähän väliä ja pyörin kun väkkärä tuntikausia. Nyt VÄSYTTÄÄ tää työnteko. :dead: Yhessä unessa mulla oli kriisi kun ei saatu kummeja meidän lapselle. Jessus mitä draamaa. Ehkä hitusen asioiden edellä ollaan :bored:

Vauvahaaveilijalle onnea myös! Ihanaa kun heti alkuvuodesta täällä paaaaljon onnellisia tapahtumia!

Sarinalle ootan seuraavaks plussaa...?! :love7 Ja sit muut tasasta tahtia perässä, eiks niin?

Ja vielä, kiitos onnitteluista taas kaikille lopuillekin, paljon ootte taas jaksaneet kirjotella :Heartbigred

Onnea kaikille uusille plussanneille! ♡ tsemppiä piinailijoille, ja toivotaan että tämä plussa aalto vie teidät kaikki plussanneisiin pian ♡
Täällä kp 35 ja tähän lopetan testaamisen ja siirryn hyvin mielin syyskuisiin myös ♡ kävin aamulla testikaupoilla ja tässä tulos 2h pidätyksellä. Tulen kuitenkin urkkimaan ja lukemaan teidän kuulumisia ♡ :)

Liitteet

• 1420624625340.jpg
    1420624625340.jpg
    37.6 KB · Katsottu: 184
Ihanaa plussia <3 onnea kaikille! Monella jännät päivät menossa ++++++++ :)

Täällä mietin että mitä teen ens kierron suhteen. Pitäis käydä kp12 ultrassa (yksityisellä) ja kattoo kuinka letrot toimii. Sitten pitäis siitä parin viikon päästä mennä julkisen ekaan kertaan. Ja vielä mieskin tutkituttaa! Miten teidän miehet tutkimuksiin suhtautuneet?

Tähän kiertoon kun ei ole mitään luottoa koska ovislimoja ei oo tullut. Tai sitten en oo tarpeeksi tutkia :D oon yrittänyt olla tän kierron "lomalla".

Ja hei kaikki terojen käyttäjät. Onko teille tullut millaisia oireita? Miettisin onko normaalia että niiden käytön aloittamisen jälkeen on karvat kasvanut nopeammin ja "runsaammin" ja tässä kierrossa (eilen) alavatsa "supisteli/kipuili".

Tänään menossa kp23/23-30

J3nnille onnittelut. Ihanat viivat ja digin tulos!! <3

Onnea j3nni! <3 en tiä onko mulla menny jotain ohi mut.. mitkäs viikot sulla on menossa? :) mihin LA osuu? :)

Voi ei miten iloiseksi tää plussa aalto saa mut <3 teitä on jo niin paljon ihanaa :) !!!! Ja lisää vaan tulee mä aavistan sen :)

Mä jäin taas vähäks aikaa taka-alalle ollut todella väsynyt olo, Mulla ei kyllä ole hajuakaan dpo:sta mut kp26/30. Jos pitäisi veikata ni dpo saattaa olla 13-15 :) kurkku kipu alkanut onneksi hellittää kun huomenna mentävä töihin :) . Tänään hiukan etova olo aamulla mut nukuin huonosti joten voi olla siitäkin :) nyt mä lähden hakee meidän uuden asunnon avaimia :) mua niin jännittää koska mun mies ei ole nähnyt koko asuntoa edes vielä :D :P

Takaisin