pepe pidän sulle paikkaa, mulla on kenkä oven raossa niin pääset sitten pujahtamaan sopivasti ihan näillä näppäimillä <3
Anskunen osanotto, mulla samantapainen kokemus tuossa lokakuussa kun menetin pitkään syöpää sairastaneen isoäitini, maailman rakkain ja kultaisin ihminen, oli aina auttamassa muita vaikka oma elämä ei ollut niin helppoa, ikävöin häntä niin paljon, hänkin menehtyi yllättäen kun olot pahenivat romahtaen.. mun olis tarkoitus muistaa häntä mikäli saan tytön joskus <3 voimia :'(
Tyttötiikeri mä niin näen sut plussanneissa.. pidän peukkuja sulle ja lähetän erikoisplussatuulen sinne sinulle! katsotaan koska ne nappaa sut mukanaan.. luulempa että yllättävän pian, tsemppiä sinne sulle.. elät vaikeita aikoja nyt <3 toivon että sun tilanteeseen tulee ratkaisu.. niin ja mä ainakin muistan sut tosi hyvin vaikka en aina ole vastannut sulle, luulen että meidän jutut ei ole mennyt yksyhteen ja siks olen kans saattanut vaikuttaa siltä etten noteeraa, tottakai olen sut noteerannut <3 sä olet tiikeri! sä pärjäät ja saat sen mitä toivot!
Diku positiivinen ihminen olet <3 yritystä vaan sitten kun se on sallittua eli kun paikat ovat parantuneet <3 olet ajatuksissa <3 :) hyviä vointeja sinne sinulle ja miehellesi